Урок-змагання "Своя гра" з теми "Десяткові дроби"

Про матеріал
Урок - змагання з теми "Десяткові дроби". Мета уроку:  узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Десяткові дроби», закріпити вміння і навички учнів з вивченого матеріалу; вчити застосовувати засвоєнні знання на практиці;  розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість, вміння працювати в команді;  виховувати організованість, дисципліну, повагу до однокласників і до старших.
Перегляд файлу

Тема уроку: урок - змагання «Своя гра» з теми

«Десяткові дроби»

Мета:

  • узагальнити і систематизувати знання учнів з  теми «Десяткові дроби», закріпити вміння і навички учнів з вивченого матеріалу; вчити застосовувати засвоєнні знання на практиці;
  • розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість, вміння працювати в команді;
  • виховувати організованість, дисципліну, повагу до однокласників і до старших.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.

Обладнання і наочність: картки з назвами тем і з завданнями; годинник.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Перевірка присутності учнів на уроці; налаштування на роботу.

Добрий день, дорогі друзі1

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

Проведемо перекличку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  •             Оголошення мети і завдань уроку.
  •             Оголошення і пояснення правил гри.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Закінчи речення»

  1.          Щоб розділити цілу і дробову частини в десятковому дробі, треба поставити …
  2.          Ціла частина правильного дробу дорівнює…
  3.          Другий розряд після коми називається…
  4.          З двох дробів з однаковими цілими частинами більший той, в якого…
  5.          Щоб заокруглити дріб до певного розряду треба…
  6.          Щоб додати десяткові дроби треба…
  7.          Щоб відняти десяткові дроби треба…

 

IV. Узагальнення і систематизація знань

Проведення гри.

Теми: «Запис десяткових дробів», «Порівняння десяткових дробів», «Округлення десяткових дробів», «Додавання і віднімання десяткових дробів», «Рівняння», «Секрет».

 

Завдання до тем:

  1.          «Запис десяткових дробів»
  •             Середній рівень: п’ять цілих п’ять десятих, десять цілих одна сота, вісімнадцять цілих три тисячних, сто цілих дві десятих.
  •             Достатній рівень: три десятих, тринадцять десятитисячних, вісім цілих вісім сотих, сто чотири тисячних.
  •             Високий: три мільйонних, вісім цілих вісімнадцять тисячних, тисяча три цілих шістнадцять сотих, двісті дванадцять цілих дванадцять десятитисячних.

 

  1.          «Порівняння десяткових дробів»
  •             Середній рівень: 0,2 і 0,22; 1,13 і 2,13; 102,003 і 102,0003; 1 і 1,654.
  •             Достатній рівень: 2,03 і 2,030; 4,5 і 5,4; 18,02 і 19,002; 10,36 і 10,37.
  •             Високий рівень: 1203,30 і 1203,3; 5,65 і 6,55;  0,26 і 0; 12,605 і 12,650.

 

  1.          «Округлення десяткових дробів»
  •             Середній рівень: заокруглити до десятих 0,235: до сотих 12,356; до тисячних 1,3206; до одиниць 12,3.
  •             Достатній рівень: заокруглити до десятків 154,03; до десятих 2,3601; до сотень 103,4; до сотих 1,0034.
  •             Високий рівень: заокруглити до десятків тисяч 10 540,1; до десятих 0,054; до тисячних 2,40561; до сотих 15,1503.

 

  1.          «Додавання і віднімання десяткових дробів»
  •             Середній рівень: 0,2+0,22; 5+6,4; 10,6-4,6.
  •             Достатній рівень: 5,205+3,05; 8-0,12+2; 6,6+5,5-3.
  •             Високий рівень: 17,03+4,501+3,499; 55-18,3-18,7; 0,35+0,35+0,35.

 

  1.          «Рівняння»
  •             Середній рівень: х+2,5=5; 8,12-х=4,506; х-1=5,6.
  •             Достатній рівень: (х-4)-1,5=6; 12,35-х=1,2; 12+(х-1,6)=15.
  •             Високий рівень: (18,02-х)+2,3=19; 0,56+(х-5,5)=7,06; х+х+1,5=2,5.

 

  1.          «Секрет»
  •             Середній рівень: які цифри можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність 4,⁕3<4,66?
  •             Достатній рівень: які цифри можна підставити замість зірочки, щоб заокруглення було правильним 5,4⁕9≈5,4?
  •             Високий рівень: які цифри треба підставити замість зірочок, щоб віднімання було виконано правильно 72, ⁕⁕ - 3⁕,59=⁕2,69?

 

V. Підсумки уроку. Рефлексія

  •             Підведення підсумків уроку. Аналіз роботи учнів. Оцінювання роботи учнів.
  •             «Таємна скринька».

 

VІ. Домашнє завдання

Повторити вивчений матеріал, розв’язати вправи № 899, № 900 (4).

 

docx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку