Мета уроку: навчальна – сформувати вміння та навички з обробки прорізної кишені з листочкою із настрочними кінцями; виховна - виховувати культуру і дисципліну праці, ініціативу і творчість у праці, пізнавальних мотивів, уміння оцінювати як процес, так і результат, вміння працювати в колективі; розвиваюча - освоювати логічну структуру змісту і вміння логічно викладати думки, розвивати пізнавальну діяльність учнів та самостійність в роботі.
Як розмічають місце розташування кишені з листочкою із настрочними кінцями? 1 бал яку функцію виконує повздовжник? 2 бали якою повинна бути ширина шва обшивання підкладки кишені? 3 бали виконати настрочування кінців листочки на основну деталь 6 балів як виконують розрізання входу у кишеню? 5 балів якою стороною накладають листочку на основну деталь? 4 бали
В яких випадках використовується підзор при обробці кишені з настрочною листочкою? 1 бал де повинна знаходитися лицьова сторона підкладки кишені? 2 бали по якій лінії пришивають листочку? 3 бали як перевірити правильність пришивання деталей кишені з настрочною листочкою? 4 бали як розташовують 2 частину підкладки кишені (або підзор) при з’єднанні його з основною деталлю? 5 балів виконати стачування підкладки кишені 6 балів
Домашнє завдання: з додаткової літератури та з конспекту повторити послідовність обробки накладної кишені, виготовити зразок кишені з листочкою із настрочними кінцями. * Скласти технологічну послідовність обробки або картку самоконтролю з теми «Обробка кишені з листочкою з настрочними кінцями».