Урок "Весела математика" 5 клас

Про матеріал
Бінарний урок математика та музичне мистецтво. Для нестандартного проведення уроку та зацікавлення дітей до вивчення математики обрали таку форму проведення уроку. Урок динамічний , веселий, з різноманітними конкурсами та презентацією.
Перегляд файлу

БІНАРНИЙ УРОК   МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ТА МАТЕМАТИКА  5 КЛАС.

НАЗВА УРОКУ : « Весела математика».

 ТЕМА:  Музичне мистецтво - « Пісня живе серед нас», математика- « Натуральні числа».

Мета: Формувати вміння грамотно висловлювати  власні думки , розвивати логічне мислення,

зацікавити учнів до вивчення математики .

   Формування предметних компетентностей:

 -ознайомити з жанром пісні, різновидами   пісень;

 - особливостями побудови  пісень;

- закріпити знання учнів про правила запису і читання натуральних чисел;

- поглибити  знання про  натуральні числа;

   Формування ключових  компетентностей:

- розвивати вміння слухати ,виконувати, аналізувати пісні;

- систематизувати знання  за темою « Календарно- обрядові пісні»;

 -сформувати  вміння розпізнавати натуральні числа;

-розуміти, що таке цифри, що таке числа;

Очікуваний результат: учні  вміють:

- розрізняти  натуральні числа;

- наводити приклади;

- виконувати пісні ;

- малювати малюнок з чисел;

- засвоїти теоретичний  матеріал з математики;

- відгадати загадки ;

- розвязати  кросворд;

Обладнання: проектор, кросворди, караоке пісень:« В математиці родині»,  https://www.youtube.com/watch?v=G50zZpzQwjs

(« Пісенька про цифри»),  « Вчуся рахувати»)  https://www.youtube.com/watch?v=gx32Y4QK2wA

відео « Малюємо з цифрами» https://www.youtube.com/watch?v=uMDvF15cGNc&t=31s-

Основні поняття для засвоєння: основні різновиди жанру пісня,поняття натуральні числа. 

Тип уроку: урок удосконалення  знань , умінь та навичок.

Форма уроку:  бінарний.

Хід уроку: 

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. З якими числами ми з вами ознайомилися ?
  2. Що називають натуральним рядом чисел?
  3. Що ми знаємо про число 0 ?
  4. Властивості натурального ряду чисел?
  5. Числа та цифри, яка різниця?

Проводить опитування вчитель музичного мистецтва.

Учні слухають « Пісенька про цифри» та «Вчимося рахувати».

II . Удосконалення знань та умінь.

Учні відгадують загадки подані у презентації , рахують кількість цифр на малюнках.

Переглядають відео «Малюємо цифрами».

Отримують завдання : зробити свій малюнок любого предмета за допомогою цифр .

Також на учнів чекає математичний фокус.

І на завершення ділимо дітей на команди для розв’язання кросворду.

III .   Підбиття підсумків.

Учні демонструють свої малюнки по бажанню та визначаємо ,  хто спритніший у змаганні «Кросворд».

IV. Домашнє завдання.

Написати невеличку казку про цифри та натуральні числа.

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку