УРОК №
Дата:
Місце проведення: спортивний зал
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Вдосконалити техніку виконання ловлі і передачі м’яча у русі двома руками від грудей.
2. Вивчити техніку виконання кидка м’яча однією рукою з місця по кільцю справа, зліва та по центру з відскоком від щиту.
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості, реакції, точності кидка засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання дружби та взаємодопомоги під час навчальної гри у баскетбол.
Методи навчання: словесний, наочний, практичний, повторний, ігровий, змагальний.
Обладнання: гімнастичні лави, баскетбольні м'ячі, щити з кошиками.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі. 1. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. 2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок. 3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. 4. Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. 5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. 6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
7.Естафета «Виклик номерів»
8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв.
30 сек.
30 сек. 30 сек.
10 сек 1 хв.
.
2 кола
4-2 кола
1 коло
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
6 разів
6 разів
1 коло
2 хв.
10сек. |
Фронтальний метод Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує направляючий учень
Амплітуда максимальна, темп середній Амплітуда максимальна, темп середній Рухи різкі, амплітуда максимальна
Під час махів ноги в колінних суглобах напружені
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
2. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
Шикування: по три учня в колону на відстані 4-5 м друг від друга. Виконання: учень №2 передає м’яч учню № 1 і біжить на його місце, 1 передає 3 і іде на місце 2, 3 передає м’яч 2 і іде на його місце і т.д.
Клас ділиться на кількість щитів у залі: хлопці – ліва половина залу, дівчата – права половина залу. Шикування у колонну (с початку по центру, потім зліва, справа). Учні виконують по 10-12 кидків з кожного положення.
Учням показати місце на щиті, куди вони повинні влучити м’ячем.
|
5 хв.
5 хв.
Через 5 хв. змінювати групи місцями
5 хв. – хлопці; 5 хв. - дівчата |
Ноги на ширині плечей, вага тіла розподілена на обидві ноги, м’яч тримати розставленими пальцями обох рук перед собою, дивитися у центр щита, піднімаючи м’яч до верху, перекласти його у одну руку, витягуючи її з м’ячем верх, рівним рухом кисті і пальців викинути м’яч вперед-верх, одночасно випрямляючи ноги і піднімаючись на носки.
Слідкувати за дотримуванням учнями правил гри у баскетбол.
Поки хлопці грають у навчальну гру, дівчата сидять на лаві та уважно слідкують за помилками хлопців, потім дівчата грають, а хлопці уважно слідкують за помилками |
3. Заключна частина 5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Вправи на відновлення уваги ( показати пантомімою вболівальника баскетболу) 3. Підрахунок ЧСС. 4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставляння оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
1хв.
10 сек.
2 хв.
хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів |
Відновити дихання ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
|