Урок "Вивчаємо число цифру 3"

Про матеріал
Розробка уроку для першого класу за новою школою на тему "Вивчаємо цифру 3"
Перегляд файлу

        Математика 1 клас

      

Тема уроку: Вивчаємо число і цифру 3

Мета тематичного дня:  формувати поняття про число як про кількісну

характеристику класу скінченних еквівалентних множин; актуалізувати вміння порівнювати предметні множини способом складання пар; актуалізувати поняття більше, менше, стільки ж; формувати поняття про число 3; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 3; формувати поняття про відношення рівності та нерівності, вчити позначати їх знаками «=» і «≠»; ознайомити учнів зі способом утворення числа 3; продовжити формувати поняття про трикутник як многокутник, в якого три вершини й три сторони; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  •              Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.
  •              Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.
  •              Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.
  •              Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).
  •              Оперує числами в межах 10.
  •              Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом (до 10).
  •              Порівнює числа до 10.
  •              Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову.
  •              Визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації.
  •              Моделює об’єкти навколишнього світу, використовуючи готові геометричні фігури.
  •              Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.
  •              Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Інтегруються предмети: математика, образотворче та музичне мистецтво,

природознавство, навчання грамоти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Казкотерапія.

  •              Чи любите ви казки?
  •              Які казки ваші улюблені?
  •              Розгляньте ілюстрації до картинок. Чи знаєте ви ці казки?
  •              Що спільного між ними зображеннями? казками?

 

 

 

 

Картинки по запросу три поросяКартинки по запросу три горішка для золушки

Похожее изображениеКартинки по запросу золота рибка

Похожее изображениеКартинки по запросу три богатирі

  •              Про що розповідається у казках?
  •              Чи можуть казки чогось навчити?

 

 

 

 

 

 

ІІ. Етап цілепокладання

Картинки по запросу число 3 в казках

Отже, сьогодні ми з вами будемо вивчати цифру 3 та її склад.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Формування поняття про число 3. Позначення числа 3 цифрою.

  •              Огляньте наш клас. Що у класі в кількості трьох?

Робота з друкованою цифрою.

Розгляньте друковану цифру 3. На що вона схожа?

Казка про цифри.

В будинку № 3 жили Одиничка, яка любила вирощувати квіти та двієчка, яка дружила з Капітошком і поливала квіти для Одинички, коли та забували це зробити.

Картинки по запросу склад числа 3Картинки по запросу цифра 1Картинки по запросу цифра 2 png

 

Поетична хвилинка

Три – щаслива цифра дуже.

Але трохи вона тужить:

- Буква «Зе» на мене схожа –

Переплутати нас можуть!

Цифра три – то чарівниця,

Невеличка й круглолиця.

Яку казку не візьмеш,

Цифру три завжди знайдеш.

Раз гачок і два гачок,

А між ними - язичок.

Цифра нас зачарувала.

Трійка, ми тебе впізнали.

 

 

Робота в групах

На дошці — квіти різного кольору і розміру.

— У які групи можна об’єднати квіти?

Дівчатка об’єднують квіти за кольором.

Хлопчики об’єднують квіти за розміром.

 

Валеохвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=c3fxUviMHi0

Робота з рукописною цифрою.

Картинки по запросу цифра 3 писана

Письмова робота

Картинки по запросу цифра 3 прописи

Уважно розгляньте рукописну цифру 3. Визначимо елементи, з яких складається цифра 3.

Пропишіть цифру 3 у повітрі, називаючи вголос її елементи.

Визначення місця числа 3 у натуральному ряді. Способи одержання числа 3.

Полічіть до трьох у прямому порядку та від 3 у зворотному порядку. Число 3 йде безпосередньо за числом 2. Яке число попереднє до числа 3? Як одержати число 3 із попереднього до нього числа 2? Назвіть наступне число до числа 3. Здогадайтеся, як одержати число 3 із наступного до нього числа 4.

Музична пауза.

Давайте послухаємо пісеньку про три білих коня.

https://www.youtube.com/watch?v=nKWlaDLK5Lo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з рахувальним матеріалом.

C:\Users\Admin\Pictures\31_учим цифры_цифра 3_nataliigromaster.jpg

Робота з геометричним матеріалом. Робота з поняття «трикутник»

Метод «6 цеглин»

Завдання:

З 6 цеглинок виготовіть трикутник.

Запитання:

  •              Чи важко вам було зробити трикутник?
  •              Чи всі трикутники однакові?
  •              Чи знаєте ви цього героя?

Похожее изображениеКартинки по запросу трикуття

Це Трикутник.

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=PXoFBnbtAJg

https://novashkola.ua/1-klas/matematika-1-klas/urok-06/

Отже, що ми дізналися про трикутник?

Творча хвилинка

Давайте спробуємо намалювати Трикуття.

Метод «Доміно»

Намалюйте крапки в нижніх частинах так само, як вони намальовані у верхніх.

Можна виготовити пусті доміно і щоб діти проклеювали на них за малюнком горошинки пластиліну, і у верхніх за зразком і аналогічно у нижніх.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

Цікаві завдання

Розфарбуйте три гриби жовтим кольором, а решту червоним.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

Знайдіть та розфарбуйте цифру

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

C:\Users\Zver\Desktop\3svetofor.jpg

 

Робота за підручником.

Творча хвилинка.

Запам’ятайте, який колір має кожна цифра і розфарбуйте малюнок.

1 – рожевий, 2 – червоний, 3 – коричневий.

 

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  •              Що вивчили на уроці?
  •              Що вам сподобалося?
  •              Чого ви навчилися?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури.

  • С.О.Скворцова, В.О.Онопрієнко Математика.1 клас.Розробки уроків.-Х.:Видавництво "Ранок",2013.-432с.
  • Анісімова Г.О. Сучасний урок у початковій школі: традиції та інновації (навчально-методичний посібник).- Тернопіль:Мандрівець, 2013.- 104.
  • Математика 1 клас. Навчальний зошит: У 3ч./С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. Ч. 1-2-ге вид., Х.:Видавництво "Ранок",2013.-96с.
  • С.О.Скворцова. Методика навчання математики у 1 класі: методичний посібник.-Одеса:"Фенікс",2011-240с.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
3788
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку