План-конспект для 7 класу
з фізичної культури
Дата та час проведення „________”_____________________20___ р.
Учитель: Боровець Валентин Миколайович
Модуль: Баскетбол.
Мета: сформувати навики оволодіння елементами техніки гри в баскетбол.
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання та інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток, секундомір.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина |
|||
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдання уроку. 2. Передачі м’яча та кидок у кошик. Навчальна гра. 3. Стройові вправи на місці (повороти та перешикування з 1-ї шеренги в 2 та 3; з 1-ї колони в 2 та 3.) 4. Різновиди ходьби: (звичайна, на п’ятках, на носках, на зовнішньому боці стопи, перекатом із п’ятки на носок). 5. Різновиди бігу: (звичайний, приставним кроком правим (лівим) боком). 6. Вимірювання ЧСС. 7.Загальнорозвиваючі вправи. 8. Вимірювання ЧСС . |
1-2хв.
1-2 хв. 1-2 хв.
3-4 хв.
3-5 хв.
15с. 3-4 хв. 15с. |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд і самопочуття учнів. Роз’яснення та пояснення навчального матеріалу Слідкувати за технікою і правильністю виконання. Групово-потоковий метод. Спина пряма, димимося перед собою. Максимально розвертаємо стопи.
Слідкувати за чіткістю викання.
Норма до 130уд/хв. Груповий метод. Норма до 100-120 уд/хв. |
|
Основна частина |
|||
3.Навчальна гра – баскетбол. |
5-7 хв.
5-7 хв.
10-15 хв. |
Усне пояснення. Наочний показ. Виправлення помилок. Передачу м’яча від грудей, виконувати по дузі; під час ведення не дивитися тільки на м’яч; передачу м’яча однією рукою від плеча виконувати поштовхом.
Усне пояснення. Наочний показ. Виправлення помилок. Після кидка загинати кисть руки вниз. Виштовхування м’яча дома руками від грудей вперед-вверх.
Суддівство гри. Виправлення помилок і роз’яснення. |
|
Заключна частина |
|||
1.Шикування в одну шеренгу. 2.Вправи для відновлення під час повільного бігу та ходьби. 3.Вимірювання ЧСС . 4.Підбиття підсумків уроку. 5.Домашнє завдання |
30с. 1 хв. 15с. 1-2 хв. 1-2 хв. |
За зростом біля лінії. Фронтальний метод. У нормі до 100 уд/хв. Об’єктивність оцінювання Усна розповідь |
|