Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Вправи на рівновагу
та для профілактики плоскостопості. Рухливі ігри.
Завдання уроку:
Освітні: закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці, перешикування в дві колони; повторити комплекс ЗРВ в русі; сприяти засвоєнню видам пересування: ходьба по гімнастичній лаві, долаючи перешкоди; лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках;
Оздоровчі: сприяти розвитку основних рухових умінь і навичок під час виконання вправ, розвивати швидкість та спритність у грі «Рукавичка», формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.
Виховні: виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: гімнастична лава , гімнастична стінка, кеглі, коврики та мішечки, рукавичка , іграшки музичний центр.
Тип уроку: урок-мандрівка
Хід уроку
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||||
І. Підготовча частина (10 хв.) |
|||||||
|
А).Організаційний момент Ось дзвінок сигнал нам дав, Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок скоріше починаймо! Б).Шикування у шеренгу. Привітання Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з БЖД. В)Мотивація навальної діяльності. Сьогодні ми будемо подорожувати по країні Спортландія . Нас чекають у дорозі Різні , складні перешкоди Щоб нам їх здолати Не лінуватись всім, не спати Тільки спритність тільки швидкість у дорозі проявляти. Здолавши ,будь-яку перешкоду ви отримаєте відповідні букви, з яких потрібно буде скласти слово. Наш девіз : Всі ми звикли до порядку, Разом робимо зарядку. Дружимо зі спортом ми Ми великі молодці. Ну що ж пора нам вирушати у країну Спортландію Г)Ходьба на місці. |
1,5хв |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Наявність спортивної форми. Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань уроку |
||||
|
Ходьба:
|
1хв |
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виправляти помилки: підказкою, порадою, повторним поясненням. Збереження дистанції витягнутої руки. |
||||
3. |
Біг:
|
1хв |
Звернути увагу на поставу. ПотокПотоковий метод органіорганізації діяльності учнів. учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки порадою, вказів поясненням.
|
||||
4. |
Ходьба: - звичайна (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох) (буква з) |
0,5хв |
Переходимо на крок – Дихаємо як вітерок. |
||||
|
Ось ми всі потрапили в країну Спортландія Будемо по країні мандрувати свою силу й спритність розвивати на вулиці «Розвивальна» Комплекс ЗРВ вправ русі: 1.В.п. – о.с., руки на поясі. Нахили головою 2.В.п. – о.с., руки до плечей. 1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад. 3. 3.В.п.– о.с., права рука вгору, ліва – внизу. Зміна положення рук. 4.В.п. – о.с., руки перед грудьми зігнуті у ліктях. Відведення рук назад. 5.В.п. – о.с., руки на поясі. 1-2 – нахили тулуба вправо; 3-4 – нахили тулуба вліво. 6.В.п. – о.с., руки внизу, пальці рук – в “замок”. 1 – руки вгору;2 – нахил уперед; 3–нахил униз; в.п. 7.В.п. – о.с. Стрибки: 8.В.п. – о.с. 1 – руки вгору, вдих; 2 – руки вниз, видих. 9.В.п.о.с., руки опущені вздовж тулуба 10.Вправи для очей на місці. (буква д) |
6 хв
|
Слідкувати за поставою
Виконання вправи під рахунок
Руки рівні, не зігнуті в ліктях Чіткість виконння
Спина рівна
Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися
Показ учителем |
||||
ІІ. Основна частина (22 хв.) |
|||||||
6.
|
Потрапили всі ми на вулицю Рівноваги Профілактика плоскостопості
Виконання завдання на гімнастичній лаві 1.Ходьба по лаві на носках. 2.Ходьба по лаві приставним кроком 3Ходьба по лаві з переступанням через кеглі. (букви О, Р) |
|
Поділ учнів на два відділення ( пояснення завдання) Показ учителем Руки в сторони Рухатися боком Контролювати чітку координацію рухів
|
||||
7. |
Шикування в одну колону Перешикування в дві колони |
|
|
||||
8.
|
Вулиця Гімнастична Лазіння по гімнастичній стінці: 1.Вгору, вниз; 2.В різних напрямках (буква О В)
|
5хв. |
Інструктаж з БЖД(не зістрибувати з стінки, на стінці має бути один учень) Потоковий метод Виконання вправи однойменним способом Останній дістає на вершині стінки лист.(читають)
|
||||
9. |
Усі діти люблять грати ігри. Отже, ми з вами потрапили на вулицю «Ігрову» Хто може сказати в якій казці ми зустрічалися з рукавичкою. - Хто нагадає зміст казки? - Зараз ми з вами пограємо в гру яка називається «Рукавичка» - Он за нашою рукавичкою лежать іграшки. - Ділимось на дві команди. Перші гравці біжать до рукавички, беруть одну іграшку і повертаються. Торкаються гравця а самі стають в кінець команди. - Гравцеві якої команди не вистачає іграшки та команда програла. (буква Я) |
|
В грі діти повинні показати свою організованість, швидкість і спритність.
|
||||
III. Заключна частина (3 хв.) |
|||||||
|
А)Шикування у шеренгу Б)Ходьба, вправи на відновлення дихання В)Підсумок уроку. - Де ви діти побували?. Чого ви навчилися на уроці ? Що найбільше сподобалось? Г)Оцінювання учнів. Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок. За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі! |
2 хв.
1 хв. |
Фронтальний метод організації учнів. В обхід по залу Відзначити кращих учнів.. Організований вихід
|
||||