Урок ВПУ з природознавства за Комбінованою системою М.П.Гузика "Природа восени"

Про матеріал

Заняття з внутрішньопредметного узагальнення та систематизації матеріалу (ВПУ)

Дидактична мета - надання знанням, умінням та навичкам дітей системного вигляду. Це означає, що ті знання, які отримали діти з даної теми, пов'язуються з тією інформацією, яка відноситься до інших тем. Другий тип занять забезпечує включення знань, набутих в процесі вивчення даного предмета, в загальну інтелектуальну структуру дитини, що віддзеркалює її свідомий інтелектуальний та духовний досвід. Для занять ВПУ також створюються спеціальні диференційовані програми "А","В","С".

Перегляд файлу

Урок ВПУ                                                                    Блок №2

Тема: Природа восени

Описание: http://ditki.com.ua/wp-content/uploads/2014/09/1paor8.pngДевіз: Ти це знаєш! Умієш! Можеш!

Питання: 1. Як тварини готуються до зими.

 2. Комахи восени.

 3. Птахи восени.

 4. Звірі восени.

        5.  Невидимі ланцюги живлення в осінньому лісі.

 

Виконай тести

 

  1. Сорока, горобець – перелітні птахи.

                  Так                            Ні 

 

  1. Соловей, ластівка – перелітні птахи.

                    Так                               Ні 

 

  1. Восени в деяких звірів змінюється забарвлення хутра.

       Так                              Ні

 

  1. У білки восени змінюється забарвлення хутра.

       Так                              Ні

 

  1. Ланцюг живлення починається з рослин.

       Так                              Ні

 

  1. Під час осінньої прогулянки діти побачили їжачка. Допоможи дітям прийняти правильне рішення.

а) упіймати і принести до школи, щоб піклуватися про нього;

б) упіймати і погратися;

в) не чіпати

 

  1. Який ланцюг живлення складено правильно?

кабан    вовк     жолуді

вовк    жолуді        кабан

жолуді     кабан      вовк

 

  1. Який ланцюг живлення складено правильно?

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\лк.png    лисиця     пшениця

миша     пшениця        лисиця

пшениця     миша      лисиця

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\гол.png 

  1. Познач перелітного птаха.

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\вос.png 

 

                        Ворона                           голуб                                  лелека

 

  1. Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\лас.pngОписание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\зоз.jpgПознач осілого птаха.

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\сор.jpg 

 

                   Ластівка                                              сорока                                     зозуля

 

 

  1. З’єднай лініями  назву комахи і місце її зимівлі.

              Мураха                                  ● у підземних коморах мурашника         

              Білан капустяний                ● у моху, під опалим листям, під корою пеньків

              Жук-сонечко                        ● у вигляді лялечки на деревах, стінах будинків, парканах

 

  1. З’єднай лініями  назву  тварини і запаси харчування, які вона робить на зиму.

Миша-полівка                         ● в дуплах ховає горіхи і шишки

Білка                                          ● риє зимові комори і заповнює їх зерном

Бобер ●                                       ● робить запаси з гілок і стовбурів дерев

 

  1. Вибери і з’єднай!

 

 

 

 

 

  1. Пригадай і запиши, як називаються тварини, які:

• Вигодовують своїх малят молоком;

• Мають по дві пари кінцівок;

• Укриті волоссям або хутровим покривом.

Це –                            .

Наведи і запиши два власні приклади.

___________________________________________________________________

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку