Урок "Визначні місця Лондона"

Про матеріал
Урок розроблений для учнів 6-го класу за підручником А. Несвіт. Практичною метою уроку є навчання нового лексичного матеріалу за допомогою різноманітних форм роботи, а саме: вправа "Мухи" - тренуваня фонематичного слуху учнів; вправа "Знайди пару" - навчання роботи в парах;
Перегляд файлу

 

План-конспект уроку з англійської мови

 

 

                    Вчитель

        англійської мови:    

Фролов Д.В.

 

 

 

Тема: Велика Британія. Лондон.

Тема уроку: Визначні пам’ятки Лондона.

Клас: 6-Б

Дата:

Цілі уроку:

Практична: навчання і закріплення нових ЛО за темою; навчання усного спілкування в типових ситуаціях побутової і культурної сфер спілкування; вміння розуміти на слух основний зміст нескладних текстів; навички аудіювання і письма.

Розвиваюча: розвивати в учнів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію, розвивати мовленнєві здібності (фонетичного та інтонаційного слуху), мовної здогадки, логічного викладення думок, різні види пам’яті, увагу, уяву, готовність до участі в іншомовному спілкуванні.

Освітня: ознайомити учнів з основними визначними місцями Лондона; розвивати вміння працювати з роздатковим матеріалом.

Виховна: виховувати в учнів позитивне та шанобливе ставлення до культури виучуваної мови та до власної; пізнавальний інтерес до світової культурної спадщини; виховувати розуміння важливості оволодіння іноземною мовою.

Тип уроку: урок розвитку мовленнєвих вмінь та навичок.

Обладнання:

ТЗН:

  • мультимедійний проектор:
  • презентаційний матеріал з теми: «Лондон».

Роздатковий матеріал:

  • комплект завдань з вправами до теми;
  • ілюстрації визначних Лондона;
  • карточки з лексичними опорами.

Хід уроку

Етап уроку

Дії вчителя

Дії учнів

Примітки; УУД

І. Початок уроку

1. Оргмомент. Привітання

(Greeting). (1 хв)

 

2. Мовленнєва зарядка

(2хв)

 

 

 

3. Повідомлення теми та мети уроку (Aim of the lesson). (2хв)

 

 

 

 

4. Введення в іншомовну сферу (Warming up). (3хв)

 

 

4.1 Перевірка домашнього завдання (Check on homework).

(4 хв)

Перевірка готовності до уроку:

Good morning, children. I am glad to see you.

 

Бесіда з класом:

- What is the date today?

- What is the weather like today?

 

 

- The theme of our lesson is “London Sights”. We continue speaking about sights of London.

- What was the last theme of the lesson? How can we travel?

 

 

Phonetic and grammatical drill.

- Now we work with your cards. Let’s check the irregular verbs.

 

- Now we are checking your homework. What was the homework?

Good morning, good morning to you. Good morning, good morning I am glad to see you.

 

- Today is Thursday, the sixteenth of February.

- Today is ….(cold, warm, sunny etc)

- It is….(cold, warm, sunny etc)

 

 

 

- The last topic was London, the capital of Great Brinain.

- We can travel by train….etc.

 

- to begin…

- to know…

- петь…

 

- The homework is ex. 4,6 page 114.

 

Комунікативні

 

 

Комунікативні

 

 

 

 

Регулятивні

 

 

 

 

 

Комунікативні

 

 

 

 

Особистісні

ІІ. Основний етап

1. Пред’явлення лексичного матеріалу (Презентація. Слайди 1-9).  (3 хв)

1.1 Перевірка розуміння.

(слайд № 10)  (3 хв)

 

2. Читання

(Reading. Sights of London) (Слайди № 11-18)    (10 хв)

 

2.1 Фізкультхвилинка

Гра «Flies»  (4 хв)

3. Аудіювання

(4 хв)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Говоріння

(Speaking). (4 хв)

 

-Today we will continue speaking about London and its sights.

-Now, please, repeat after me.

 

-Make up word combinations and call the famous places in London.

 

- Read some information about the sights of London. (Презентація. Слайди    )

 

- And now let’s have a rest. Let’s play the game «Flies».

- Which o f the sights of London are these!

- It is the home of the Queen.

- This cathedral was built by Sir Christopher Wren.

- This square was built to remember the battle of Trafalgar.

- These are the House of Commons and the House of Lords.

- The big clock in London.

- Where are all the British Kings.

 

- What sight of London is it?

(Презентація. Слайди № 19-24)

 

-Trafalgar Square, the Houses of Parliament, Big Ben, St. Paul’s Cathedral, Buckingham Palace etc

 

- Big Ben, St. Paul’s Cathedral, Buckingham Palace etс.

 

Діти читають інформацію про визначні місця Лондону.

Відповідають на питання вчителя за змістом прочитаного.

Виходять до дошки в парах.

 

 

 

- Buckingham Palace

- St. Paul’s Cathedral

 

- Trafalgar Square

 

 

- the Houses of Parliament

 

 

- Big Ben

- Westminster Abbey

 

 

- It is….

- This is…..(Trafalgar Square).

 

Пізнавальні

 

 

 

Комунікативні

 

 

Пізнавальні

 

 

 

Регулятивні

 

Регулятивні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Особистіні

Регулятивні

ІІІ. Заключний етап

1.Підведення підсумків уроку (1 хв)

 

 

 

2.Домашнє завдання

(2 хв)

 

 

 

3.Коментоване виставлення оцінок

(2 хв)

 

- What was the topic of our lesson today?

- What have you learned to speak about?

 

- Your homework for the next lesson is exercise 7 page 122 in your class books. You have to describe one of the sights of London.

 

- The topic of lesson was the sights of London.

- We have learned to speak about the famous places of London.

 

Діти записують домашнє завдання

 

Комунікативні

Регулятивні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Frolov Denys
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
21 березня 2019
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку