Урок " Вивчаємо другий десяток чисел"

Про матеріал
Повторення першого десятка. додавання і віднімання в межах 10. Починаємо вивчення другого десятка чисел.
Перегляд файлу

 

Математика. 1 клас

Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжини відрізків.

Мета: ознайомлення учнів із записом і читанням чисел другого десятка; формувати свідоме засвоєння учнями по місцевого значення цифр та десяткового складу числа; закріпити значення учнів про дециметр, вміння вимірювати довжину відрізків; розвивати творче мислення.

Обладнання: таблиця, геометричні фігури.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

1.Продовж речення.

«12 – це 10 і …».

«16 – це 10 і …».

«18 – це 10 і …».

2.Накресли два відрізки. Довжина першого 1 дм, а другого – 1 дм 2 см.

3.Розв’язання задачі (усно).

Іванко поклав у корзину 1 десяток груш та ще 3 груші. Скільки всього груш у корзині?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота з демонстраційним матеріалом.

- Відрахуйте 10 трикутничків. Відкладіть їх.

- Скільки трикутничків ви відложили? (10, 1 десяток).

- Запишіть це число за допомогою цифр.

- Якими цифрами запишемо число 10?

- Число десятків записане 1, а одиниць немає, то пишемо 0.

- Покладіть біля стопочки трикутників 1 квадрат.

- Скільки паличок тепер? (11, 1 десяток і 1 паличка).

Число 11 записуємо цифрами 1 і 1. Цей запис означає, що в числі 1 десяток і 1 одиниця.

- Покладіть поруч стопочки з трикутниками 10 квадратів.

- Скільки всього паличок?

- Як можна по - іншому сказати? (Десять трикутників – це 1 десяток).

- Скільки всього трикутників і квадратів? (Двадцять, два десятки).

- Число 20 записується цифрами 2 і 0. Запис 20 означає, щов числі 2 десятки, а одиниць немає.

- Подивіться на запис чисел 11, 20.

- Де в числах записані  десятки?

- Де в числах одиниці?

Висновок: якщо лічити справа на ліво, то одиниці записують на першому місці, а десятки – на другому.

2.Робота з таблицею.

3.Робота з підручником.

ІV. Фізкультвилинка.

V. Робота в зошитах.

VІ. Підсумок уроку.

  1. Прочитати записані числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика. 1 клас

Тема. Задачі та вправи на закріплення понять «літр», «сантиметр», «дециметр». Ознайомлення з об’ємними геометричними фігурами (куб, куля).

Мета: закріпити і поглибити вміння і навички розв’язувати задачі та вправи; формувати обчислювальні навички учнів; розвивати увагу і навички самоконтролю, творче мислення учнів.

Обладнання: таблиця, нетбуки.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

1.Усний рахунок.

                        2 10

 

 5                     7  9 8

 

2.Полічити від 9 до 15; від 12 до 19.

3.Гра «Хто швидше»

Діти працюють з квадратами, виграє той, хто швидше назве кінцевий результат.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота з підручником.

а) Розв’язування вправ та задач.

б) Робота в зошитах.

ІV. Фізкультхвилинка.

в) Творча робота над задачею.

Три білих кроликів зустріли 6 сірих кроликів. Скільки кроликів зустрілоя?

На слайді малюнки звіряток і записи:

6 + 3          6 – 3

- Хто із звірят правильно розв’язав задачу?

Як треба змінити запитання задачі, щоб розв’язати її дією віднімання?

V. Підсумок уроку.

Розташуйте літери в порядку зростання чисел. Прочитайте ім’я казкового героя.

О   О  И  Ш О   Р  К   К  О  Т   Г

15 20 13 18 11 16 10 19 17 12 14

(Котигорошко).

- Що цікавого ви дізналися на уроці?

- Яке завдання вам сподобалося найбільше?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 січня
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку