Урок з математики 1 клас "Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені"

Про матеріал
Урок з математики у 1 класі за підручником В.Г.Бевз. Під час уроку діти навчаться утворювати многокутники, повторять склад чисел 2 і 3, пограють у гру "Карусель" та розв'яжуть математичний ланцюжок. За допомогою числового променя порівняють числа.
Перегляд файлу

Математика 1 клас НУШ (за підручником В.Г.Бевз «Математика»)

Тема. Многокутники. Порівняння чисел на числовому промені.

Мета:формувати  в  учнів  уміння  порівнювати  числа, розпізнавати многокутники в конфігурації декількох фігур; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати старанність.

Хід уроку

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.  ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.Весела лічба

- Під дубочком один грибочок,

Під сосною їх аж два.

Скільки разом, полічили?

- Найвеселіші мишенята

Удвох пішли гуляти.

Ще один  прийшов пізніше

І стало всім ще веселіше.

Вони сміялись і співали.

А скільки їх? Порахували?

 

- Один зайчик сидить

І траву він їсть.

От іще один прискакав.

Скільки зайців порахували?

 

 

 

2.  Повторення складу чисел 2 і 3

3.«Карусель».

Розв’язати перший вираз  і передати далі. Наступний учень перевіряє розв’язаний вираз та розв’язує наступний і т.д.

1+1=                           2 + 0 =                           1+2=                          2+1=

 

2 – 1 =                        0 + 3 =                           3 – 1 =                       0 + 2 =

 

2 + 1 =                         3 – 2 =                           0+2 =                        3 – 2 =

 

3 – 2 =                         2 – 2 =                            2 – 0=                       3 – 1=

 

4.Математичний ланцюжок-кросворд

 

III.  ВИВЧЕННЯ   НОВОГО  МАТЕРІАЛУ

1.  Робота за підручником (с. 46)

Завдання 1

Назвати кожну фігуру та описати її.

Сторони три, три кута –
Познайомтесь, дітвора.
Це трикутник, що за диво!
Перетвориться сміливо:

То дитяча піраміда,
То ялинка вже красива,
Дах на домі, гір вершина,
В шлюпці нашій він вітрило.

А ось веселі братики,

Їх звуть чотирикутники.

Мають по чотири сторони,

По чотири кути,

Тільки сторони, кути

Можуть бути нерівні.

Хоч бувають різними вони,

Легко їх впізнати.

Треба сторони або кути 

Уважно порахувати.

 

Два квадрати – прямокутник.
Він усюди нам попутник.
Хоч кута є теж чотири,
Сторони – по дві всі рівні.
Це й кузов вантажівки,
Телевізор чи листівка,
Шафа, ранець і вікно,
Зошит, двері та панно.

 

Практична робота. Утворення фігур

Трикутник -  чотирикутник – п’ятикутник – шестикутник - …

 

Завдання 2. Порівняння чисел на числовому промені

 

Завдання 4. Фігури в орнаменті

 

Фізкультхвилинка

 

2. Робота в зошиті

2.1.Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 2 і 3

 

2.2.Складання нерівностей (підручник №3)

3 і 6                                 6 і 3

 

2.3.Складання задачки (підручник № 5)

4 – 1 = 3 – (усно: лампочки залишились горіти)

3 + 1 = 4  - (усно : лампочки стало)

 

Фізкультпауза

 

2.4.Робота з математичним тренажером с.12 - №5, с.14 - №4

 

2.5  Цікаві задачі

- На  день  народження  до  кізоньки  прийдуть  семеро  гостей.  На  скільки рівних частин вона повинна розрізати торт, щоб усі одержали порівну?

 

- Чебурашка,  крокодил  Гена  і  Шапокляк  чекали  потяг  3  години.  Скільки годин чекав потяг кожен з них?

 

IV.  ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які геометричні фігури ви знаєте?

  • Які бувають многокутники ?
  • Практична робота (підручник с. 46)

 Якщо  ви  старалися  і  вам  було  легко  на  уроці,  намалюйте  в  зошиті  сонечко.

— Якщо вам було складно, намалюйте в зошиті хмарку.

 

 

Додаток

1 + 1 =                          

 

2 – 1 =                       

 

2 + 1 =                        

 

3 – 2 =

 

2 + 0 =                          

 

0 + 3 =                          

 

3 – 2 =                          

 

2 – 2 =                           

 

1 + 2 =                         

 

3 – 1 =                      

 

0 + 2 =                       

 

2 – 0 =                      

 

2 + 1=

 

0 + 2 =

 

3 – 2 =

 

3 – 1=

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хмарська Валерія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
4713
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку