Презентація на тему: "Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь"

Про матеріал
Презентація на тему: "Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь" Складається з теоретичної частини і практичної.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь Підготувала: вчитель математики. Пап Тетяна Миколаївнаrppt_x

Номер слайду 2

Щоб додати два від’ємних числа треба: додати їх модулі і перед результатом поставити знак мінус;Щоб додати два числа з різними знаками треба: від більшого модуля доданків відняти менший модуль, перед результатом поставити знак більшого доданка;Згадаємо пройдений шлях:ppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 3

якщо вираз є добутком числи і однієї або декількох букв, то це число називають числовим коефіцієнтом;доданки, які мають однакову буквену частину , називають подібними доданками;Щоб звести подібні треба: додати їх коефіцієнти і знайдений результат помножити на спільну буквену частину.

Номер слайду 4

Розв'яжемо задачу: На одній шальці терезів лежать два однакові яблука, на другій – одне таке саме яблуко і груша масою 300 г. Яка маса одного яблука?

Номер слайду 5

Розв’язання. Зрозуміло, що одне яблуко має масу 300 г. Позначивши масу одного яблука через x і склавши рівняння, що відповідає умові задачі, дістанемо:2x = x + 300 Розв'яжіть дане рівняння

Номер слайду 6

Мета уроку:засвоїти уявлення про основні види перетворень рівнянь з однією змінною; розпочати роботу з формування вмінь виконувати перенесення доданків з однієї частини рівняння до іншої.

Номер слайду 7

Згадаємо!Що таке рівняння?Рівняння - це рівність, яка містить невідоме. Невідомі числа в рівнянні називають змінними . Змінні найчастіше позначають буквами x, y, z, хоч можна позначити їх і іншими буквами r

Номер слайду 8

Згадаємо!Що таке корінь рівняння?Число, яке задовольняє рівняння, називається його коренем , або розв'язкомr

Номер слайду 9

Згадаємо!Що означає розв’язати рівняння?Розв'язати рівняння - це означає знайти всі його розв'язки або показати, що їх не існує.r

Номер слайду 10

Розв'яжемо разом:x – 2,2 = - 0,8 ; х = - 0,8 + 2,2; х = 1,4 x + 2,2 = - 0,8; х = - 0,8 - 2,2; х = - 3x · (– 2,2) = - 0,8; х = - 0,8 :(-2,2); х = 0,36x:( – 2,2) = - 0,8; х = - 0,8 · (-2 ,2); х = 1,76(– 2,2): x = - 0,8; х = (-2,2):-0,8; х = 2,75– 2,2 – x = - 0,8; х = - 2,2- (-0,8); х = - 2,2 + 0,8; х = -1,4ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 11

+ +

Номер слайду 12

Розглянемо приклад:х – 12 = 20 До лівої і правої части рівняння додамо число 12 і спростимо отриману рівність:х – 12 = 20х – 12 + 12 = 20 + 12х = 32

Номер слайду 13

Другий спосіб:х – 12 = 20х = 20 + 12х = 32 Висновок: Корені рівняння не зміняться, якщо будь-який доданок (доданки) пе­ренести з однієї частини рівняння до іншої, змінивши при цьому його знак на протилежний.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Якщо обидві частини рівності помножити (поділити) на одне й те саме число, відмінне від нуля, то рівність не зміниться.

Номер слайду 16

Розв'язати рівняння: Спосіб І:3 · (х + 2) = 18х + 2 = 18 : 3х + 2 = 6х = 6 – 2х = 4________3 · (4 + 2) = 18 Спосіб ІІ:3 · (х + 2) = 18х + 2 = 6х = 6 – 2 Х = 4______4 + 2 = 6ppt_xppt_x

Номер слайду 17

Загальна схема розв'язування рівнянь: Розкрити дужки. Звести подібні доданки в лівій і правій частині. Перенести доданки з невідомим вліво, а всі інші вправо з протилежними знаками. Звести подібні доданки в лівій і правій частинах рівняння. Знайдемо корінь рівняння. Перевірка.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 18

Виконуємо усно: Прокоментуйте перенесення доданків з однієї частини рівняння 2х – 3 = х – 7 в другу:1) 2х – 3 - х + 7 = 02) 2х – х = – 7 + 33) – 7 + 3 = 2х – х

Номер слайду 19

2. Поясніть кожен крок розв'язування рівняння 7х – 14 = 5х:7х – 5х = 142х = 14х = 7________7·7 – 14 = 5·7

Номер слайду 20

Виконуємо письмово:№1 Перенесіть із лівої частини рівняння до правої доданок, що не містить змінної:1) -5х + 1,2 = 2х + 112) 4х – 9 = - х – 5,23) 13х – 7 = 0

Номер слайду 21

№2 Перенесіть до лівої частини доданки, які містять змінні, а до правої частини доданки, які не містять змінних:17х – 5 = 8х + 5-11у + 7 = -3у – 10-3х + 5х = 9х – 16х9 = -6х + 8 + 10х5х = -7 + 12х +42х – 14х = -5 + 19х

Номер слайду 22

№3 Розв'яжіть рівняння:7х – 5 = 6х + 14х – 3 = 3х + 59 – 7у = -6у + 16m + 3 = 7m + 89m – 2 = 10m – 4-9а + 6 = -10а + 16

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Повторити § 40 Опрацювати §41 Виконати №1139, №1141, 1162.

Номер слайду 24

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kr Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
6902
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку