7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Урок «Види алгоритмів»

Про матеріал
Даний урок розроблено на тему "Види алгоритмів" покроково та з описом ефективності кожного етапу. Орієнтовний на: формування уявлення поняття алгоритмів та їх видів, розвиток уміння аналізувати, робити висновки вибору виду алгоритму до певної життєвої ситуації.
Перегляд файлу

Урок для 5-го класу

Тема уроку: «Види алгоритмів»

Цілі уроку:

Освітня: сформувати уявлення поняття алгоритмів та їх видів

Розвивальна: розвинути уміння аналізувати, робити висновки вибору виду алгоритму до певної життєвої ситуації

Виховна: формування відповідального відношення до власного вибору та його наслідків

Етап уроку

Ціль кожного етапу

Діяльність вчителя

Діяльність учня

Ефективність

Організаційний етап

Створення атмосфери, яка налаштовує на навчання

Вітальне слово, оголошення теми, перевірка готовності до роботи.

Вітання вчителя, перевірка наявності необхідних навчальних матеріалів, організація місця навчання (парти)

Психологічна підготовка до уроку

Актуалізація знань та умінь

Підготовка учнів до но навчально-пізнавальної діяльності

Постановка проблемної ситуації: «Яким способом ви б наповнили відро водою?»

Існують різні види рішень, та сьогодні ми їх дізнаємось.

Запитання до класу:

1.Що таке алгоритм?

2.Властивості алгоритмів

 

Розуміння того, що одну ситуацію можна вирішити різними способами

Розвиток самостійного розуміння теми та цілей уроку, уміння слухати та аргументувати власну думку

Виклад нового матеріалу

Забезпечення запам’ятовування та сприйняття матеріалу

Вчитель, пояснюючи ідею «циклічного алгоритму», показує приклади вирішення задачі наповнення відер водою різними способами та пропонує навести власні ідеї

- робота із зошитом: конспектування нових понять та термінів

- малюють/пропонують власні варіанти вирішення запропонованої задачі

Уміння обирати найбільш ефективний спосіб вирішення запропонованих завдань, уміння створювати та розуміти алгоритми

Перевірка уважності та акцентуації уваги

Визначення рівню усвідомлення матеріалу

-Отже, які види алгоритмів ви запам’ятали? Який вам сподобався найбільше та чому?

Учні відповідають на поставлене запитання

Розвиток власної думки, уміння формулювати та аргументувати власну думку

Оцінка прогресу (позитивний підхід)

Оцінка досягнутих цілей уроку

Пропонує кожному учню оцінити себе самостійно

Оцінює навчальні досягнення кожного учня, беручи до уваги їхню самооцінку

Рефлексія та самоаналіз

Вміння контролювати та оцінювати свої досягнення самостійно

Короткий та чіткий аналіз уроку

Аналіз ефективності уроку

Надання адекватної оцінки роботи класу та окремих учнів

Вислів власної думки щодо уроку та власних успіхів

Рефлексія власного контролю, оцінки результатів діяльності на уроці

Задання домашнього завдання

Забезпечення учнів в учнів розуміння цілей та змісту домашнього завдання

Задає домашнє завдання по варіантам. Поділяє учнів на групи та задає завдання розробити власний алгоритм вирішення конкретної задачі

Робота із щоденниками

Формування базових навичок створення алгоритмів та їхнього розуміння, сприяння навику самоорганізації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку