18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Веснянки. Інструментальна, вокальна музика . Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Створення «звукової картини» весни."

Про матеріал
  1. Мета: формувати ключові,мистецькі та міжпредметні компетентності,необхідні для художньо-творчого самовираження; познайомити учнів з прикладами відображення в мистецтві образів весняної природи. Пояснити, що таке «веснянка»,чим інструментальна музика відрізняється від вокальної музики;

• розвивати вокально-хорові навички, слухацькі здібності.

• виховувати любов до весняної природи, творчості композиторів, української народної пісні-веснянки.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Веснянки. Інструментальна, вокальна музика . Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Створення «звукової картини» весни.

 

http://slovopys.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2020/03/1.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Веснянки. Інструментальна, вокальна музика . Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Створення «звукової картини» весни.

Мета: формувати ключові,мистецькі та міжпредметні компетентності,необхідні для художньо-творчого самовираження; познайомити учнів з прикладами відображення в мистецтві образів весняної природи. Пояснити, що таке «веснянка»,чим інструментальна музика відрізняється від вокальної музики;

       розвивати вокально-хорові навички, слухацькі здібності.

       виховувати любов до весняної природи, творчості композиторів, української народної пісні-веснянки.

Музичний матеріал: українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». Франсіс Ле «Весна прийшла» (оркестр Поля Моріа). Н. Май «Весняночки» (руханка).

Тип уроку: введення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, ноти, програвач, ілюстрації, портрет композитора, підручники.

Хід уроку

 

(Вхід до класу під звуки весняного лісу)

1.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

             Музичне вітання.

 

Музичне вітання Початок уроку - YouTube

 

2.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Дзвоник знову запросив нас на урок, щоби продовжити знайомитися з чарівним світом музики. Сьогодні до нас у гості завітала незвичайна красуня. Хто це?

Презентация на тему: "Українська мова 3 клас 3 клас. Тема уроку.  Закріплення знань про часові форми дієслова. Закріплення знань про часові  форми дієслова.". Скачать бесплатно и без регистрации.                 Презентація "Загадки про Весну"

Молодці.

  • Який настрій у вас викликає весна ? (Радісний,бадьорий,веселий….)
  • Що ви уявляєте,коли ми говоримо про весну?

 

3.Актуалізація опорних знань

1) Фронтальне опитування

- Що таке пісня?

- Які ви знаєте ноти?

- Що таке інструментальна музика?

- Що таке вокальна музика?

- Гра «Впізнай інструмент» - демонстрація ілюстрацій музичних інструментів та їхнього звучання

(У кожного на парті ілюстрація музичного інструменту. Звучить запис звуку певного інструменту і учень(учениця), чия ілюстрація відповідає почутому звучанню, виходить з ілюстрацією до дошки, демонструючи її всім)

4. Вивчення нового матеріалу

З давніх-давен люди з великою радістю зустрічали найкращу пору року — весну. Раділи приходу весни всі: і старі, і молоді, і діти. Повсюди в Україні на початку весни збиралася молодь, співала веснянки. А хто скаже, що таке веснянки?
-Це пісні, які співають навесні.
— Правильно, це пісні, з якими люди зустрічали весну. Отже, сьогодні ми з вами також спробуємо зустріти весну так, як зустрічали її наші далекі предки — давні українці. Давайте ж одразу відправимося у мандрівку на багато років у минуле.
Тоді люди повністю залежали від природи — від сонця, від морозу, дощу. Але вірили в те, що вони можуть вплинути на сили природи. Чим саме? Словом, піснею. Вірили, що й весна швидше прийде, якщо її покликати.

Сьогодні ми будемо мати змогу насолоджуватися прекрасними творами музичного і образотворчого мистецтва, представлені композитором  Франсіс Ле , а також розкриємо особливості вокальної  та інструментальної музики,  і розучимо нову пісню.       

Поміркуйте: що дарує нам весна? (тепло, дощик, квіти, свята, настрій)

Якою б ви намалювали весну?

Сприймання музичного твору: Франсіс Ле «Весна прийшла» (оркестр Поля Моріа).

Хто виконує музичний твір?Яка його мелодія?Добери кольори,які, на твою думку,подібні за настроєм до музики.

 

ВЕСНА ПРИЙШЛА - МИСТЕЦЬКІ ОБРАЗИ УКРАЇНИ - Мистецтво 1 клас - Н. А.  Лемешева - Абетка - Генеза 2018

Як називають весняні пісні, яким закликають прихід весни?

 Веснянки були вісниками весни, їх присвячували початку польових робіт.

Веснянки співали виключно дівчата, хлопці могли разом з ними водити хороводи. Хоровод має форму круга, що символізує сонце. Веснянками, гаївками , звертались до сонця.  Веснянки пробуджували природу.

Фізкультхвилинка (танцювальні рухи під музику Н.Май «Весняночки»)

- Який характер музики?

- Чи сподобалась вона тобі?

- Який настрій створює пісня?

(Розучування танцювальних рухів під музику)

  • А зараз давайте,дітки, дослідим  кольори, звуки, запахи весни. Створи «звукову картину весни».

ВЕСНА ПРИЙШЛА - МИСТЕЦЬКІ ОБРАЗИ УКРАЇНИ - Мистецтво 1 клас - Н. А.  Лемешева - Абетка - Генеза 2018

 

4. Етап вокально-хорової роботи

  • Розспівування
  • Знайомство з веснянкою «Вийди, вийди ,сонечко»
  • Розучування української народної пісні «Вийди, вийди ,сонечко».

 

Презентація "Усна народна твочість"(для дітей молодшошо дошкільного віку)

1.Виконання пісні вчителем.

2.Розучування пісні строфами.

3.Хорове виконання.

5.Рефлексійно-висновковий етап

- Про що нове дізналися на уроці?

-Чого навчилися?

Які за характером веснянки? (обрати потрібні означення)

*грайливі, *сумні, *радісні, *ніжні, *світлі, *урочисті, *плавні, *різкі, *спокійні, *загадкові

Бажаю вам бути   спостережливими,милуватися весняною красою, і зустрічати весну радісними весняночками.

docx
Додано
10 березня
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку