Урок "Вивчити техніку кидка м'яча однією рукою з місця"

Про матеріал
Вдосконалення техніки виконання ловлі та передачі м'яча у русі. Виховання дружби та взаємодопомоги під час учбової гри у баскетбол.
Перегляд файлу

 

УРОК 

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Вдосконалити техніку виконання ловлі і передачі м’яча у русі двома руками від грудей.

2. Вивчити техніку виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щиту.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції, точності кидка засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.

Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.

Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.
  • Вправи для постави

3. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • стрибками у великому кроці;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  • Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

 

 

7.Естафета «Виклик номерів»

 

 

8. Підрахунок ЧСС.

 

1 хв.

 

30 сек.

 

 

30 сек.

30 сек.

 

10 сек

1 хв.

 

.

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

4-2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

2 хв.

 

 

10сек.

Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

 

Амплітуда максимальна, темп середній

Амплітуда максимальна, темп середній

Рухи різкі, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

  1. Вдосконалити техніку ловлі та  передачі м’яча двома руками від грудей зі зміною місць. (робота у трійках).

Шикування: по три учня в колону на відстані 4-5 м друг від друга. Виконання: учень №2 передає м’яч учню № 1 і біжить на його місце, 1 передає 3 і іде на місце 2, 3 передає м’яч 2 і іде на його  місце і т.д.

  1.  Вивчити техніку виконання кидка однією рукою з місця по кільцю з відскоком від щита:

Клас ділиться на кількість щитів у залі: хлопці – ліва половина залу, дівчата – права половина залу.

Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.

 

Учням показати місце на щиті, куди вони повинні влучити м’ячем.

 

 

 

  1. Навчальна гра у баскетбол з завданням:
  • Закріпити техніку вивчених способів передач м’яча;
  • Закріпити під час гри техніку вивчених способів ведення м’яча;
  • Не допускати подвійного ведення м’яча (ведення м’яча двома руками);
  • Не допускати пробіжок (пересування по майданчику баз ведення м’яча);
  • Не допускати продовження ведення м’яча, якщо учень взяв м’яч у руки.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв. – хлопці;

5 хв. - дівчата

 

 

 

 

 

 

Ноги на ширині плечей, вага тіла розподілена на обидві ноги, м’яч тримати розставленими пальцями обох рук перед собою, дивитися у центр щита, піднімаючи м’яч до верху, перекласти його у одну руку, витягуючи її з м’ячем верх, рівним рухом кисті і пальців викинути м’яч вперед-верх, одночасно випрямляючи ноги і піднімаючись на носки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.

 

Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками

3. Заключна частина 5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Вправи на відновлення уваги ( показати пантомімою вболівальника баскетболу)

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

1хв.

 

10 сек.

 

 

2 хв.

 

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

Відновити дихання

 ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
1483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку