Урок "Вирази. Тотожності" контрольна робота

Про матеріал
перевірити рівень засвоєння знань і якості вироблених умінь, передбачених програмою з теми.
Перегляд файлу

Урок №18.

ВИРАЗИ. ТОТОЖНОСТІ

Мета: перевірити рівень засвоєння знань і якості вироблених умінь, передбачених програмою з теми.

Тип уроку: контроль знань, умінь (тематична контрольна робота).

Хід уроку

І. Умова тематичної контрольної роботи

Варіант І

Варіант ІІ

№ 1. Спростіть вираз:

.

№ 2. Знайдіть значення виразу: .

№ 3. Доведіть тотожність:

.

№ 4. При яких значеннях змінної має зміст вираз ?

№ 5. Спростіть вираз і знайдіть його значення:

, якщо , .

№ 6. На першій полиці стоїть книжок, на другій — утричі більше, ніж на першій, а на третій — на 17 книжок менше, ніж на першій і другій полицях разом. Запишіть у вигляді виразу кількість книжок на трьох полицях разом. Обчисліть при .

№ 7*. Доведіть, що сума тризначного числа і подвоєної суми його цифр ділиться на 3.

№ 1. Спростіть вираз

.

№ 2. Знайдіть значення виразу

.

№ 3. Доведіть тотожність

.

№ 4. При яких значеннях змінної має зміст вираз ?

№ 5. Спростіть вираз і знайдіть його значення: , якщо ; .

№ 6. За перший день магазин продав кг цукру, за другий — на 58 кг більше, ніж за перший, а за третій — на 12 кг менше, ніж за другий. Запишіть у вигляді виразу кількість кілограмів цукру, проданого магазином за три дні. Обчисліть при .

№ 7*. Доведіть, що шестицифове число, в запису якого перші три цифри однакові й останні три цифри однакові, ділиться на 37.

ІІ. Розв’язання і відповіді:

Варіант І

Варіант ІІ

 1.

.

№ 2. .

№ 3.

.

№ 4. має зміст при всіх , окрім , бо при .

№ 5.

.

Якщо ; , то

.

№ 6.

.

Якщо , то .

№ 7. , де — ціле.

— ціле, натуральне. Отже, ділиться на 3.

№ 1.

.

№ 2.

.

№ 3.

.

№ 4. має зміст при всіх , окрім , бо при .

№ 5.

.

Якщо , , то

.

№ 6.

.

Якщо , то .

№ 7. , де — ціле (натуральне).

— натуральне, бо , — цифри, тому ділиться на 37.

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія

— Яке завдання тематичної роботи було найскладнішим? Яке було найлегшим?

— Чого не вистачило для успішного розв’язання завдань?

Правильні відповіді на завдання...

IV. Домашнє завдання

№ 1. З тексту контрольної роботи (текст видається учням додому) випишіть і розв’яжіть завдання, що викликали труднощі на. Якщо розв’язання не виходить (не знаємо шляху, не можемо знайти помилку і т. ін.), записати питання.

№ 2. Випереджальне домашнє завдання. За алгоритмом порівняння виконайте порівняння виразів (різне, спільне, створіть групи за ознакою схожості):

; ; ; ; ; ; .

 

 

doc
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
1258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку