Урок. Виготовлення пластилінової картини "Баранчик"

Про матеріал

Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площині за зразком. Практична робота: виготовлення пластилінової картини «Баранчик».

Перегляд файлу

            

Тема. Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів із пластиліну на площині за зразком. Практична робота: виготовлення пластилінової картини «Баранчик».                                                                                                 

Мета: продовжити ознайомлення з правилами і прийомами роботи з пластиліном – розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням,  витягуванням, обрізуванням стеками, примазуванням; розвивати спостережливість, фантазію; виховувати культуру праці,  посидючість та терпіння,любов до тварин.

           

Обладнання:  презентація ,зразки готових виробів із пластиліну, пластилін, підкладні дощечки,  стеки,трафарет із зображенням баранчика, фрагмент з мультфільму ,,Баранчик Шон’’ ,ноутбук,відео фізкультхвилинки.

    Хід уроку

 

  I. Організаційний момент. 

 ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

- Назвіть прийоми підготовки пластиліну до роботи.

(Розрізають-стекою, розкочування циліндричної форми роблять прямолінійними рухами долонь,для отримання плоскої деталі пластилін розкочують,надаючи йому потрібної форми(кулі,ціліндру),сплющують.

-Назвіть інструменти і пристосування ,які використовують під час роботи з пластиліном.

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності учнів                                 

 IV. Повідомлення теми і мети уроку.  

-Сьогодні ми продовжимо працювати з пластиліном,удосконалимо вміння і навички з виготовлення виробів  з  пластиліну , будемо виготовляти пластилінову картину.                                         

- Які картини  ви вже створювали? ( Малювали на уроках образотворчого мистецтва).             

Як ви вважаєте,що є найголовнішим інструментом у нашій роботі?                                                                                                   

( Найголовнішим інструментом у роботі є  руки і бажання працювати .)                                                                                                                 

Ваші ручки вправні й вмілі

Зараз візьмуться  до діла.

Можуть труднощі здолати,

Бо є бажання працювати.

- Кого ми зобразимо на картині? Відгадайте загадку 

І мала, і кучерява,

 І тихенька ,і ласкава.

 Називається вівця

Має брата…(баранця) 

 

Перегляд фрагменту із мультфільму,, Баранчик Шон’’

Презентація «Вівця»

Розгляньте зразки виробу.

 Аналіз зразка виробу

-Уважно роздивіться композицію.(Демонстрація зразка виробу)

-Що на ній зображено?

-Який матеріал використано для її виготовлення?

-Яких кольорів пластилін узяли для зображення баранчика?

 

V. Технологія виготовлення виробу

   - Пригадаймо основні прийоми роботи з пластиліном, які знадобляться під час виготовлення картини.                                                                                                                              

-Виготовляти картину будемо в такій послідовності:

1)відібрати відповідний колір пластиліну (зелений,білий,коричневий,чорний);

 2)обвести  контури баранчика з допомогою трафарету;

 3) розм’якшити зелений пластилін примазуємо пальчиком  на картоні під баранчиком пластилін зеленого кольору . Це – травичка;

  4)для тільця  взяти білий пластилін і примазати його по  тулубу баранчика;

5)із білого пластиліну розкатати тоненькі валики,  згорнути їх спіралькою    та притиснути до тулуба.Це кучері баранчика;                                                       

6)  додати очі, ротик, ріжки,язичок.   

 

  VI . Повторення правил техніки безпеки.

 

Правила роботи з пластиліном

1.Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці.

2.Розрізати  пластилін стекою.

3.Невикористаний пластилін складати в клітинку упаковки.

4.Після завершення роботи з пластиліном  руки витирати серветкою.

5.Не брати пластилін до рота,не торкатися брудними руками  обличчя,одягу, речей.

6.Не торкатися  до зошитів,книг,бо залишаються жирні плями.

  Правила роботи  в парах ,маленьких групах:

 

       поважай працю товариша;

       у спільній  роботі над композицією будь згідливіший і поступливіший ;

      виконуй вироби старанно;

     поступися товаришеві виготовленням більш простих виробів;

      при невдачі не звинувачуй товариша, а допоможи виправити помилки.

 

  VII. Самостійна робота в парах ,маленьких групах.

 Спостерігаю за роботою учнів,слідкую за правильністю виконання прийомів ліплення,нагадую правила організації робочих місць та культури праці.

Відеофізкультхвилинка,,Два маленькі баранці’’сл.Ганни Чубач

Два маленькі баранці

Напекли собі млинців:

Біля столу сіли

І все зразу з'їли:

Гам! Гам! Гам!

 

Два маленькі баранці

Захотіли ще млинців.

Та муки не стало

І вже масла мало,

Ой! Ой! Ой! Ой! Ой! Ой!

 

Два маленькі баранці

За неспечених млинців

Билися рогами:

Гуп! Гуп!

Тупали ногами:

Туп! Туп!

 

А коли втомилися,

Зразу помирилися:

І листком капусти

Щиро поділилися:

Хрум! Хрум! Хрум!

 

Отакі-от молодці

Два маленькі баранці:

Цьом! Цьом! Цьом! Цьом!

Цьом! Цьом! Цьом! Цьом!

  VІІІ. Продовження самостійної роботи.

Пальчикова гімнастика.

Міцно стискаємо обидві ручки в кулачки,а потім з силою розчепірюємо пальці в сторони.Повторити 10 разів.

ІХ.Виставка  дитячих  вироб

 Х.Підсумок уроку

 Рефлексія метод ,, Мікрофон’’

- Я навчився..

 - Мені сподобалося….

— Які відкриття зробили?

— Де можуть стати у пригоді отримані  знання

          

   XI. Прибирання робочих місць.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Теодорович Яніна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 березня 2018
Переглядів
4561
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку