Урок "Води суходолу"

Про матеріал
Розробка уроку географії з використанням ІКТ (електронні тести в https://learningapps.org/, онлайн-тест в освітньому проекті На Урок, SMART дошка та інше)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

уроку географії в 7 класі

Води суходолу Північної Америки

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Шумейко Станіслав Миколайович

                                                                   вчитель географії                                   
                                                                   Грушівської ЗШ І-ІІІ ступенів

                                                                   Грушівської сільської ради

                                                                   Апостолівського району

                                                                   Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                  2018-2019 н.р.

 

Розділ IV. Материки Північної півкулі.

Тема1.  Північна Америка.

Урок 4. Води суходолу Північної Америки.

Мета: поглибити та систематизувати здобуті знання учнів про води суходолу, розкрити особливості внутрішніх вод Північної Америки.

Продовжувати розвивати практичні навички учнів працювати з картографічними джерелами географічної інформації, як з друкованими так і з електронними,  розвивати уміння систематизувати та узагальнювати матеріал, навики працювати з онлайн-тестами та самостійно їх створювати, розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння робити висновки та узагальнення.

Виховувати географічну культуру школярів, бережне відношення до навколишнього середовища.

Обладнання: карта «Північна Америка», атласи, мультимедійна система, дошка Smart, онлайн сервіс Learningapps, освітній проект  На Урок, сайт Нова школа.

Методи: пояснювально - ілюстративний, проблемного викладу, частково-пошуковий, репродуктивний, навчального контролю.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь

Географічна номенклатура. Ріки: Міссісіпі, Міссурі, Ріо-Гранде, Маккензі, Колорадо, Святого Лаврентія, Колумбія, Юкон. Озера: Верхнє, Мічиган, Гурон, Ері, Онтаріо, Велике Ведмеже, Велике Солоне, Атабаска.

Водоспади: Ніагарський.

Зміст уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Активізація опорних знань і вмінь учнів.

Комп’ютерне тестування та усне опитування. (Робота в групах)

1). Перша група. Двоє (четверо) учнів працюють з комп’ютерною програмою ДизТест (за умови один учень біля комп’ютера).

 

а) б)

а). Тест з теми «Географічне положення Північної Америки».

б). Тест з теми «Тектонічна будова. Реьєф. Корисні копалини».

     (тести розроблені вчителем Шумейко С.М., перевірка та оцінювання здійснюється програмою автоматично, після виконання тесту)

2). Друга група. Один учень працює біля дошки , виконує онлайн-тест в освітньому проекті На Урок,  матеріал на повторення термінів з теми «Води суходолу» (Загальна географія).

                                    

 

 

 

 

 

тест Шумейко С.М.

 

 

 

посилання на сайт  https://naurok.com.ua/test/gidrosfera-vodi-suhodolu-3503.html

(оцінювання здійснюється програмою автоматично, після виконання тесту)

 

3). Третя група. З рештою класу проводиться усне опитування, прийом «інтелектуальна розминка» ( тема «Загальні риси клімату та кліматичні пояси Північної Америки»).

  • назвіть основні риси клімату материка;
  • які типи циркуляції атмосфери найбільше впливають на формування клімату материка?
  • який океан відіграє найважливішу роль у зволоженні клімату материка? Чому?
  • як впливає на формування клімату прибережних областей рух морських течій?
  • які стихійні погодні явища характерні для даного материка?

 

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Питання для обговорення:

  • зробіть передбачення, чому Північна Америка має густу річкову сітку;
  • річки  Північної Америки відносять до басейнів яких океанів?
  • яка причина утворення більшості озерних улоговин материка?

ІV. Формування системи знань, умінь та навичок.

А. Вивчення нового матеріалу. (розповідь вчителя з елементами бесіди та використанням медіа-ресурсів)

  1.  Загальна характеристика внутрішніх вод материка.
  2. Основні річкові системи. Водоспади.
  3.  Озера материка.

(вчитель використовує матеріал підручника, мережі Internet та сайту Нова школа).

Відеоматеріал з даної теми:

  посилання на сайт   http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-37/

 

Б.  Робота з картами. (завдання в підручнику на сторінці 172).

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота біля дошки з онлайн сервісом Learningapps. (вчитель показує географічний об’єкт, а  учні називають цей об’єкт).

тест Станіслава Шумейко

 

посилання на сайт  https://learningapps.org/6608192

 

VІ. Домашнє завдання.

  • Опрацювати матеріал підручника, §36.
  • Виконати завдання в контурній карті (Практична робота №9 (продовження)).

     Індивідуальні завдання:

  • Підготувати повідомлення про цікаві географічні об’єкти з даної теми (за бажанням).
  • Підготувати тест в Learningapps.org (за бажанням).

 

VІІ. Підсумок уроку.

    Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  • Чи реалізували ми мету, яку ставили на початку уроку?
  • Чи стануть нам у пригоді навички, які ми розвивали сьогодні?
  • Цікаво було вам працювати з Інтернет-ресурсами?
  • Оцініть вашу діяльність на уроці.

 

 

1

 

doc
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку