Урок "Віртуальна подорож визначними місцями України. Знаходження периметра прямокутника"

Про матеріал
Розробка уроку у 2-му класі. Продовжити знайомити учнів із культурними та природними пам’ятками України; вдосконалювати уміння учнів знаходити периметр прямокутника; розвивати обчислювальні навички, мислення. Викликати бажання учнів пізнавати рідний край; старанність і уважність під час виконання завдань.
Перегляд файлу

Я досліджую світ. Математика.

        Тема уроку. Віртуальна подорож визначними місцями України. Знаходження периметра прямокутника.

Мета  уроку. Продовжити знайомити учнів із культурними та природними памятками України; вдосконалювати уміння учнів знаходити периметр прямокутника; розвивати обчислювальні навички, мислення. Викликати бажання учнів пізнавати рідний край; старанність і уважність під час виконання завдань.

Обладнання уроку:  таблиця, індивідуальні картки.

1.

Актуалізація

 

Девіз уроку: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути.»

 

  1. Повідомлення завдань уроку

Вступне слово.

  • Сьогодні ми продовжимо знайомство із цінностями рідного краю; дізнаємося, які цінності України відомі у всьому світі і здійснимо віртуальну мандрівку найвизначнішими місцями.  Щоб потрапити  туди, нам  потрібно буде виконувати різноманітні завдання і слідувати за певним маршрутом.

Отже, перш, ніж розпочати нашу мандрівку, потрібно визначити, якою дорогою будемо іти.

  1. Розумова розминка. Задача
  • Одним із найкращих і найулюбленіших місць відпочинку є гори: чудові краєвиди, чисте повітря, прохолодні кришталеві води гірських річок і водоспадів тощо.
  1. Які гори є в Україні? - Карпати - гори, які вкриті лісами, у яких проживає багато видів тварин.

- Як називається найвища гора Карпат? Зійти на Говерлу – мрія чи не кожного мандрівника. Відомі гора Піп Іван та  гора Бребенескул.

- Унікальними місцем  Карпат - долина нарцисів. Розкинулася вона у заплаві річки Хустець і налічує 498 видів рослин.

  1. Усний рахунок
  • В приазовському степу знаходиться найстародавніша територія – Камяна Могила,  яка утворилась мільярди років тому унаслідок виверження вулкану.
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Записати числа 6 – го десятка;

Запишіть цифрами:

  • скільки сторін у трикутника;
  • скільки кутів у чотирикутника;
  • скільки вершин у  шестикутника

(після цього, як діти справилися здійснюється показ слайда)

  • На відстані 30 км від міста Херсона розташована  пустеля Олешківські піски. Це 2-ий за розміром піщаний масив у Європі.  Пісок може нагріватися до 70 градусів за Цельсієм. У пустелі є  бархани, безліч оазисів, бувають піщані бурі. Щоб потрапити туди, потрібно написати математичний диктант.
  1. Математичний диктант.
  • Чому дорівнює периметр трикутника зі сторонами 2 см, 3 см і 5

 см?

  • Чому дорівнює периметр чотирикутника, якщо довжина кожної із сторін 5 м?
  • Чому дорівнює периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 3 см?
  • Чому дорівнює периметр чотирикутника зі сторонами 2 см, 3см, 4 см і 5см?
  • Яка довжина ламаної, якщо довжина 1 – ї ланки – 4 см, 2 – ї -3 см і 3 – ї – 5см?

Перевірка.  Показ слайду Олешківських пісків

 

 

 

 

 

Додаток 10

Завдання на картці №1

 

Презентація https://drive.google.com/file/d/1Xr9hF39y9aLq5KRDr7n6UGrrVlob5f_d/view?usp=sharing

 

Слайд №1

 

 

 

 

 

 

Слайд №2

 

Таблиця

 

 

Слайд №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №4

 

 

2.

Усвідомлення знань

 

  1. Контроль, корекція і закріплення знань
  • На Поділлі знаходиться найдавніша гіпсова печера, яка зветься «Оптимістична». Її довжина 240,5 км на глибині 20 м під землею. Чимало охочих є людей, які мріють відвідати це дивне місце. Наше завдання – обчислити вирази.
  1. Обчислення виразів.

РУХАНКА Райдуга

  • На Одещині знаходиться найбільше озеро Ялпуг, а на Волині – найглибше і мальовниче озеро – Світязь. На якому озері вам довелося відпочивати?
  1. Розв’язування задачі.

Перевірка.

  • На Рівненщині росте дуб – старожил. Його вік – 1350 років, обхват стовбура  – 8,4 м (потрібно 5 дорослих чоловіків, щоб обхопити його). Він є німим свідком багатьох історичних подій.
  • Побудова прямокутника, обчислення його периметра.

 

 

 

Слайд №5

 

 

Завдання №2

 

https://youtu.be/t7FLa2FF2AI

 

Слайд №6

 

Завдання №3

 

Слайд №7

 

Завдання №4

3.

Рефлексія

 

  • До яких цінностей відносяться обєкти, які ви переглянули? У чому полягає їх цінність? Як люди мають ставитись до цих цінностей?
  • Чому кажуть: »Краще один раз побачити, ніж сто разів почути?»
  • Хай цей урок стане початком дослідження цікавих  і унікальних природних памяток та тих, що створені людиною на протязі століть.

 

4.

Домашнє завдання

Знайти інформацію, що цікавого є на Україні.

 

Додаток 10.

 

  1.               Розумова розминка. Задача.

З міста А в місто Б ведуть дві дороги, а з міста Б в місто В теж 2 дороги. Скількома різними маршрутами можна пройти з міста А до міста В через місто Б?

C:\Users\Alcatras\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\20200811_182908.jpg

 

  1.               Обчислити приклади.

40 + 30 – 7=     11 – 5 + 2=

60 – 20 + 4=      14 – 7+ 0=

  1.               Прочитай і розв’яжи  задачу.

Під час екскурсії Оленка купила 5 листівок, а Іринка – 7 листівок. Тетянка  купила – на 4 листівки менше, ніж Оленка та Іринка разом. Скільки листівок купила Тетянка?

  1.               Побудуйте прямокутник зі сторонами 5 см і 2 см. Знайдіть його периметр.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку