Тема:Види одягу. Призначення одягу. (Слайд 1)
Мета:
Тип уроку: урок формування нових знань, умінь та навичок.
Обладнання:
Хід уроку:
І. ЗАГАЛЬНОКОРЕКЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ
1. Організаційна підготовка учнів до уроку
Привітання
Заливчастий шкільний дзвінок
Покликав знову на урок.
2. Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку (посмішки дітей)
- Який сьогодні день? Похмурий, світлий або сонячний? Який настрій викликає у вас така погода? А знаєте, що треба зробити, щоб покращити настрій, щоб на душі було тепло і спокійно? Треба посміхнутися!
Звучить пісня:
Від посмішки похмурий день світліше
Від посмішки в небі веселка прокинеться
Поділися усмішкою своєю
І вона до тебе не раз ще повернеться!
Починається урок
Він в житті вам знадобиться
Постарайтеся все збагнути,
На питання відповідати.
ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ
Їду я на бал чудовий
У кареті гарбузовій.
Все мов справжнє: кучер, коні,
Поки північ не задзвонить.
Маю я химерну звичку-
Десь губити черевички.(Попелюшка) (Слайд 2)
- Сьогодні до нас завітала Попелюшка.
- Охарактеризуйте її.
- Гостя принесла нам листа
Лист від Попелюшки. (Слайд 3)
Дорогі друзі, я дуже хочу потрапити на Бал, але мені потрібна ваша допомога!!!! Зла мачуха підготувала для мене дуже багато завдань! Допоможіть мені з ними справитись! Я дуже на вас надіюсь!!!! Тому що дуже хочу потрапити на бал!!!
Відгадаємо голосові загадки. Відео із загадками.
Вчитель: - А для чого потрібен одяг?? Правильно, одяг допомагає зігрітися, бути красивими!! Існує дуже багато різного одягу. (Слайд4, слайд 5)
Верхній одяг (пальто, куртка, шуба)
Нижній одяг – це (майка, футболка, труси)
Взуття (Слайд 6)
Гра «Знайди зайве» (Слайд 7, 8 )
Гра «У чому я вдягнений»
Гра «Так або Ні»
Головні убори ( хустка, шапка, чоботи, кепка). Що зайве? Йдемо далі. Тепер купуємо верхній одяг (куртка, шуба, капелюх, пальто). Що зайве? Тепер купуємо нижню білизну (труси, футболка, шкарпетки, шарф). Що зайве?
Гра «Хто перший?»
Гра «Добери одяг до пори року». (Слайди 9, 10, 11, 12)
ІІ. ОСНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ
Сьогодні на уроці ми продовжимо говорити про одяг, розглянемо, яких видів він буває. (Слайд 13)
За призначенням одяг ділять на домашній, спортивний, робочий, святковий. Домашній одяг використовують у побуті. Він повинен бути красивий, комфортний, відповідати санітарно-гігієнічним вимогам. Домашній одяг: піжама, нічна сорочка, халат, фартух. Спортивний одяг використовується для занять спортом. Він повинен бути зручним для виконання фізичних вправ. Робочий одяг служить для захисту одягу та тіла людини від ушкоджень та забруднення під час роботи. Святковий одяг служить для прикраси людини і створення святкового настрою.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Робота з підручником. С.48-49.
Офтальмологічна фізкультхвилинка
Очі щільно ми заплющили-
Це один, два, три, чотири.
Потім ширше розплющуємо,
Вдалині щось розглядаємо.
Поки все ми розглядали,
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили,
Робим це разів чотири.
Гра «Підказки» (капці, піжама, босоніжки, капелюх, спортивний костюм, чобітки, шарф, кепка)
Гра «Що тут зайве?» (слайди 14, 15, 16)
Гра «Одягни святково ляльку»
Робота над прислів’ям: «Бережи одяг, доки новий, а здоров′я – доки молодий».
ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ.
Липлянська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат
Урок СПО
у 2 класі на тему:
«Види одягу. Призначення одягу»
Підготувала:
вчитель 2 класу
Войтович Н. В.