Мета уроку: Вправляти учнів у розв'язуванні прикладів та задач на основі таблиць додавання і віднімання числа 2.Закріплювати вміння порівнювати вираз і число . Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати математичне мислення учнів.
Технологічна карта
уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі
(автор: Бойко Л.В., вчитель Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5)
Тема розділу: |
Табличне додавання і віднімання в межах 10. |
Тема уроку: |
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. |
№ уроку в розділі |
Урок №53 |
Тип уроку: |
Комбінований. |
Цілі уроку: |
Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів та задач на основі таблиць додавання і віднімання числа 2.Закріплювати вміння порівнювати вираз і число . Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати математичне мислення учнів. |
Основні терміни та поняття: |
Планета, екіпаж, станція. |
Форми роботи: |
Індивідуальна, фронтальна, робота в парах |
Етап використання ЕОР:
|
Актуалізація знань учнів; закріплення знань, умінь і навичок. |
Мета використання ЕОР: |
Активізувати пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів. |
Хід уроку: І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. Мій любий школярику! Математику треба вчити! Хочеш до зірок злітати? Математику треба знати! Хочеш щедрий урожай збирать? Математику треба знать! Школярику- космонавтику Без математики не прожити! Дуже мудрі і логічні Ці закони математичні! Тож не будемо зволікати, Починаємо її вивчати! ІІ .Повідомлення теми і мети уроку.
- Згадаємо правила польоту: 1. Не викрикуй, не крутись, На учителя дивись. 2. Якщо хочеш щось сказати – Треба руку піднімати.
- Три «екіпажі» - це наші три ряди, працюйте всі дружно. Розпочинаємо роботу.
ІІІ. Актуалізація знань учнів.
Самостійна робота з використанням ЕОІР «Математика, 1 клас», частина 5, розділ 3 «Додавання і віднімання числа 2». Порівняння виразу і числа. Завдання з ЕОІР. Знайди найбільше число. Вибери його.
Завдання з ЕОІР. Пограй у доміно. Добери відповідні кісточки.
Завдання з ЕОІР. Обчисли. Добери відповідні числа.
Завдання з ЕОІР. Склади короткий запис та розв’яжи задачу.
Гімнастика для очей. Не працювати є причина – Очам даємо відпочинок! Мерщій рівнесенько сідаймо. Очима кліпать починаймо. Навіщо кліпать? Така зарядка- Вже краще бачать оченятка! ІV. Закріплення знань, умінь і навичок.
3. Станція «Уран» Фізкультхвилинка Ми в ракету дружно сіли (Імітація.) І у космос полетіли. (Махи руками.) Повз малі планети й зорі (Стрибки з обертанням руками.) Летимо, як метеори. (Біг на місці.) Обігнали ми комету — (Стрибки на місці.) Повернулись на планету! (Повернення на місця.)
4.Станція «Сатурн» Гра «Засели будиночки». Он маленькі зірочки у віконечках сіли, догадайтесь, які числа собою закрили.
5. Станція «Юпітер» Робота в парах. На кожний парті конверти із завданнями . Потрібно порівняти вираз і число. 7+2*7 8-2*5 9-2*7 1+2*3 6+2*9 2+2*5 6 . Станція «Марс» Виконання завдань на інтерактивній дошці. Робота з ЕОІР «Математика , 1 клас», частина 3 (далі ЕОІР) Завдання з ЕОІР. Заповни пропуски. Добери відповідні числа.
7.Станція «Земля» Складання і розв’язування задач за підручником ( с.60, №4)
8.Станція «Венера» Веселі задачі * Скільки малят на горі катається? Троє в саночках сидять, один дожидається. ( 4 )
* Вісім сорок прийшли на урок, Одна із сорок не знала урок. Скільки старанно трудились сорок? ( 7 )
* Біг зайчисько Куций Хвіст, мамі з поля моркву ніс: 9 у кишені і ще одна – у жмені. Скільки всього моркви ніс З поля зайчик Куций Хвіст? (10)
* У садок до годівниці Прилетіли 4 синиці. Потім ще 2 птиці. Скільки птиць на годівниці? ( 6 )
* Каже мати квочка: - В мене 5 синочків і 4 дочки. Скільки ж діточок у квочки? ( 9 )
* Сім пташок зліпив Семенко І три мала Оленка. Друзі, ви б не полічили, Скільки діти птахів зробили? ( 10 ) 9. Станція «Меркурій». - З яких геометричних фігур складається космічний корабель, на якому ми літали?
V.Підсумок уроку. - Ну що ж, настав час повернутись додому, в клас. Наша подорож закінчилася. - Що найбільше вам сподобалося на уроці? - Які завдання вам було цікаво виконувати? Спасибі за старання, Адже головне – бажання. Учіться новому щодня – і отримуйте похвалу знання.
|