Урок " Властивості степенів з цілим натуральним показником"

Про матеріал
Урок розроблений з метою повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про значення степеня з натуральним показником поряд з іншими арифметичними діями; відпрацьовувати вміння читати та записувати степені; формувати вміння міркувати за аналогію; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.
Перегляд файлу

Алгебра 7 кл

Тема. Властивості степеня з цілим з натуральним показником

Мета:  повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про значення степеня з натуральним показником поряд з іншими арифметичними діями; відпрацьовувати вміння читати та записувати степені; формувати вміння міркувати за аналогію; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.

Обладнання. Дошка, мультимедійна дошка,   картки  із  завданнями   

Очікувані результати: застосовувати властивості степеня з натуральним показником при спрощенні виразів; користуватися властивостями степеня при визначенні значень числових виразів та при порівнянні чисел; застосовувати властивості степеня з натуральним показником під час виконання тестової самостійної роботи; виховання кращих рис української ментальності – працелюбності, справедливості, доброти, чесності.

Любі семикласники!  В класі в нас сьогодні свято,

А тому поважні гості   Завітали в добрий час.

Ми вітаємо їх уклоном, Посмішкою, добрим словом.

Отож часу не витрачаємо І урок розпочинаємо.

Організаційний момент

Інтелектуальна зарядка « Камінь, ножиці, папір»

( Проводиться з метою активізації пам’яті , уваги, мислення учнів)                                                       Кулак – камінь, ножиці - два пальці латинською V , розгорнута долоня – папір,

Камінь заточує ножиці, тож той, хто їх показав, програє; ножиці ріжуть папір – папір програє, але папір загортає камінь – тож програє останній

Правила: Учитель по черзі ритмічно промовляє: « Камінь, ножиці, папір». Учні при цьому виконують відповідні рухи правою рукою, потім ці рухи повторюються лівою рукою. Далі синхронно ці рухи двома руками повторюють діти .

Повторення вивченого матеріалу

Повторення правил:

  1. Щоб помножити степені з однаковими основами, основу залишають тією самою, а показники степенів додають.
  2. Щоб поділити степінь на степінь, основи яки однакові, основу залишають тією самою, а від показника степеня діленого віднімають показник степеня дільника.
  3. Щоб піднести степінь до степеня, основу залишають тією самою, а показники степенів перемножують.
  4. Об піднести добуток до степеня, потрібно піднести до цього степеня кожний з множників і отримані результати перемножити
  5. Обчисліть: 17= 1;  1131;  05 = 0; 810 = 1; ( - 6)2 = 36; ( - 3)3 = - 27

(за презентацію)   Знайди помилку

У ч и т е л ь Сьогодні наш урок не звичайний  - ми доторкнемося до світу прекрасного. У чарівному  і неповторному Слобідському краю розкинулось невеличке містечко, у якому народився великий художник XІX – XX століття.

(Може, хто здогадується про кого йде мова. Я відповідаю на запитання «так» або «ні»

Завдання.1. З’ясувати  прізвище великого майстра, використавши властивості степеня

114.  1)     2)     3)      4) =  5)

Дійсно , ім’я великого художника – Ілля Рєпін, і народився він у місті Чугуїв Харківської губернії.

2. На рахунку майстра – десятки портретів, полотен історичних та побутових тем. Одне з найвидатніших полотен з’явилося в 1844 році, а щоб його назвати, необхідно виконати вправи з слайда

  •          Відгадане слово – «Запоріжці», а повна назва картини – «Запоріжці пишуть листа турецькому  султану» Над картиною Рєпін працював 10 років, цей шедевр з’явився в 1891 році.
  •          Повідомлення учня про історію написання цієї картини

Багато закордонних спостерігачів зазначають, що українські бійці навіть у найскладніших ситуаціях не втрачають почуття гумору та любові до прекрасної культури свого народу. Підтвердженням цього стала сучасна інтерпретація картини українського художника Іллі Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану".

Створили цей шедевр у сучасних умовах бійці 112-ї бригади ТРО Сил оборони України та французький фотограф Емерік Луіссе.

Свою роботу художник виклав на сторінці в Instagram.

Емерік Луіссе проводить паралелі між нинішньою війною, яку ведуть українські воїни у протистоянні російській агресії, з битвами запорозьких козаків, які протистояли імперії Османа в 17 столітті.

Свою роботу автор назвав "Здалеку, чую відповідь козаків" та висловив особливу подяку всім українським воїнам за участь у фотосесії.

Завдання. Доведіть 102 +112 +122 = 132 +142

Картина. Усна лічба.

Сортування урожаю

Експрес-контроль

  1. Запишіть тотожністю основну властивість степеня.
  2. Під час множення степенів з однаковими основами показники …
  3.  Під час ділення степенів з однаковими основами показники …
  4. Обчисліть; 25 : 23  
  5. Під час піднесення до степеня показники …
  6. Знайдіть х із рівності ( 37 )х  = 321
  7. Степінь добутку степенів з однаковими показниками дорівнює…
  8. Обчисліть: 24 ∙ 54
  9. Степінь дробу дорівнює …
  10. Обчисліть : 43 ∙ ( -  0,5)3
  11.  Порівняйте вирази ( - 2)3 ∙ ( - 2)10   і  ( - 2)8
  12. Розв’яжіть рівняння 3х2х5  + 3 = 0

Рефлексія Технологія « Незакінчене речення»

1 На уроці я зрозумів…

2. Сьогодні я дізнався …

3. Мої очікування від уроку…

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
§ 4. Властивості степеня з натуральним показником
Додано
6 січня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку