20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок "Види одягу. Призначення одягу."

Про матеріал
Урок цікавий, включає багато дидактичного матеріалу. Особлива увага приділяється роботам у парах.
Перегляд файлу

Тема:Види одягу. Призначення одягу. (Слайд 1)

Мета:

  •                   корекційно-навчальна: навчити дітей розрізняти одяг в залежності від призначення; закріплювати знання назв предметів одягу.
  •                   корекційно-розвиваюча: розвивати увагу, мислення, кмітливість,  зв’язне мовлення; 
  •                   виховна: виховувати почуття взаємодопомоги і самостійність; дбайливе ставлення до одягу, розширювати світогляд.

Тип уроку: урок формування нових знань, умінь та навичок.

Обладнання:

Хід уроку:

І. ЗАГАЛЬНОКОРЕКЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ

1. Організаційна підготовка учнів до уроку

Привітання

Заливчастий шкільний дзвінок

Покликав знову на урок.

2. Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку (посмішки дітей)

- Який сьогодні день? Похмурий, світлий або сонячний? Який настрій викликає у вас така погода? А знаєте, що треба зробити, щоб покращити настрій, щоб на душі було тепло і спокійно? Треба посміхнутися!

Звучить пісня:

Від посмішки похмурий день світліше

Від посмішки в небі веселка прокинеться

Поділися усмішкою своєю

І вона до тебе не раз ще повернеться!

  •                   Усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм із товаришем. З виразу обличчя я бачу, що все гаразд і загальний ваш настрій можна показати так: (усміхнене сонце).

Починається урок

Він в житті вам знадобиться

Постарайтеся все збагнути,

На питання відповідати.

ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ

  1.               Повідомлення теми і мети уроку
  •                   Дітки, сьогодні до нас на урок прийшла незвичайна гостя із відомої вам казки!!! Спробуйте відгадати, хто вона!

Їду я на бал чудовий

У кареті гарбузовій. 
Все мов справжнє: кучер, коні,
Поки північ не задзвонить.
Маю я химерну звичку- 
Десь губити черевички.(Попелюшка) (Слайд 2)

 - Сьогодні до нас завітала Попелюшка.
- Охарактеризуйте її.
- Гостя принесла нам листа
Лист від Попелюшки.  (Слайд 3)

     Дорогі друзі, я дуже хочу потрапити на Бал, але мені потрібна ваша допомога!!!! Зла мачуха підготувала для мене дуже багато завдань! Допоможіть  мені з ними справитись! Я дуже на вас надіюсь!!!! Тому що дуже хочу потрапити на бал!!!

  •                   Діти, допоможемо Попелюшці?? ( Так)
  •                   Тоді давайте починати.

Відгадаємо голосові загадки. Відео із загадками.

Вчитель: - А для чого потрібен одяг?? Правильно, одяг допомагає зігрітися, бути красивими!! Існує дуже багато різного одягу. (Слайд4, слайд 5)

Верхній одяг (пальто, куртка, шуба)

Нижній одяг – це (майка, футболка, труси)

Взуття (Слайд 6)

Гра «Знайди зайве» (Слайд 7, 8 )

Гра «У чому я вдягнений»

  •                   Ось я беру у руки м’яч, і кажу: на мені сьогодні (описує свій одяг, передає м’яч дитині), а на тобі? Діти складають невеличку описову розповідь. Вчитель допомагає, виправляє помилки.
  •                   А тепер уявіть, що ми з вами вже дорослі і самі ходимо за покупками у великі магазини. Нам потрібно головні убори, а що таке головні убори?

Гра «Так або Ні»

Головні убори ( хустка, шапка, чоботи, кепка). Що зайве? Йдемо далі. Тепер купуємо верхній одяг (куртка, шуба, капелюх, пальто). Що зайве? Тепер купуємо нижню білизну (труси, футболка, шкарпетки, шарф). Що зайве?

  •                   Подивіться,  як багато існує різного одягу. Щоб його створити працює дуже багато людей. Одні придумують і малюють одяг – модельєри; інші вирізають його з тканин, тобто корять – це кравці; а ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг – це швачки.

Гра «Хто перший?»

  •                   Я хочу звернути вашу увагу на те, що на нашому одязі дуже багато різноманітних застібок, ґудзиків, блискавок, липучок, кнопок. А чи всі з вас вміють з ними вправлятися??? Давайте перевіримо!!

 Гра «Добери одяг до пори року». (Слайди 9, 10, 11, 12)

 

ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ

Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про одяг, розглянемо, яких видів він буває. (Слайд 13)

За призначенням одяг ділять на домашній, спортивний, робочий, святковий. Домашній одяг використовують у побуті. Він повинен бути красивий, комфортний, відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Домашній одяг: піжама, нічна сорочка, халат, фартух. Спортивний одяг використовується для занять спортом. Він повинен бути зручним для виконання фізичних вправ. Робочий одяг служить для захисту одягу та тіла людини від ушкоджень та забруднення під час роботи. Святковий одяг служить для прикраси людини і створення святкового настрою.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Робота з підручником. С.48-49.

Офтальмологічна фізкультхвилинка

Очі щільно ми заплющили-

Це один, два, три, чотири.

Потім ширше розплющуємо,

Вдалині щось розглядаємо.

Поки все ми розглядали,

До шести порахували.

Щоб очі наші відпочили,

Робим це разів чотири.

Гра «Підказки» (капці, піжама, босоніжки, капелюх, спортивний костюм, чобітки, шарф, кепка)

Гра «Що тут зайве?» (слайди 14, 15, 16)

Гра «Одягни святково ляльку»

Робота над прислів’ям: «Бережи одяг, доки новий, а здоров′я – доки молодий».

ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ.

  1.               Підведення підсумків та оцінювання.
  •                   Дітки, ми справились з усіма завданнями від злої мачухи. А тепер давайте поглянемо на Попелюшку.
  •                   Який одяг  у Попелюшки?
  •                   Попелюшка у буденному одязі, а на бал їдуть у святковому.
  •                   Чи готова вона до балу???
  •                   Ні! Потрібно промовити чарівні слова! Візьміть чарівні палочки і разом промовимо такі слова: «Працювали ми завзято, Попелюшко їдь на свято!!!»
  •                   Подивіться, сталося диво! Попелюшка перетворилась на гарну принцесу. Вона дякує усім за хорошу роботу, зо допомогу, і всім дарує браслетки з побажаннями.
  •                   Якщо вам було все зрозуміло і цікаво на уроці, прикріпіть до сонця промінець жовтого кольору, а якщо вам було важко працювати – прикріплюйте червоний промінець.
  1.               Приведення робочих місць в порядок.
  2.               Створення установки на відпочинок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Липлянська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок СПО

у 2 класі на тему:

«Види одягу. Призначення одягу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

 вчитель 2 класу

Войтович Н. В.

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку