Урок вивчення нового матеріалу.

Про матеріал
формувати поняття прямокутника, вчити розпізнавати прямокутники за істотними ознаками; дослідити прямокутник щодо рівності протилежних сторін; вчити будувати прямокутник у зошиті у клітинку, формувати обчислювальні навички виховувати пізнавальній інтерес до математики.
Перегляд файлу

Урок  математики  2 клас                                                                                     1  .                                                                                           

Тема. Досліджуємо прямокутник.

Мета:  формувати поняття прямокутника, вчити розпізнавати прямокутники за істотними ознаками; дослідити прямокутник щодо рівності протилежних сторін; вчити будувати прямокутник у зошиті у клітинку, формувати обчислювальні навички виховувати пізнавальній  інтерес до математики.

Обладнання.

ХОД   УРОКУ

I. Організація уроку.

Усміхниться один одному, гостям, подумки побажайте собі  успіхів на уроці. Для того , щоб впоратися з завданнями, будьте старанними і  слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

 - Я сьогодні трохи хвилююся . Тому я дуже хочу обговорити  з вами важливі питання, відповісти на які здавалося б легко, але  на справді -складно.

 Тема нашого місяцю  « Хочу – можу - потрібно»

 - Що ви хочете зробити на  уроці ?   Можете зробити чи ні ?  А потрібно нам це чи ні ми скажемо в кінці уроку.

 

II. Розумова хвилинка.

1.Усний рахунок за допомогою цеглинок LEGO

                        

Cкладаємо башту.                                                                                   2.

  • Діти, я вас дуже прошу, пам'ятати про доброчесність.  Кожен складає свою башту.

2.Робота з рахунковими книжками. ( відповідь показують)                             

  • Найбільше двоцифрове число.
  • Найменше двоцифрове число.
  • Сума чисел 15 і 10
  • Різниця чисел  29 і 7
  • Збільшити  9 на 8
  • Зменшити  24 на 7
  • Число, яке позначає кількість дітей у ряду  біля вікна, біля шафи, кількість вчителів.

3.. Хвилинка каліграфії.

Запишіть число , у якому 7 дес. і 4 од.

Учень відповідає , діти показують цеглинки:  згодні

                   незгодні 

Далі діти записують сусідів числа, розкладають на розрядні доданки, називають кількість десятків і одиниць.

III. Повідомлення теми уроку.

 Ви вже  знайомі з багатьма геометричними фігурами. Серед яких виокремлюються многокутники. Серед них можемо виділити чотирикутники. Але   серед усього різноманіття  чотирикутників особливе місце посідають  чотирикутники певного виду – прямокутники. Тому сьогодні ми будемо працювати саме  з ними.

 

 

 

 

 

 

 

IV. Актуалізація опорних знань.                                             3.

Усне опитування.

Встановить істинність або хибність висловлювань за допомогою цеглинок:

Істинна

Хибна

  • Пряма лінія має початок  і кінець      ( хибно)
  • Промінь має початок, але не має кінця  (істинно)
  • Кут, утворюють  два промені  ( хибно)
  • Прямий кут більше  гострого  (істинно)
  • Відрізок має початок  і  немає кінця  ( хибно)
  • Кут, утворюють  два промені, що мають спільний початок (істинно)

 

V. Робота над темою уроку.                                                                     

- Зараз я пропоную вам об'єднатися у групи. Кожна  група побудує прямокутник ( 1 гр. – маленькі цеглинки LEGO,  2 гр.– великі цеглинки LEGO,  3 гр. – смужки картону, 4гр. – олівці,  5 гр -  палички)

Після того, як побудували,  треба довести , що це прямокутник.

( чотири кути, чотири сторони, протилежні сторони рівні).

  • Робота з набором фігур.  ( набор у кожного)
  • Подивіться на фігури. Що ви бачите?   ( чотирикутники)
  • Прошу   знайти прямокутники?  За якою ознакою?

  Введення означення фігури: чотирикутник, у якого всі кути прямі, протилежні сторони однакові  називається  прямокутником.

 

 

 

 

 

Робота  з підручником.  Підручник С. Скворцової                                 4

      С. 75.  № 2., 3

Робота  в зошиті.  Накреслити  прямокутник.

Доведіть, що це прямокутник .

 Дослід. Вирізуємо прямокутник  з паперу у клітинку. Складаємо навпіл.

 Робимо висновок про сторони прямокутника.

 Як довести, що кути прямі.? ( прикласти косинець).

Знайти в класі предмети, які мають прямокутник.

Висновки:

  • Будь який чотирикутник – прямокутник. ( хибно)
  • Якщо чотирикутник має 4 прямих кути и протилежні сторони однакові – це прямокутник. (істинно)

VI. Підсумок уроку. Рефлексія.

 Дізналися ви сьогодні щось нове?  ( «хочу и можу» ми виконали) А зараз я хочу дізнатися, для чого нам це потрібно?

Рефлексія. Смайлики            

 

  

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку