Календарно – тематичне планування з математики із очікуваними результатами
в 1 класі по підручнику «Математика» 1 клас.
Скворцова С. О. Онопрієнко О. В ІІ семестр
МАТЕМАТИКА
Календарно-тематичне планування уроків математики у 1 класі
За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко. Математика: підручник для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. - Харків : вид- во «Ранок», 2018. – 144 с. : іл.
За зошитами: Математика. 1 кл. Робочий зошит: до підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко : у 2 ч. – 2-ге вид., Харків : вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл..
4 години на тиждень
За рік -140 год
І семестр – 64 години
ІІ семестр – 76 годин
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
Примітки |
|
Дізнаємося про математичний вираз «Різниця» |
порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання [1 МАО 4.1];прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.3]; коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3]; розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3]; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3]; користується в обчисленнях переставним законом[1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2]; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1];вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм)[1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3]; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8];орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6]. розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1]; |
|
|
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3 |
|
|
|
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
|
|
|
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
|
Вимірюємо довжини відрізків |
|
|
|
|
Будуємо відрізки |
|
|
|
|
Вивчаємо вирази на дві дії |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення задач |
|
|
|
Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача
|
||||
|
Додаємо і віднімаємо число 4 |
відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; у межах 10. прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів додавання і [1 МАО 4.3]; коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3]; розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3]; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3]; . користується в обчисленнях переставним законом додавання [1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2]; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення довжини,маси,місткості [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7] читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3]; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6] розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]; складає прості сюжетні задачі [1 МАО 1.2]; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя [1 ПРО 1.1 –1.6] читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці [1 МАО 2.1]; вносить дані до схем [1 МАО 2.1]; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях [1 МАО 2.1], [1 МАО 2.3 |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4 |
|
|
|
|
Знайомимося із задачею |
|
|
|
|
Дізнаємося про складові задачі |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4 |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 5 |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5 |
|
|
|
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини |
|
|
|
|
|
|||
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 |
|
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 |
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі |
|
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 |
|
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 |
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі |
|
|
|
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник |
|
|
|
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки |
|
|
|
|
Порівнюємо математичний вираз і число |
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки |
|
|
|
|
Порівнюємо число та математичний вираз |
|
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази |
|
|
|
|
Вимірюємо маси предметів |
|
|
|
|
Вимірюємо місткості посудин |
|
|
|
Розділ 4. Двоцифрові числа
|
||||
|
Записуємо задачу коротко |
відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2]; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації Арифметичні дії додавання і чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів додавання і [1 МАО 4.3]; коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3];розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3]; Різницеве порівняння знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3]; . користується в обчисленнях переставним законом [1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і відніманням, використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2]; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр– см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7]; оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі- використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.) [1 МАО 4.3];читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3];установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8]орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6];розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]; складає прості сюжетні задачі [1 МАО 1.2]; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя [1 ПРО 1.1 –1.6] читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці [1 МАО 2.1]; вносить дані до схем [1 МАО 2.1]; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях [1 МАО 2.1], [1 МАО 2.3
|
|
|
|
Досліджуємо властивості величин |
|
|
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток |
|
|
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки |
|
|
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа |
|
|
|
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр |
|
|
|
|
Утворюємо числа другого десятка |
|
|
|
|
Записуємо числа другого десятка |
|
|
|
|
Записуємо числа другого десятка |
|
|
|
|
Записуємо числа першої сотні |
|
|
|
|
Порівнюємо числа в межах 100 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 1 |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
|
|
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване |
|
|
|
|
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
|
Досліджуємо складові задач |
|
|
|
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел |
|
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба |
|
|
|
|
Визначаємо час за годинником |
|
|
|
|
Дізнаємось про тривалість доби |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
|
Визначаємо вартість товару |
|
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|