УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
Тема: Вирази та їх спрощення
Урок-подорож
МЕТА:
ТИП: удосконалення вмінь і навичок
ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, два варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент. (1 хв)
Доброго ранку! Сідайте, будь ласка.
- Розпочинаємо наш урок.
- Слово урок… Таке звичне для нас, але дуже вагоме. Скільки слів можна утворити з його літер. І всі ці слова потрібні нам будуть для успішної роботи на уроці.
Інтерактивний Метод – «Мікрофон»
- Складемо невеличкий словничок. Наприклад, усмішка, увага, успіх. Продовжте.
У – успіх, увага
Р – радість, робота
О – обдарованість, організованість
К – кмітливість, колективізм
Сподіваюсь, що на уроці на нас чекає успіх.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку. (2 хв)
Тридцять перше березня
Класна робота
Минуле і майбутнє… Таємниці історії великих відкриттів і сучасні досягнення науки. Різні області застосування знань… Усе хочеться побачити і про все довідатися. А найкращій спосіб пізнання – це подорож.
Сьогодні ми з вами відправляємось у захоплюючу подорож до країни Виразів, де ми поринемо у хвилі цікавих задач під вітрилами невирішених
З кожної подорожі мандрівники повертаються з приємними враженнями та везуть друзям подарунки. Ви теж маєте змогу привезти гостинець – оцінку за урок.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. (5 хв)
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ.
Оголошую аукціон розпродажу путівок.
Правильне виконання д/з і є підтвердження наявності путівки.
1. Фронтальне опитування (метод «Мозковий штурм»)
2. Гра «Вірю – не вірю» (методичний прийом)
(Вірю)
Отже, зрозуміло, що всі завчасно придбали путівки. Тому, скоріше відправляємось у подорож.
ІV. Оперування знаннями та використання умінь і навичок. (18 хв)
Цікава країна Виразів. Красива українська природа: долини, поля, узлісся, галявини.
І ось ми потрапили на галявину усної лічби.
Три групи вирішують усно ланцюжком числові приклади, останній у групі називає результат. Наприклад число 7
1)7+3=10
2)10+5=15
3)15+(-8)=7
4)7-6=1
5)1+14=15
6)15*6=90
Відповідь : 90
І сувора, й солов’їна
Математики країна
Праця тут іде завзята
Вмій лиш спритно рахувати.
І група Число - 8
Відповідь: 100
ІІ група Число 10
Відповідь: 100
ІІІ група Число 0
Відповідь: 100
Думаємо колективно,
Працюємо оперативно,
Сперечаємося доказово –
Це для всіх обов’язково.
Робота в зошиті (завдання на партах у учнів)
№1 Спростіть вираз:
№2 Спростити вираз і знайти його значення:
7,44 + а + (- 3,5) + (- 5,44) + (- 12,5) + b, якщо а = 9,6; b = - 5,6;
Відповідь: - 5,1
- Що цікаво? Але, мабуть, трохи стомилися?
- То ж зробимо зупинку на полі «Спортивному»
Руки вже за головою,
Тож дивись перед собою.
Виправляємо хребет,
Лікті зводимо вперед,
Мов, метелики, літаємо,
Крильця зводим, розправляєм.
Будем вправу завершати,
Легше всім нам працювати.
Продовжимо.
Робота з підручником: розв’язування біля дошки з коментуванням.
№ 1390
V. Контроль засвоєння знань (15 хв)
- Цікаві місця ми відвідали й вийшли на узлісся «Кмітливе»
Самостійна робота
Варіант 1 |
Варіант 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ Домашнє завдання. (1хв)
- Нам слід повертатися. Як кажуть, у гостях гарно, а вдома краще. Або: Вдома і стіни допомагають. Сподіваюсь, що домашнє завдання ви виконаєте успішно. Запишіть у щоденники:
п. 30
№ 1389, № 1395, № 1397
VІІ Оцінювання учнів. (1хв)
- Подорож закінчилася.
VІІІ Підсумки уроку (2 хв)
Ми так добре попрацювали, що мені не хочеться з вами прощатися.
Урок закінчено.
Дякую за урок!