Урок "Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа"

Про матеріал

Мета уроку: Вправляти учнів у розв'язуванні прикладів та задач на основі таблиць додавання і віднімання числа 2.Закріплювати вміння порівнювати вираз і число . Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати математичне мислення учнів.

Перегляд файлу

Технологічна карта

уроку математики з використанням ЕОІР у 1-му класі

(автор: Бойко Л.В., вчитель Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5)

Тема розділу:

Табличне додавання і віднімання в межах 10.

Тема уроку:

Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа.

№ уроку в розділі

Урок №53

Тип уроку:

Комбінований.

Цілі уроку:

Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів та задач на основі таблиць додавання і віднімання числа 2.Закріплювати вміння порівнювати вираз і число . Вдосконалювати обчислювальні навички. Розвивати математичне мислення учнів.

Основні терміни та поняття:

Планета, екіпаж, станція.

Форми роботи:

Індивідуальна, фронтальна, робота в парах

Етап використання ЕОР:

 

 

Актуалізація знань учнів; закріплення знань, умінь і навичок.

Мета використання ЕОР:

Активізувати  пізнавальну активність учнів; вдосконалювати обчислювальні навички першокласників; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Мій любий школярику!

Математику треба вчити!

Хочеш до зірок злітати?

Математику треба знати!

Хочеш щедрий урожай збирать?

Математику треба знать!

Школярику- космонавтику

Без математики не прожити!

Дуже мудрі і логічні

Ці закони математичні!

Тож не будемо зволікати,

Починаємо її вивчати! 

ІІ .Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми вирушаємо у незвичайну математичну подорож і повторимо таблицю додавання і віднімання числа 2. Цю подорож ми здійснимо на найбільшу зірку Всесвіту, яка називається…(Сонце)..
  • Ми  з вами будемо першими в світі космонавтами – астронавтами, які долетять і здійснять посадку на Сонці!

- Згадаємо правила польоту:

1. Не викрикуй, не крутись,

    На учителя дивись.

2. Якщо хочеш щось сказати –

    Треба руку піднімати.

 

- Три «екіпажі» - це наші три ряди, працюйте всі дружно. Розпочинаємо роботу.

 

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

  • То ж ми підготувалися до польоту. Нам потрібно запустити ракету. Для цього вам потрібно попрацювати самостійно.

Самостійна робота з використанням ЕОІР «Математика, 1 клас», частина 5, розділ 3 «Додавання і віднімання числа 2». Порівняння виразу і числа.

Завдання з ЕОІР. Знайди найбільше число. Вибери його.

 

Завдання з ЕОІР. Пограй у доміно. Добери відповідні кісточки.

 

Завдання з ЕОІР. Обчисли. Добери відповідні числа.

 

Завдання з ЕОІР. Склади короткий запис та розв’яжи задачу. 

Гімнастика для очей.

Не працювати є причина –

Очам даємо відпочинок!

Мерщій рівнесенько сідаймо.

Очима кліпать починаймо.

Навіщо кліпать? Така зарядка-

Вже краще бачать оченятка!

ІV. Закріплення знань, умінь і навичок.

  1. Станція «Плутон»
  • Ми долетіли до першої планети Сонячної системи. На цю планету виходять астронавти і проводять обстеження. (Робота над прикладами підручника с.60, №2 )
  1. Станція «Нептун». На станції Нептун нам потрібно розв’язати приклади.

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 3. Станція «Уран»

Фізкультхвилинка

Ми в ракету дружно сіли (Імітація.)

І у космос полетіли. (Махи руками.)

Повз малі планети й зорі (Стрибки з обертанням руками.)

Летимо, як метеори. (Біг на місці.)

Обігнали ми комету — (Стрибки на місці.)

Повернулись на планету! (Повернення на місця.)

 

4.Станція «Сатурн»

  Гра «Засели будиночки».

Он маленькі зірочки у віконечках  сіли, догадайтесь, які числа собою закрили.

http://pischanska.dnepredu.com/uploads/editor/2032/350431/sitepage_189/images/bezymyannyy.jpg

5. Станція «Юпітер»

Робота в парах.

На кожний парті конверти із завданнями . Потрібно порівняти вираз  і число.

7+2*7    8-2*5    9-2*7     1+2*3    6+2*9     2+2*5

6 . Станція «Марс»

Виконання завдань на інтерактивній дошці.

Робота з ЕОІР «Математика , 1 клас», частина 3 (далі ЕОІР)

Завдання з ЕОІР. Заповни пропуски. Добери відповідні числа.

7.Станція «Земля»

Складання і розвязування задач за підручником ( с.60, №4) 

 

8.Станція «Венера»

Веселі задачі

* Скільки малят на горі катається?

    Троє в саночках сидять, один дожидається. ( 4 )

 

  * Вісім сорок прийшли на урок,

     Одна із сорок не знала урок.

    Скільки старанно трудились сорок?  ( 7 )

  

  *  Біг зайчисько Куций Хвіст, мамі з поля моркву ніс:

9 у кишені і ще одна – у жмені.

Скільки всього моркви ніс

З поля зайчик Куций Хвіст? (10)

 

 * У садок до годівниці

     Прилетіли 4 синиці.

     Потім ще 2 птиці.

     Скільки птиць на годівниці? ( 6 )

 

  * Каже мати квочка:

     - В мене 5 синочків і 4 дочки.

    Скільки ж діточок у квочки?  ( 9 )

 

  * Сім пташок зліпив Семенко

    І  три мала Оленка.

    Друзі, ви б не полічили,

    Скільки діти птахів зробили?  ( 10 )

9. Станція «Меркурій».

     - З яких геометричних фігур складається космічний корабель, на якому ми літали?

   

V.Підсумок уроку.

- Ну що ж, настав час повернутись додому, в клас. Наша подорож

закінчилася.

-          Що найбільше вам сподобалося на уроці?

-          Які завдання  вам було цікаво виконувати?

 Спасибі за старання, Адже головне – бажання.

Учіться новому щодня – і отримуйте похвалу знання.

 

 

                

 

 

docx
Додано
25 березня 2018
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку