Урок. Виготовлення виробів технікою оригамі. “Білий птах”

Про матеріал
Вдосконалювати в учнів навички роботи в техніці оригамі; навчити виготовляти фігуру пташки; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати охайність під час роботи, працьовитість, любов до навколишнього світу.
Перегляд файлу

ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. “Білий птах

Мета: вдосконалювати в учнів навички роботи в техніці оригамі; навчити виготовляти фігуру пташки; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати охайність під час роботи, працьовитість, любов до навколишнього світу.

Обладнання: набір кольорового паперу для оригамі; ножиці; ілюстрації із зображенням голуба;телевізор відеоматеріали до уроку.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо ще один крок.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

 1. Перевірка готовності до уроку

2. Упорядкування робочих місць

II. Актуалізація опорних знань.

-Діти, пригадайте з якою технікою виготовлення об'ємних виробів ми познайомилися на попередньому уроці?

-Звідки пішла ця назва?

III. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1. Повідомлення теми та мети уроку

– На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати в техніці оригамі. Відгадайте, кого ми будемо вчитися виготовляти?

Невеличка, сніжно-біла,

що її в небесну шир

Люди радісно пускають,

сповістити всіх про мир.

Кожний з нас цю пташку знає,

її назву відгадає. (Голуб)

(Розповідь і перегляд відео про  голубів)

ІІІ. Демонстрування та аналіз зразка.

1) Інструктаж учителя.

Робота за підручником (с. 50)

1. З квадратного аркуша паперу (зі стороною завдовжки 15 см) згинаємо стрілку.

2. Загинаємо краї донизу.

3. Робимо зигзаговидний згин.

4. Складаємо роботу по центральній лінії.

5. Тримаючи виріб правою рукою, лівою згинаємо гостру верхівку вперед.

6. Згинаємо з неї шию. Пір’я з краю відгинаємо донизу.

7. Пір’я по центру вгинаємо трішечки всередину.

8. Довге перо вигинаємо догори.

9. Обережно відтягуємо пальцями пір’я донизу.

10. Гостру верхівку можна трішечки відігнути назад або обрізати по дузі.

11. Хвіст можна прикрасити за допомогою аплікації.

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

Фізкультхвилинка

Відео (Весела фізкультхвилинка)

ІV. Практична робота учнів.

-Діти, а тепер працюючи над створенням свого птаха, складіть невеличку розповідь або казочку про свій виріб.

V. Виставка та оцінювання робіт учнів.

(Учні по черзі виходять до дошки, демонструють свої вироби та розповідають свою розповідь чи казку)

VI. Підсумок уроку.

– Чи сподобалися вам виготовлені пташки?

– Чи подобається вам працювати в техніці оригамі?

– Як слід ставитися до птахів? Чому?

C:\Users\Девайс\Desktop\ЛЕСЯ2\леся урок фото\44772633_320922958744318_3451558525065494528_n.jpg

C:\Users\Девайс\Desktop\ЛЕСЯ2\леся урок фото\44769100_281961079108665_2121452323665346560_n.jpg

 

C:\Users\Девайс\Desktop\ЛЕСЯ2\леся урок фото\44755806_1797364650386154_2329477634422996992_n.jpg

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Веремійчик І. М., Тименко В. П.)
Додано
26 січня
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку