Урок виробничого навчання «Приготування розчинових сумішей вручну»

Про матеріал
Модуль Модуль ШТ – 4.3. Оштукатурювання стін штукатурками спеціального призначення та виконання ремонту поліпшеної штукатурки Тема програми: ШТ 4.3.2 Оштукатурювання прямолінійних стін декоративними та спеціальними штукатурками Тема уроку: «Приготування розчинових сумішей вручну» Мета уроку: сформувати компетентності Ключові: сформувати практичні знання, уміння, навички при приготуванні розчинових сумішей вручну декоративних розчинів; Загально професійні : розвивати пізнавальну активність та самостійність учнів; Професійні: виховувати відповідальність за раціональне використання матеріалів, повагу до професії.
Перегляд файлу

План уроку виробничого навчання №15

Дата проведення: ____________________   Група № 22

Модуль Модуль ШТ – 4.3. Оштукатурювання стін штукатурками спеціального призначення та виконання ремонту поліпшеної штукатурки

Тема програми: ШТ 4.3.2 Оштукатурювання прямолінійних стін декоративними та спеціальними штукатурками

Тема уроку: «Приготування розчинових сумішей вручну»

Мета уроку: сформувати компетентності

Ключові:  сформувати практичні знання, уміння, навички при приготуванні розчинових сумішей вручну декоративних розчинів;

Загально професійні : розвивати пізнавальну активність та самостійність  учнів;

Професійні:  виховувати відповідальність за раціональне використання матеріалів, повагу до професії.

Тип уроку: урок формування складних умінь.

Дидактичне забезпечення: Конспект, інструкційні карти, плакат;

Матеріально-технічне забезпечення: інструменти, інвентар, матеріали.

Міжпредметні зв’язки: «Технологія штукатурних робіт», «Охорона праці».

Методи навчання: словесні, наочні, репродуктивні.

Перелік практичних завдань: Дозувати матеріали; встановлювати послідовність і способи приготування розчинових сумішей вручну; визначати рухомість розчинової суміші стандартним конусом; готувати розчинові суміші для набризку, ґрунту й накривки; проціджувати та перемішувати розчини; транспортувати матеріали у межах робочої зони.

Список основної та додаткової літератури: «Технологія опоряджувальних робіт»  Т.Є.Остапченко

Хід уроку

І. Організаційна частина

  •   Перевірка наявності учнів.
  •   Перевірка готовності учнів до уроку.
  •   Інструктаж з охорони праці.

ІІ. Вступний інструктаж

Актуалізація знань:

повідомлення теми програми «Оштукатурювання прямолінійних стін декоративними та спеціальними штукатурками» та теми уроку «Приготування розчинових сумішей вручну».

Цільова установка проведення уроку:

На минулому уроці ви навчилися готувати декоративні розчини, сьогодні ми розглянемо технологію приготування розчинових сумішей вручну

.Тема для майбутніх штукатурів надзвичайно важлива.

 Отже наскільки ви будете професійно підготовленими, настільки й успішно ви зможете реалізувати себе в житті і на сучасному ринку праці, вміючи правильно приготовлювати декоративні розчини.

Перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці:

  1. Який склад розчинів ви знаєте?
  2. Як правильно можна приготувати розчини на основі сухих штукатурних сумішей?
  3. Які технології приготування розчинів вручну ви знаєте?
  4. Технологія приготування розчинових сумішей для декоративних штукатурок.

Аналіз і доповнення відповідей учнів підведення підсумків.

Викладання нового матеріалу:

Повідомлення нової навчальної інформації.

(Конспект)

Впродовж показу та пояснення нових трудових прийомів, використовую та звертаю увагу учнів на інструкційну карту.

  •   Показ нових прийомів трудової діяльності;

У повільному темпі показати учням прийоми виконання вправи.

  •   Розглянути інструкційну карту;

У повільному темпі показати учням прийоми виконання технологічних операцій згідно інструкційної карти.

Показати учням прийоми виконання вправи у робочому темпі.

Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;

Повідомлення про передовий досвід за темою уроку;

Опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів декількома учнями, показаних майстром:

  1. Як правильно дозувати матеріали?
  2. Як правильно готувати розчинові суміші вручну?
  3. Яким інструментом визначати рухомість розчинової суміші?
  4. В чому полягає різниця між приготуванням розчинової суміші для набризку, ґрунту й накривки?
  5. Як правильно проціджувати та перемішувати розчини?
  6. Як транспортують матеріали у межах робочої зони?

відповідь майстра на запитання учнів

  підведення підсумків вступного інструктажу

ІІІ Поточний інструктаж

  •   видання завдань для самостійної роботи, видача інструкційних карт;
  •   пояснення порядку їх виконання;
  •   розподіл учнів за робочими місцями;
  •   повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
  •   провести інструктаж з охорони праці;

                  Цільові обходи майстра робочих місць учнів;

І. Перевірка розуміння нового матеріалу, організація робочого місця, дотримання правил охорони праці;

ІІ. Правильність використання інструменту  та дотримання технологічної послідовності згідно інструкційної карти;

ІІІ.  Самоконтроль якості роботи, дотримання правил охорони праці;

ІV.  Перевірка роботи учнів, визначення недоліків та кращих робіт учнів.

Прибирання робочих місць.

ІV. Заключний інструктаж

  • Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
  • Оцінка роботи учнів, її об’єктивне обґрунтування;
  • Аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;
  • Повідомлення та обґрунтування оцінок;
  • Видача домашнього завдання.

 

Майстер виробничого навчання   ___________  Т.Я.Козік

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
2393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку