урок "Відношення та пропорція"

Про матеріал
узагальнити та систематизувати знання з вивченої теми; розвивати логічне мислення, кмітливість, культуру математичного мислення, пам'ять; виховувати вміння і навички міркування, самостійність, інтерес до предмета, впевненість у собі, колективізм,заохочувати учнів виходити за межі механічного запам’ятовування й замислюватися, чого вони навчилися,а також бачити зв’язки між вивченим і проблемами реального світу,створення позитивного клімату на уроках
Перегляд файлу

Тема. Відношення і пропорції (онлайн- урок)

Цілі: формування предметних компетентностей: узагальнити та систематизувати знанння учнів з теми «Відношення і пропорції», удосконалити вміння та навички розв’язувати вправи та задачі з цієї теми, заохочувати учнів виходити за межі механічного запам’ятовування й замислюватися, чого вони навчилися,а також бачити зв’язки між вивченим і проблемами реального світу, підготувати учнів до написання контрольної роботи;формування ключових компетентностей: сприяти розумінню важливості чітких та лаконічних формулювань;формувати вміння аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;формувати вміння аргументувати та відстоювати власну позицію;сприяти самовихованню прагнення до вдосконалення своєї діяльності, чесності, толерантності,створення позитивного клімату на уроках.

Очікувані результати: учні повинні знати, що таке відношення, пряма пропорційна залежність; розв’язувати вправи, що передбачають знаходження відношення чисел і величин, знаходження невідомого члена пропорції, розв’язувати основні задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.

Тип уроку: урок застосування знань, вмінь та навичок.

Підготовча робота: виконання тестів, завдання теми «Задача для друга» зустріч у Googl Meet,створення дошки Jamboard

 

Хід уроку

  Добрий день, діти.  Я дуже рада вас бачити. Бажаю вам гарного настрою на весь урок.

І. Орієнтація, мотивація діяльності (підготовка до активної навчальної діяльності)

ВЧИТЕЛЬ:Дати пояснення до кожного слова з хмари.

 

 

 

 

У нас на черзі ще одна Знань важлива порція Така рівність чарівна На ім’я пропорція. На уроках і житті Є завдань багато Де пропорції оті Слід застосувати. Щоб варити і пекти Майструвати, шити Пропорційність величин Треба добре вчити. Є в пропорції властивість, Допоможе нам вона, Не дарма така властивість Має назву «основна». І пропорції рівняння Ти розв’яжеш без вагання Бо однакові в добутку І середні в них і крайні. П Р О П О Р Ц І Я  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ВЧИТЕЛЬ:Відкрийте свої зошиті та зробіть самоперевірку (використайте смайлик для оцінки)

Перевірка Домашнього завдання 1 варіант 1 - а 2 варіант 1 - а 2 - 2 5% 2 - 20% 3 - 200 3 - 400  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Відтворення й корегування опорних знань, умінь, навичок.

 ВЧИТЕЛЬ:Для перевірки ваших теоретичних знань ,будь ласка в чаті нашої зустрічі перейдіть за посиланням  https://learningapps.org/4261766

https://learningapps.org/4261766 Інтерактивна вправа  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Знайди слово.

ВЧИТЕЛЬ: Для цього Вам необхідно продемонструвати свої практичні навики

 

 

 

 

Тестові завдання  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Пропорція формула краси та гармонії К Р А С А

 

ВЧИТЕЛЬ: Зараз ми з вами переглянемо Анімаційний ролик «Золотий перетин»

https://www.youtube.com/watch?v=fHwbMlD8C8s

ВЧИТЕЛЬ :Зараз ми розв’яжемо задачі  із циклу «ЗАДАЧІ ДЛЯ ДРУГА» Переходимо  на дошку

 

 

 

Повідомлення домашнього завдання.

На платформі ви знайдете завдання для підготовки до контрольної роботи

Вчитель : Ось і закінчився урок. Молодці, ви добре попрацювали.  Кожен із вас оберіть циглинку,  яка відповідає вашим враженням від  теми «Відношення та пропорція»

Я  Вам бажаю гарних успіхів у вивченні математики та пізнанні світу !

Гарного дня ,бережіть себе.

 

docx
Додано
3 січня 2023
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку