Урок "Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу й числа."

Про матеріал

Метою даного уроку є продовжити навчати учнів розв'язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; вчити порівнювати вираз і число; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи

Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу й числа.

Мета. Продовжити навчати учнів розв’язувати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2; вчити порівнювати вираз і число; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: малюнок зайчика, білочки, лисички, будиночок зайчика, ялинка, таблиця, картки.

                                            Хід уроку

I.Організація класу до уроку.

− Діти, в народі говорять: «Добрий гість – дому радість».

  Давайте з вами привітаємо гостей.

 Ми вам раді, добрі люди,

 І вітаєм щиро вас,

 Та запрошуєм ласкаво

 На урок у перший клас.

 Вправа «Очікування»

  • Діти, яким повинен бути наш урок?

(Веселим, цікавим)

  • А які повинні бути учні на уроці?

(Уважними, розумними, активними, організованими).

  • Сподіваюся, що саме такими ви будете на уроці.

Загадка

На подвірї біло-біло,

Ні стежиночки нема.

Завихрило, завістило –

Знов прийшла до нас…(зима)

  • Правильно, це зима.

II. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Саме в таку холодну зимову пору вирішив прогулятися  лісом зайчик. Ненароком піднявся вітер, завила хуртовина і засипала всі стежки снігом. І зайчик заблукав. Сів під ялиночкою та й плаче.
  • Діти, допоможемо зайчикові знайти стежинку додому? (Так)
  • А щоб допомогти зайчикові ми повинні на уроці розв’язати приклади і задачі на додавання і віднімання числа 2, вчитися порівнювати вираз і число та розв’язувати задачі.
  • Послухайте загадку.

Ой зима все посріблила.

Світ весь ковдрою накрила

З неба вже летять перлинки

Всім відомо – це…(сніжинки).

Інтерактивна гра «Мікрофон»

1.Усний рахунок.

 − Яке число слідує за числом 7? 

  • Назвіть число, попереднє до числа 1.
  • Назвіть сусідів числа 2; назвіть склад числа 9.
  • Скільки потрібно додати до числа 3, щоб отримати 5?
  • Скільки потрібно відняти від числа 6, щоб отримати 4?
  • Що значить порівняти два числа?

(Поставити знак ˃, ˂ чи =)

Порівняйте:

2 і 4          3 і 5          6 і 5     3 і 2

  • Взимку ми святкуємо багато свят.
  •  Які саме? (День Святого Миколая, Новий рік, Різдво, Водохреща).
  • І хто ж у нас головна гостя на цих святах? (Ялинка).

2. Гра «Прикрасьте ялинку»

− Білочка, Лисичка, Ведмедик хочуть прикрасити ялинку до свята. А нам потрібно поміркувати, хто яку іграшку вибрав на ялинку.

3+2+1=6          7+2+1=10

10-2+2=10       5+2+1=8

9-2-1=6          4+2+2=8

3.Каліграфічна хвилинка.

Загадка

Подивіться – ось вона,

Цифра дуже чепурна.

Шийку «гусачком» згинає,

Хвостик хвилькою здіймає (Цифра 2).

  • Діти напишіть рядочок цифри 2, промовляючи віршем.

Зошит свій я відкриваю,

Навкоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я, писати вправно,

До роботи я берусь.

(Діти пишуть цифру 2).

  • Прочитайте числа на дошці;(5, 4, 7, 8, 6, 9). Яке число найменше? Яке найбільше?
  • Запишіть числа від найменшого до найбільшого.

Перевірка

Робота в парах

  • Поміняйтеся зошитами і підкресліть найкращу цифру.

Фізкультхвилинка.

  • Виконайте перше завдання.

За допомогою числового відрізка обчисліть вираз (№ 1 Усно).

  • Виконайте завдання 2.
  • Порівняйте вираз і число за зразком. (Працюють біля дошки).
  • Як порівняти вираз і число?

Висновок. Щоб порівняти вираз і число, спочатку потрібно обчислити вираз, а потім результат порівняти з числом.

 

     Фізкультхвилин

  • Міцно заплющити очі, відкрити.

«Стовпчики»

  • Подивіться на зелене листя вазона.
  • Повторення структурних елементів задачі.
  • Пригадайте, з яких частин складається задача?

(Умова, питання, розв’язання, відповідь).

5. Складання і розв’язання задачі за малюнком.

Біля годівнички було 4 пташки, прилетіла ще одна пташка.

Скільки пташок стало?

Скільки пташок було?

 Скільки пташок прилетіло?

Їх стало більше чи менше?

Якою дією розв’яжемо задачу?

Яка відповідь?

Запис на дошці і в зошитах:4+1=5(пт.)

  • Важко живеться птахам взимку. Тому ми повинні допомагати їм.
  • Як саме?
  • Хто з вас зробив годівничку?

III. Робота з геометричним матеріалом.

     Загадка

Він не лялька й не людина.

На снігу стояти звик.

В нього ніс – смачна морквина,

Хто це? Звісно…(Сніговик).

6. Робота в групах.

До кожної групи завітав Сніговик. Подивіться уважно на нього і порахуйте скільки різних геометричних фігур є на малюнку. Запишіть їхню кількість біля відповідної позначки.

     Перевірка

IV. Підсумок уроку.

  • Ось і закінчується наш новорічний математичний урок.
  • Скажіть, діти, чи справдились ваші очікування?
  • Яке завдання сподобалось найдужче?

Зайчик дуже дякує вам за те, що ви привели його до хатинки.

Вербальна оцінка роботи учнів на уроці.

  • Подивіться, як засяяла наша ялинка.

Дід Мороз приготував всім вам подарунок. Давайте відкриємо конверт.

Це запрошення учням 1-Б класу на Новорічне свято, яке відбудеться 21 грудня о 9 год. в приміщенні школи.

  • Дід Мороз чекає на вас з нетерпінням.

 

docx
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
1513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку