Урок. "Водойми України"

Про матеріал
Цікава подорож по водоймах України заохочує учнів до активної співпраці на уроці.
Перегляд файлу

Урок засвоєння нових знань.

Тема. Водойми України. Найбільші річки та озера України їх значення для людини.

Мета. Ознайомлення із поняттям водойми. Вдосконалювати навички користування картою. Навчати учнів правильно показувати на карті та називати водойми. Розвивати уяву, спостережливість. Сприяти вихованню любові до природи, бережливого ставлення до неї.

Очікувані навчальні результати: знає назви найбільших рік України; пояснює господарське значення водойми.

Обладнання: карта України, ілюстративний  матеріал,  макет корабля, завдання для пар, груп, кольорові олівці, аркуш паперу , ТЗН.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку      

 Малі хлопчики  й дівчатка.

Мов  птахи- чайки.

До класу прилетіли

І за парти сіли.

Поклали рученьки на парти,

Уважно слухають і відповідають.

Сьогодні  у нас незвичайний урок. Ми з вами помандруємо по водоймах України. У цій мандрівці ми багато     дізнаємось нового  та цікавого.

ІІ. Фенологічні спостереження.

 


 

  ІІІ. Актуалізація опорних знань. 

Вправа « Асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

Для нашої подорожі виберемо вид транспорту, яким можна рухатися по морю, річці, озеру.

Це  - човен, якого ми назвемо  «Капітошка»

Стихло все навколо.

Всі у човен швидко сіли.

Будемо гарно вчитись, радісно трудитись.

Наша тема уроку така.  Водойми України. Найбільші річки та озера України їх значення для людини.

Будемо працьовитими, уважними, спостережливими.

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь учителя з елементами бесіди та використанням ілюстрацій.

2. Робота з картою України. Учитель показує на карті  ріки, озера , моря.

Вітер по воді гуляє .

І наш човен підганяє.

Відпочити час настав

Човник до пристані пристав .

Пристань « Енергоджайзер»

Ми пливемо по воді (діти імітують)

Світить сонечко вгорі (усі посміхаються)

З’явилися хмарки. (учні стають похмурими)

Зірвався вітер. (усі надули щічки і видувають повітря)

Недалеко спалахнула блискавка (пш-пш-пш)

Вдарив грім(тупнути ногою)

Почав похитуватися човен. (нахили ліворуч, праворуч)

Падають краплі дощу. (поклацування)

Почався дощ. (ш-ш-ш-ш-ш)

Вітер почав втихати. (діти тихо дмухають)

Розійшлися хмари. (учні розводять руками)

Виглянуло сонечко. (усі посміхаються)

Відпочили ми гарненько.

Швидко сіли зручненько.

Човник, човник наш пливи!

В добру путь рушаймо ми!

  1. Продовження розповіді з  використанням ілюстративного матеріалу.

IV.Осмислення знань учнів.

Вітер по воді гуляє.

І наш човник підганяє.

Човник наш біжить, біжить.

До пристані  «Краплинка» прибути  велить.

1.Робота з підручником с.90 – 91

2 . Робота в групах

 Діти поділяються на групи за назвами водойм.

( озерця, моря, річки, струмочки) для кожної групи окремо.

Завдання 1. Записати назви річок, які є в Україні.

Завдання 2. Записати назви морів.

Завдання 3. Записати назви озер.

Завдання 4. Записати назви річок рідного краю.

Представник від кожної групи доповідає про виконання свого завдання, обґрунтовуючи відповідь.

Завдання 5 (для всіх груп) намалювати пейзаж  « Відпочинок біля…» (групи вибирають назву іншої групи і малюють) 

За виконання завдання учні отримують краплинки, а  ті які були найактивнішими 

« Капітошку».

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку

Рефлексія

  • Я дізнався…
  • Я хочу дізнатись…
  • Я можу дізнатись…
  • Мені було…

 

Гарно всі ви працювали на питання відповідали і це усім вам приз  (повітряні кульки)

 

 

docx
Додано
24 липня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку