Урок " Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики"

Про матеріал
Урок- мандрівка по країні Спортландія проводиться з учнями 1 класу в гімнастичній залі, використовуючи різноманітний інвентар та обладнання. На кожній станції діти виконують відповідні завдання, що сприяють очікуваним результатам уроку.
Перегляд файлу

 

 

 

Урок фізкультури в 1 класі

 

 

                      Вчитель: Грінченко Л.М.

 

Тема:  Вправи для формування  культури рухів з елементами гімнастики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку фізкультури для 1 класу

 

Тема:  Вправи для формування  культури рухів з елементами гімнастики.

Лазіння  по гімнастичній стінці в різних напрямках. Вправи на рівновагу 

та  для профілактики плоскостопості.  Рухливі ігри.

Завдання уроку:

Освітні: закріпити вміння виконувати стройові вправи, повороти на місці, перешикування в дві колони; повторити комплекс ЗРВ в русі;  сприяти засвоєнню видам пересування: ходьба  по гімнастичній лаві, долаючи перешкоди; лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках;

 Оздоровчі:  сприяти розвитку основних рухових умінь і навичок під час виконання вправ, розвивати швидкість та спритність у грі «Рукавичка», формувати правильну поставу та сприяти запобіганню плоскостопості.

Виховні: виховувати увагу, наполегливість, дисциплінованість.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: гімнастична лава , гімнастична стінка, кеглі, коврики та мішечки, рукавичка , іграшки музичний центр.

Тип уроку: урок-мандрівка

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (10 хв.)

  1.                                                                                      11.

А).Організаційний момент

Ось дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо! 

Б).Шикування у шеренгу. Привітання

Повідомлення завдань уроку.

Інструктаж з БЖД.

В)Мотивація навальної діяльності.

Сьогодні ми будемо подорожувати по країні Спортландія . 

Нас чекають у дорозі

Різні , складні перешкоди

Щоб нам їх здолати

Не лінуватись всім, не спати 

Тільки спритність тільки

швидкість у дорозі проявляти. Здолавши ,будь-яку перешкоду ви отримаєте відповідні букви, з яких потрібно буде скласти слово.

Наш  девіз :

Всі ми звикли до порядку,

Разом  робимо зарядку.

Дружимо зі спортом ми

Ми великі молодці.

Ну що ж пора нам вирушати у країну Спортландію

Г)Ходьба на місці.

1,5хв

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Наявність спортивної форми.

Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань  уроку

  1.                                                                                      22.

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба:

  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • навприсядки боком. 

1хв

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Виправляти помилки: підказкою, порадою, повторним поясненням.

Збереження дистанції витягнутої руки.

  1.                                                                                       

3.

Біг:

  • - звичайний;
  • - з підніманням колін;
  • - із закиданням гомілок;
  • - біг широким кроком;
  • - біг змійкою;
  • - біг із діставанням предмета.

1хв

 Звернути увагу на поставу.

ПотокПотоковий  метод

органіорганізації діяльності учнів.

учнів. Виконувати за командами. Виправляти помилки порадою,

вказів поясненням.

 

4.

Ходьба: - звичайна (підняти руки через сторони вгору – вдих, опустити руки – видох) (буква з)

 

0,5хв

Переходимо на крок –

Дихаємо як вітерок. 

  1.                                                                                      55.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ось ми всі потрапили в країну Спортландія

Будемо по країні  мандрувати свою силу й спритність розвивати  на  вулиці «Розвивальна»

Комплекс ЗРВ вправ  русі:

1.В.п. – о.с., руки на поясі. Нахили головою

2.В.п. – о.с., руки до плечей.

1-2 – коло руками вперед; 3-4 – коло руками назад.

3.  3.В.п.– о.с., права рука вгору, ліва – внизу. Зміна положення рук.

4.В.п. – о.с., руки перед грудьми зігнуті у ліктях. Відведення рук назад.

5.В.п. – о.с., руки на поясі.

1-2 – нахили тулуба вправо;

3-4 – нахили тулуба  вліво.

6.В.п. – о.с., руки внизу, пальці рук – в “замок”.

1 – руки вгору;2 – нахил уперед; 3–нахил униз; в.п.

7.В.п. – о.с. Стрибки:

8.В.п. – о.с. 1 – руки вгору, вдих; 2 – руки

 вниз, видих.

 9.В.п.о.с., руки опущені вздовж тулуба

10.Вправи для очей на місці.

(буква д)

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою

 

Виконання вправи під рахунок

 

 

Руки рівні, не зігнуті в ліктях

Чіткість виконння 

 

 

 

Спина рівна

 

Руками торкнутися підлоги, потягнутися, прогнутися

 

Показ учителем

                                          ІІ. Основна частина (22 хв.)

6.

 

 

Потрапили всі ми на вулицю Рівноваги

Профілактика плоскостопості

  • - ходьба по ковриках та мішечках;

Виконання завдання  на гімнастичній лаві

1.Ходьба по лаві на носках.

2.Ходьба по лаві приставним кроком

3Ходьба по лаві з переступанням через кеглі.

(букви  О, Р)

 

Поділ учнів на два відділення

 ( пояснення завдання) Показ учителем

Руки в сторони

Рухатися боком

Контролювати чітку координацію рухів

 

7.

Шикування в одну колону

Перешикування в дві колони

 

 

8.

 

 

 

 

Вулиця Гімнастична

Лазіння по гімнастичній стінці:

1.Вгору, вниз;

2.В різних напрямках

(буква О В)

   

 

5хв.

Інструктаж з БЖД(не зістрибувати з стінки, на стінці має бути один учень)

Потоковий метод

Виконання вправи однойменним способом

Останній дістає на вершині стінки лист.(читають)

 

 

 

 

 

 

9.

 Усі діти люблять грати ігри. Отже, ми з вами потрапили на  вулицю  «Ігрову»

Хто може сказати в якій казці ми зустрічалися з рукавичкою.

- Хто нагадає зміст казки?

- Зараз ми з вами пограємо в гру яка називається «Рукавичка»

- Он за нашою рукавичкою лежать іграшки.

- Ділимось на дві команди. Перші гравці біжать до рукавички, беруть одну іграшку і повертаються. Торкаються гравця а самі стають в кінець команди.

- Гравцеві якої команди не вистачає іграшки та команда програла.

(буква Я)

 

В грі діти  повинні показати свою організованість, швидкість і спритність.

 

                                                                        III. Заключна частина (3 хв.)

  1.                                                                                      110.

А)Шикування у шеренгу

Б)Ходьба, вправи на відновлення дихання

В)Підсумок  уроку.

- Де ви діти побували?.

Чого ви навчилися на уроці ? Що найбільше сподобалось? 

Г)Оцінювання учнів.

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

2 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Фронтальний метод організації учнів.

В обхід по залу

Відзначити кращих учнів..

Організований вихід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
14 січня 2023
Переглядів
1009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку