Календарне планування

Про матеріал

Календарно – тематичне планування з математики із очікуваними результатами

в 1 класі по підручнику «Математика» 1 клас.

Скворцова С. О. Онопрієнко О. В ІІ семестр

Перегляд файлу

 

МАТЕМАТИКА

Календарно-тематичне планування уроків математики у 1 класі

За підручником С. Скворцової, О. Онопрієнко. Математика: підручник для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. - Харків : вид- во «Ранок», 2018. – 144 с. : іл.

За зошитами: Математика. 1 кл. Робочий зошит: до підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко : у 2 ч. – 2-ге вид., Харків : вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл..

4 години на тиждень

За рік -140 год

І семестр   – 64 години

ІІ семестр   – 76 годин

 

ІІ семестр

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Примітки

  1.                 

Дізнаємося про математичний  вираз «Різниця»

порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; 4.3];  розуміє сутність арифметичних дій додавання [1 МАО 4.1];прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання  [1 МАО 4.3]; коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3]; розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3];  знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3];  користується в обчисленнях переставним законом[1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2];  визначає невідомий компонент дії додавання і  знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1];вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм)[1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3];  читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3]; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8];орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6].  розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1];

 

 

  1.                 

Відкриваємо способи додавання  і віднімання числа 3

 

 

  1.                 

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

 

  1.                 

Відкриваємо правило знаходження  невідомого доданка

 

 

  1.                 

Називаємо компоненти  та результат дії віднімання

 

 

  1.                 

Додаємо і віднімаємо  числа

 

 

  1.                 

Вимірюємо довжини  відрізків

 

 

  1.                 

Будуємо відрізки

 

 

  1.                 

Вивчаємо вирази  на дві дії

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення  задач

 

 

                          

                         Розділ 3.  Додавання і віднімання  в межах 10. Задача

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо число 4

відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2]; читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2];  визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації [1 МАО 4.3];  розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання [1 МАО 4.1]; у межах 10. прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів додавання і [1 МАО 4.3];  коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3]; розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3]; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3]; . користується в обчисленнях переставним законом додавання [1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2];  визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення довжини,маси,місткості [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7] читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3];  установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8] орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6] розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1];  оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]; складає прості сюжетні задачі [1 МАО 1.2]; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя [1 ПРО 1.1 –1.6]  читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці [1 МАО 2.1]; вносить дані до схем [1 МАО 2.1]; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях [1 МАО 2.1], [1 МАО 2.3

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 4

 

 

  1.             

Знайомимося із задачею

 

 

  1.             

Дізнаємося про складові  задачі

 

 

  1.             

Досліджуємо задачі

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4

 

 

  1.             

Відкриваємо спосіб додавання  і віднімання числа 5

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 5

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 5

 

 

  1.             

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини

 

 

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

 

  1.             

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

 

  1.             

Складаємо короткий  запис задачі

 

 

  1.             

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9

 

 

  1.             

Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9

 

 

  1.             

Складаємо короткий  запис задачі

 

 

  1.             

Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник

 

 

  1.             

Віднімаємо числа  другої п’ятірки

 

 

  1.             

Порівнюємо математичний  вираз і число

 

 

  1.             

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки

 

 

  1.             

Порівнюємо число  та математичний вираз

 

 

  1.             

Порівнюємо математичні  вирази

 

 

  1.             

Вимірюємо маси  предметів

 

 

  1.             

Вимірюємо місткості посудин

 

 

 

Розділ 4. Двоцифрові числа

 

  1.             

Записуємо задачу коротко

відтворює послідовність чисел у межах сотні [1 МАО 4.2];  читає і записує числа, утворює числа різними способами [1 МАО 4.2];  визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа [1 МАО 4.1]; порівнює числа різними способами [1 МАО 4.2]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації Арифметичні дії додавання і чисел [1 МАО 4.3]; розуміє сутність арифметичних дій додавання  і віднімання  [1 МАО 4.1]; прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3]; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; використовує у мовленні назви компонентів та результатів додавання і [1 МАО 4.3];  коментує виконання обчислень [1 МАО 2.3], [1 МАО4.3]; знаходить число, яке на кілька одиниць більше (менше) за дане [1 МАО 4.3];розуміє сутність різницевого порівняння чисел [1 МАО 4.3]; Різницеве порівняння знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше [1 МАО 4.3]; . користується в обчисленнях переставним законом [1 МАО 4.3]; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і відніманням, використовує його під час обчислень [1 МАО 1.2]; визначає невідомий компонент дії додавання і  знаходить його значення [1 МАО 4.8], [1 МАО 4.1]; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.7]; використовує короткі позначення величин (сантиметр– см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – кг); місткості (літр – л); часу (година – год, доба, тиждень) [1 МАО 4.7]; додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини [1 МАО 4.3]; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин [1 МАО 4.7]; користується годинником (у межах цілих годин) і календарем для відстеження подій у своєму житті, спостережень у природі тощо [1 МАО 4.7]; оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі-  використовує їх короткі позначення (гривня – грн, копійка – к.) [1 МАО 4.3];читає і записує математичні вирази: сума і різниця [1 МАО 4.8]; обчислює значення виразів на 1 – 2 дії [1 МАО 4.3];установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [1 МАО 4.2], [1 МАО4.8]орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [1 МАО 4.4] розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками; [1 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур; [1 МАО 1.1], [1 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [1 МАО 4.6] вимірює довжину відрізка; [1 МАО 4.7] креслить відрізки заданої довжини [1 МАО 4.6];розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій [1 МАО 3.1], [1 МАО 2.2]; створює допоміжну модель задачі різними способами[1 МАО 2.1]; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі [1 МАО 3.3], [1 МАО 3.4]; складає прості сюжетні задачі [1 МАО 1.2]; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя [1 ПРО 1.1 –1.6] читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці [1 МАО 2.1]; вносить дані до схем [1 МАО 2.1]; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях [1 МАО 2.1], [1 МАО 2.3

 

 

 

  1.             

Досліджуємо властивості  величин

 

 

  1.             

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток

 

 

  1.             

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки

 

 

  1.             

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа

 

 

  1.             

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр

 

 

  1.             

Утворюємо числа другого десятка

 

 

  1.             

Записуємо числа  другого десятка

 

 

  1.             

Записуємо числа  другого десятка

 

 

  1.             

Записуємо числа  першої сотні

 

 

  1.             

Порівнюємо числа  в межах 100

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  число 1

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації

 

 

  1.             

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо  числа

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

  1.             

Досліджуємо задачі

 

 

  1.             

Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване

 

 

  1.             

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника

 

 

  1.             

Розв’язуємо задачі

 

 

  1.             

Досліджуємо  складові задач

 

 

  1.             

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел

 

 

  1.             

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба

 

 

  1.             

Визначаємо час  за годинником

 

 

  1.             

Дізнаємось  про тривалість доби

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа

 

 

  1.             

Визначаємо вартість  товару

 

 

  1.             

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

 

  1.             

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

 

  1.             

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку