Урок "Виховний захід з англійської мови"

Про матеріал
Виховний захід з англійської мови для позакласної роботи з учнями, для поглиблення та покращення знань з англійської мови
Перегляд файлу

План - конспект виховного заходу з англійської мови

                         на тему “FUNNY ENGLISH”

                                                   5 клас

 

Практична мета:-повторити вивчений матеріал за допомогою ігор та конкурсів; підвищити інтерес учнів до вивчення англійської мови.

Освітня мета:-поглиблення знань за цією темою, розвивати навички говоріння, читання і письма.

Розвиваюча мета:-розвиток комунікаційних вміть учнів.

Виховна мета:-виховати вміння працювати в парах та культуру спілкування.

Обладнання:-підручник, зошит, роздатковий матеріал, інтерактивна дошка.

 

                                                    Основна частина


1. Beginning Вступне слово вчителя:
-Good afternoon boys and girls!
Good afternoon now.
Wake body, wake mind,
Work, play, say and find,
Wash, brush, sing, dance, and do!
Good afternoon now.
-Today we shall have a competition.
The first team is the fist row, and the second team is the second row.
-The theme of our competition is: Funny English


2. Greetings. Привітання команд, девіз команд, презентація емблеми.
(Учасники команд представляють свої команди.)


3. Конкурс 1 - розминка.

Guess the riddles.
-Two sisters fair and bright
Always running and never meet. (The Sun and the Moon)


-What is without hands and feet,
Without head and body,
But can open the door? (the wind)


Tick,tick, tick Is the sound I make
Or ring, ring, ring to help you wake (clock)


-I t is white, it is cold.
You can skate on it.
What is it? (ice)

Sweet to all,
But when it gets into the mouth
It disappears. (Sugar)

 

-It has wings,
But it cannot fly.
Without legs,
It can swim.
Do you know why? (fish)

-A hundred shirts,
And all without buttons.
What is it ? (cabbage)
We are pretty to look at and nice to smell
If you have a garden, you know us well(flowers)


4. Конкурс 2.

Coloured dream
Учням показують табло, яке складається з різнокольорових квадратів. На кожному квадраті написана буква англійського алфавіту. Ведучий по черзі називає кольори, а учні повинні написати відповідну цьому кольору букву, в результаті команди отримують відповідне слово.
Наприклад:
E- green L-yellow E-green P-blue
H-red A-black N-grey T-orange
6. Конкурс 3. «Crazy questions»
З 3-х відповідей на запитання необхідно обрати один правильний і записати відповідну йому букву та отримати ключове слово в кінці конкурсу.
1. Which is smaller?
-a mouse (b)
-a fox (l)
-a hare (a)
2. Which can run faster?
-a zebra(s)
-a bear (k)
-a lion (o)
3. Can a penguin fly?
-yes (r)
-no (o)
-sometimes (e)
4. Can a tiger swim?
-yes (k)
-no (m)

-sometimes (u)
Clue: 1-b, 2-o, 3-o, 4-k


5. Конкурс 3.

Puzzle
Команди уважно слухають інструкцію до картинки. Учні повинні знайти її та
визначити літеру, яка їй відповідає (використовується табло). Завдання на повторення
прийменників.
1.This picture is between a bird and an apple.(h)
2.This picture is next to a policeman and under a house,(o)
3.This picture is on the left-hand of a flower,(u)
4,This picture is above a doll.(s)
5. This picture is under a tree (e)
Clue: house


6. Конкурс 4.

Stairs (Повторення прикметників)
Гравці малюють сходи з 8-ми сходинок, на яких необхідно написати слова, що
визначають емоційний стан людини.


7. Конкурс 5.

 Memory Game. Згадуємо слова з теми «Animals».
- Look at this picture
- Try to remember all animals
Учасникам команд показують зображення тварин на папері, потім папір
перевертають, а учасники повинні по черзі написати назви тварин, яких вони
запам’ятали.

8. Конкурс 6 .

Утворіть ідіоматичні порівняння.
Complete the idioms with suitable words. Choose from the following:
A king two peas, coal, a bat, a bee, a church mouse, a goose, gold
As good as…
As like as…..
As black as…..
As blind as….
As happy as….
As busy as ….
As poor as….
As silly as….

9. Конкурс 7. What does he(she) have on?. Одягни друга.
- You should put clothes on the model and describe it.
(Учасники команд отримують плакат з зображенням людини і набір паперового одягу.
Кожна команда повинна швидко «одягнути» модель і описати її).
10. Конкурс 8. Who knows the parts of the Body Best?
- Try doing all tasks correctly.
(Вчитель у швидкому темпі дає завдання представникам команд.)
-Touch your shoulders.
-Show your mouth.
-Count your fingers.
-Touch your knees.
-Shake your head.
-Count your fingers.
-Show your stomach.
-Touch your nose.
11.Конкурс 9.

Boasting. What will you do next month?
- What will you do next month?
(Учасники команд по черзі говорять про те, що вони робитимуть наступного місяця і отримують бали. Той, хто не може сказати наступне речення – отримує штрафний бал.)

12.Конкурс 10.

 Task for captains. Конкурс капітанів.
-Now our captains will have the special task. They must fill in the gaps with forms of the verbs. (Капітани команд заповнюють таблицю пропущеними формами дієслів).

13. Конкурс 11.

Understand me Seasons and weather
Учасникам команд роздають картки з описом погоди. Одна команда розповідає про погоду за допомогою пантоміми. Інша команда коментує побачене англійською мовою. За кожне правильне речення +5 балів, за кожне неправильне -2 бали.


14.Підведення підсумків гри.

The End.
(Підраховуються бали команд, оголошуються переможці).
- Thank you for your work. You all were active and clever today.
- Do you like our competition?
-Sometimes you say “Hello!”,
Because the bell has gone,
And every day you say
“Good day, good day, good day”.
It’s time to say “Good-bye”,
Good-bye, my children, bye.

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку