Урок "«Відпочинок та дозвілля. Школа. шкільні предмети. Мій улюблений предмет"

Про матеріал

Мета: Допомогти учням вдосконалювати читання, усне мовлення та письмо; розвивати навички усного мовлення; виховувати в учнів свідоме ставлення до навчання.

Обладнання: Підручник, тематичні малюнки

Перегляд файлу

3 клас

Тема «Відпочинок та дозвілля. Школа.»

Підтема : шкільні предмети. Мій улюблений предмет

Мета: Допомогти учням вдосконалювати читання, усне мовлення та письмо; розвивати навички усного мовлення; виховувати в учнів свідоме ставлення до навчання.

Обладнання:  Підручник, тематичні малюнки

Хід уроку

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Організація класу до уроку

2.  T: Good morning, children!

  P: Good morning, Good morning,

              Good morning to you.

              Good morning, Good morning,

              We are very glad to see you.

 T: Sit down! I am very glad to see you, too.

2 Вступна бесіда з учнями

 Who is on duty today? Who is absent today? Do you like to watch cartoons? Do you like to read books? В режимі T – P1 – P2…

2 Оголошення теми і мети уроку

T: In this lesson you’ll study to describe your favourite heroes of cartoons and   introduce with the words named “antonyms”.

2 Фонетична зарядка

  T: Repeat after me: old – young, thin – fat, beautiful – ugly, tall – short, good – bad,

      strong – weak в режимі T – Cl; P1, P2… - Cl.

   ІІ. Основна частина уроку

1. Перевірка домашнього завдання 

1. Впр. 2, с. 89. 2. граматичний  матеріал “Present Continuous”

 2. запис визначення “antonyms” в зошити.

   T: Children, look at the blackboard and rewrite the rule into your copy – books

 3. Впр. 1, с. 91 (записати переклад слів)

T: In this exercise you see the pair of words which named “antonyms”. Your task was “Translate these pairs into Ukrainian and write the translation into your copy – books”.

4. Фізкультхвилинка

3.Впр. 4, с. 89 – 90.

 T: Look at the pictures and answer my questions.

         Picture 1: What is Mary doing?

         Picture 2: What is Alice doing?

         Picture 3: What is Ariel doing?

         Picture 4: What is Winnie – the – Pooh doing?

         Picture 5: What is Mickey Mouse doing?

         Picture 6: What are Tom and Jerry doing?

         Picture 7: What is Cinderella doing?  

4.Гра “Am I right?”(погодьтеся з моїм твердженням: “I agree” , “I don’t agree”)

     T: Mary is fat. Alice is young. Winnie – the – Pooh is thin. Ariel is fat. Ursula is ugly. Triton is strong. Mickey Mouse is big. Cinderella is beautiful.

5 Впр. 4, с. 93 (письмово)

  T: Complete the sentences using the words from the table

ІІІ. Заключна частина уроку

1 Підсумок уроку

T: What did we do today? What was the most difficult for you? What was the most interesting for you?

2 Домашнє завдання

    Впр. 7, с. 93 (вивчити вірш)

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку