Тема уроку: урок - змагання «Своя гра» з теми
«Десяткові дроби»
Мета:
-
узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Десяткові дроби», закріпити вміння і навички учнів з вивченого матеріалу; вчити застосовувати засвоєнні знання на практиці;
-
розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість, вміння працювати в команді;
-
виховувати організованість, дисципліну, повагу до однокласників і до старших.
Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.
Обладнання і наочність: картки з назвами тем і з завданнями; годинник.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Перевірка присутності учнів на уроці; налаштування на роботу.
Добрий день, дорогі друзі1
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові!
Проведемо перекличку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
-
Оголошення мети і завдань уроку.
-
Оголошення і пояснення правил гри.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Закінчи речення»
-
Щоб розділити цілу і дробову частини в десятковому дробі, треба поставити …
-
Ціла частина правильного дробу дорівнює…
-
Другий розряд після коми називається…
-
З двох дробів з однаковими цілими частинами більший той, в якого…
-
Щоб заокруглити дріб до певного розряду треба…
-
Щоб додати десяткові дроби треба…
-
Щоб відняти десяткові дроби треба…
IV. Узагальнення і систематизація знань
Проведення гри.
Теми: «Запис десяткових дробів», «Порівняння десяткових дробів», «Округлення десяткових дробів», «Додавання і віднімання десяткових дробів», «Рівняння», «Секрет».
Завдання до тем:
-
«Запис десяткових дробів»
-
Середній рівень: п’ять цілих п’ять десятих, десять цілих одна сота, вісімнадцять цілих три тисячних, сто цілих дві десятих.
-
Достатній рівень: три десятих, тринадцять десятитисячних, вісім цілих вісім сотих, сто чотири тисячних.
-
Високий: три мільйонних, вісім цілих вісімнадцять тисячних, тисяча три цілих шістнадцять сотих, двісті дванадцять цілих дванадцять десятитисячних.
-
«Порівняння десяткових дробів»
-
Середній рівень: 0,2 і 0,22; 1,13 і 2,13; 102,003 і 102,0003; 1 і 1,654.
-
Достатній рівень: 2,03 і 2,030; 4,5 і 5,4; 18,02 і 19,002; 10,36 і 10,37.
-
Високий рівень: 1203,30 і 1203,3; 5,65 і 6,55; 0,26 і 0; 12,605 і 12,650.
-
«Округлення десяткових дробів»
-
Середній рівень: заокруглити до десятих 0,235: до сотих 12,356; до тисячних 1,3206; до одиниць 12,3.
-
Достатній рівень: заокруглити до десятків 154,03; до десятих 2,3601; до сотень 103,4; до сотих 1,0034.
-
Високий рівень: заокруглити до десятків тисяч 10 540,1; до десятих 0,054; до тисячних 2,40561; до сотих 15,1503.
-
«Додавання і віднімання десяткових дробів»
-
Середній рівень: 0,2+0,22; 5+6,4; 10,6-4,6.
-
Достатній рівень: 5,205+3,05; 8-0,12+2; 6,6+5,5-3.
-
Високий рівень: 17,03+4,501+3,499; 55-18,3-18,7; 0,35+0,35+0,35.
-
«Рівняння»
-
Середній рівень: х+2,5=5; 8,12-х=4,506; х-1=5,6.
-
Достатній рівень: (х-4)-1,5=6; 12,35-х=1,2; 12+(х-1,6)=15.
-
Високий рівень: (18,02-х)+2,3=19; 0,56+(х-5,5)=7,06; х+х+1,5=2,5.
-
«Секрет»
-
Середній рівень: які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність 4,⁕3<4,66?
-
Достатній рівень: які цифри можна підставити замість зірочки, щоб заокруглення було правильним 5,4⁕9≈5,4?
-
Високий рівень: які цифри треба підставити замість зірочок, щоб віднімання було виконано правильно 72, ⁕⁕ - 3⁕,59=⁕2,69?
V. Підсумки уроку. Рефлексія
-
Підведення підсумків уроку. Аналіз роботи учнів. Оцінювання роботи учнів.
-
«Таємна скринька».
VІ. Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал, розв’язати вправи № 899, № 900 (4).