14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок "Виготовлення квіткової композиції в техніці паперопластики "Вальс квітів"

Про матеріал
Мета уроку - вчити дітей створювати квіти та квіткові композиції із паперу та паперових серветок. У них надзвичайно багата уява та фантазія.Вони змагаються, відгадують загадки, грають в ігри та створюють свято. Діти люблять творити дива!
Перегляд файлу

Виготовлення квіткових композицій в техніці паперопластики

«Квітковий вальс»

  • Ознайомити дітей з технікою  «паперова пластика»;
  • Вчити дітей працювати в групах, вміти презентувати свою роботу;
  • Розвивати уяву, фантазію,  створювати умови для творчого розвитку й саморозвитку;
  • Розвивати навички дитини, розкривати її творчий потенціал.

Обладнання та матеріали: емблеми для груп учнів; наочні зразки для практичної роботи; ножиці, картон, клей, пензлики, фломастери, серветки паперові ,  шаблони деталей, виставка творчих робіт учнів (квіти, створені в різних техніках), презентація до теми уроку.

    Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

І. Вступна частина

1.Організаційний момент

Вчитель:

Усіх вітаю! Я дуже рада вас бачити! Сьогодні , на нашому занятті,  ми будемо думати, дивитися, слухати,  говорити, а, найголовніше – будемо творити.

Скажіть, а чи любите ви квіти? А чим саме вони вам подобаються?

Учень: Вони дуже гарні, просто казкові, милують наш зір своєю красою, наповнюють повітря своїм неповторним ароматом, створюють дивне відчуття спокою.

Вчитель:  Цветы, как люди, на добро щедры,
И щедро нежность людям отдавая,
Они цветут, сердца отогревая,
Как маленькие теплые костры.                              (К.Жанэ)

Діти, як ви вважаєте, чому я прочитала вам зараз цей віршик?

Учень : Мабуть, сьогодні, наше заняття буде пов’язане з квітами.

Учитель: Так, дійсно, сьогодні ми будемо створювати квіткові композиції із паперових серветок, бо як буває жаль, коли квітка буяє рясним цвітом, а зірвали її- і вже вона зів’яла. І тоді починаєш розуміти, що доторкнутися до краси людина може лише серцем .І тому, я пропоную виготовляти квіти власноруч із підручних матеріалів, зберігати природу нашої планети та, як завжди, подбати про екологічний стан рідної землі.

А допоможуть нам майстри  із країни «УМІЛЬЦІВ»  які розкажуть нам про виготовлення квітів,  ви станете учасниками майстер-класу з виготовлення троянд, гвоздик, орхідей.

 2. Актуалізація опорних знань       

 Кожна людина за своєю  природою – художник. Ще з давніх-давен вона прагнула прикрасити своє житло, знаряддя праці та речі побуту. До всього того,  що її оточує і до чого торкаються її руки, вона намагається внести красу.  А ми вчимося прикрашати інтер’єр виробами із серветок. Зверніть увагу на нашу міні-виставку і скажіть, які ви бачите тут квіти, в яких техніках вони створені.

Учень : Ми бачимо тут квіти, виконані в різних техніках – від вишитих нитками та кольоровими стрічками  на полотні, до в’язаних гачками та низаних бісером. Ми бачимо буйний політ фантазії! А ще, приємно й те ,що всі ці роботи створені учнями нашого навчального закладу.

 А зараз давайте пограємо в гру «Назви квітку». ( Групи дівчаток по черзі називають квіти, перемагає та група, яка дасть більше назв й швидше виконає завдання.)        

 

І. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: Чи любите ви дарувати подарунки?

                 Тож давайте створимо сьогодні подарунки для наших гостей. Рученята наші умілі -  самі навчимося , і вас навчимо . Адже  для цього потрібно зовсім небагато - трохи гарного настрою, бажання й підручні матеріали, які, до речі, коштують зовсім недорого. Бо наше завдання - щоб гості вийшли з нашого заняття з гарним настроєм та чудовими подарунками.

ІІ. Основна частина.

  1. Створення психологічного настрою.

 Але , спочатку,  для успішної роботи розшифруйте вислів-гасло.

Об’єднуємось в групи (завдання отримують і діти і гості, на екрані з’являються зашифровані вислови)

 

Хто

у

бо-

же

реть

про

ся,

грав:

той

ус

мо

піх

ня.

 

же

той

-

тін

про

ся,

це

по

реть

90%

бо

 ня,

не

зін

хто

ве

ти,

10%

гра

  1. Вступна бесіда. Теоретичний матеріал.

Дивовижний це матеріал – папір. Він -  натуральний, екологічний, і , що несподівано, дуже пластичний. А, особливо, серветки, з якими ми й будемо сьогодні працювати. А , якщо будемо мати трохи терпіння, дрібку завзятості, жменьку настрою та максимум уяви і фантазії, то створимо приголомшливо красиві вироби. Отже, паперопластика – мистецтво моделювання паперових композицій на площині. До її складу входять ще квілінг та орігамі, давнє мистецтво складання паперу, що прийшло до нас із Японії. Отже, не будемо баритися, а перейдемо до чарівного дійства.

3.Практична робота.

Інструктаж з техніки безпеки ( на екрані)

Вчитель: А скажіть, як пов’язані між собою музика й квіти?

Учень: І те й інше викликає у нас почуття прекрасного, змінює настрій, викликає позитивні емоції. Коли ми чуємо прекрасну музику -  в нашій душі панує мир , спокій, радість. Коли споглядаємо прекрасну квітку - нас переповнює захоплення від її краси. Наскільки зараз, стає актуальним вміння створювати прекрасне власноруч. Бо ж , недаремно говорять, що саме краса врятує світ.

Вчитель: Саме зараз ми в цьому й переконаємося, коли подивимося відеоролик з композицією самого красивого вальсу -  «Вальсу квітів» В.А.Моцарта.

Звучить музика –« Вальс квітів» Діти і гості (за бажанням ) виготовляють квіткові композиції)

Пояснення вчителя, показ прийомів роботи :

 

Матеріали та інструменти:

Паперові серветки, олівець, ножиці, клей, нитки.

Хід роботи:

  1. Нарізати серветки на смужки  необхідного розміру.
  2. Накрутити на олівець, залишивши небагато для закріплення.
  3. Здавити з обох кінців олівця.
  4. Так виготовити 4-5 заготовок.
  5. З’єднати заготовки одна з одною, скріплюючи нитками та клеєм ПВА.
  6. Оформити в композицію.

Вчитель: а далі, майстер-клас для вас проведуть наші маленькі умільці, дівчатка з класу. Вони підготували матеріали для виготовлення квітки орхідеї та гвоздики. Тому, бажаючі, можуть підійти за бажанням до тих груп, які їм подобаються.

Завдяки прийому  «Карусель», всі учні зможуть оволодіти умінням виготовити власноруч варіанти запропонованих завдань.

ІІІ. Презентація власних композицій командами.

Віршики для презентацій:

Я квітка ніжна, як весна,                                       
Я різні сукні маю.
Все літо пишна й запашна,
Я й осінь зустрічаю.
Буваю кольору зорі,
Лимона колір маю,
І снігу зимної пори,
І вишнею палаю.
(Троянда)

4.Виставка робіт.

ІV. Заключна  частина.

 1.Рефлексія:

Знання з яких   навчальних  предметів   стали у пригоді на занятті…. ( образотворче мистецтво,  біологія, історія, трудове навчання, українська література та  мова, музика, світова література)

              Що було цікавим….

      Де пригодяться ці знання…

  1. Загальний підсумок.

 

1.Завдання на наступне заняття.

Вірші про троянду. Матеріали для виготовлення прикрас для волосся.

 

2. Рекомендована література: журнали, книги по виготовленню виробів  в техніці паперопластики, презентації.

Вчитель:

Ми створили прекрасні вироби, а отже,  добра в світі стало більше. Щаслива та людина, яка уміє бачити красу та створювати її своїми руками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
23 квітня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку