26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Урок " Правило про незнайому людину"

Про матеріал
Цей конспект полегшить проведення уроку з даної теми. Учні ознайомляться з правилом про незнайому людину.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема. Правило про незнайому людину.

Мета: ознайомити учнів з правилами поводження з незнайомими людьми; спонукати учнів дотримуватися цих правил; вчити як діяти в небезпечних ситуаціях; виховувати обережність, обачливість.

Обладнання: мультимедійна дошка, підручник «Я досліджую світ», цеглинки лего.

Хід  уроку

Ранкове коло

  1. Вітання

Діти вітаються різними жестами.

  1. Обмін інформацією «Якого кольору весна?»

Діти обирають цеглинку лего та пояснюють, чому цей колір вони вважають весняним.

Робота над темою уроку

  1. Стратегія «Прогнозування за ілюстрацією» (мультимедійна дошка)
  • Розгляньте ілюстрацію. До якої вона казки?
  • Пригадайте казку «Колобок».(Діти коротко переказують казку)
  • Що сталося з Колобком? Чому?
  • Про що ми будемо говорити сьогодні на уроці?
  1. Бесіда
  • Ми живемо в суспільстві. Де б ми не були, куди б не пішли чи поїхали, ми всюди зустрічаємо людей. Це і наші рідні, знайомі, друзі, а також незнайомі люди.
  • Чи можемо ми сказати, що всі незнайомі люди злі та погані?
  • Так, серед незнайомців багато добрих та чуйних людей.
  • А чи можемо ми бути впевненими, що люди, яких ми зустрічаємо, добрі?
  • Так, ми нічого не можемо сказати про людей, яких зустрічаємо, адже вони нам незнайомі, ми нічого про них не знаємо.
  • Сьогодні на уроці ми вивчимо правило про незнайому людину та навчимося діяти в небезпечних ситуаціях.

Робота за підручником (с. 50)

  1. Ознайомлення з правилом про незнайому людину
  • Послухайте (прочитайте) правило про незнайому людину, яке нам розповідає хлопчик Дивосвіт.
  • Розкажіть правило про незнайому людину. Поясніть його. Фізкультхвилинка
  1. Робота в парах
  • Розгляньте малюнки.
  • Розкажіть, що сталося на дитячому майданчику.
  • На якому малюнку хлопчик поводиться правильно?
  • Який висновок ми можемо зробити?
  1. Робота в групах
  • Уявіть, що ви зустріли незнайому людину. Як ви будете діяти, якщо вона з вами намагатиметься говорити, пропонуватиме солодощі, намагатиметься схопити вас чи навіть схопить?
  • Обговоріть ці ситуації та запропонуйте план дій. Можна продемонструвати свою поведінку.

Підсумок уроку

  1. Стратегія «Ромашка запитань Блума»
  • Де ми зустрічаємо незнайомих людей?
  • Чи всі незнайомі люди злі?
  • Чому ми повинні бути обачливими під час зустрічі з незнайомцями?
  • Які правила поведінки з незнайомими людьми ви знаєте?
  • Що буде, якщо ми не будемо дотримуватися правил безпеки?
  • Як ми повинні діяти вразі небезпеки?
  1. Метод «Прес»

Ми вважаємо, що поводитися з незнайомими людьми потрібно дуже обережно.

Тому що…

Наприклад…

Отже, …

docx
Додано
30 березня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку