Залік (Контрольна робота) "Природа восени"

Про матеріал

Уроки - заліки

Після засвоєння необхідних знань, умінь та навичок, згідно з Комбінованою системою, проводяться контрольно - залікові уроки. їх є два види, які відрізняються за змістом, цілями і технологією. Перший з них називається формальним (обов'язковим) туром тематичного заліку, другий - творчим (довільним) туром тематичного заліку.

Перший вид уроку має на меті перевірку обсягу та рівня засвоєння тих знань, умінь та навичок, які є обов'язковими для кожного учня, другий - виявлення найвищих показників у дітей в розвитку їх когнітивної та афективної сфер, що відбувся за рахунок даного предмета. Цей тур заліку не обов'язковий для всіх учнів. В ньому беруть участь лише ті, хто бажає реалізувати та продемонструвати свій видатний академічний талант.
Перегляд файлу

ЗАЛІК

 

Контрольна робота  №2

ПРИРОДА ВОСЕНИ

Варіант 1

І. Завдання 1- 4   з вибором однієї правильної відповіді

1. Осінні місяці – це:

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\осы.jpgА червень, липень, серпень

Б вересень, жовтень, листопад

В грудень, січень, лютий

 

    2. Восени стає холодніше,  ніж літом, тому що:

А висота Сонця опівдні збільшується

Б висота Сонця опівдні зменшується 

В хмари застеляють усе небо

 

  1. Осінні дощі:

А  грозові

Б  затяжні

В  короткочасні

  1. Вкажи однорічну рослину

А підсніжник          Б помідор                    В  смородина

ІІ. Завдання 5 –7 з вибором декількох  правильних  відповідей

5. Познач, які властивості має повітря в природі.

А  безбарвне

Б  тече

В  прозоре                                                                                                                          

Г  не має запаху                                                                                                              

Д  займає увесь простір

   6. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Сонце стоїть на небосхилі високо - *                          *тінь довга

Сонце стоїть на небосхилі низько - *                          *тінь коротка

  7. До якої з груп за тривалістю життя відносяться названі рослини? Впишіть їх назви  у відповідні рядки таблиці.     .

Однорічні

рослини

 

 

Багаторічні

рослини

 

 

Соняшник, квасоля, горох, огірки, гречка, пшениця, шипшина, липа, цибуля, часник,  тюльпан, нарцис, гладіолус, кропива,  кульбаба, суниця

8. Оберіть правильну відповідь:

Осілі птахи – це…                                                                                                                                       А   птахи, які знаходять корм  узимку і не відлітають у теплі краї;                                                      Б   птахи, які перелітають з лісу на водойми

   9. Запиши 2-3 властивості води.                                                                                                           Не має запаху,тече_________________________________

V. Завдання 10 відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

10.Складіть казку про осінні турботи білченят __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Описание: C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\оь.png 

Контрольна робота  №2

ПРИРОДА ВОСЕНИ

Варіант 2

І. Завдання 1- 4   з вибором однієї правильної відповіді

1. Який місяць є початком осені? Познач.

А листопад

Б вересень

В жовтень

     2. Вкажи, як змінюються життя риб восени.

А  розмножуються                                                                                                                           

Б   запасають на зиму корм                                                                                                   

В  одні – залягають спати в зимувальні ями, інші – стають менш активні

3. Оберіть рядок, у якому правильно вказано групи птахів за способом живлення:

А   перелітні та осілі

Б   рослиноїдні, хижі, всеїдні

В   рослиноїдні, комахоїдні

 

   4.Хто із звірів залягає в зимову сплячку?

А білка                                                                                                                                                              Б  їжак

В вовк

ІІ. Завдання 5 –7 з вибором декількох  правильних  відповідей

   5.Знайдіть і зазначте чотири правильних твердження.                                                                      А   Головними розповсюджувачами насіння є дрібні тварини і птахи.

Б  Весна - пора дозрівання плодів і насіння.

В   Призначення плодів — захист і розповсюдження насіння.

Г  Якби рослини не розмножувалися, то вони б зникли .

Д  Для поширення насіння рослини мають різні пристосування:

   6. Встановіть відповідність між назвами птахів та  їхньою поживою:

А   сова жаба

Б   снігур миша

В   лелека насіння

Г   голуб горобина

 

   7. Обери три  правильних твердження:

А  Гриби бувають їстівними й отруйними.

Б  Гриби у нашому краї ростуть улітку і восени.

В  Гриби дружать з певними деревами і кущами і, зазвичай, виростають  під ними. 

Г  Неїстівні гриби треба знищувати. 

Д  Гриби ми відносимо до рослин, бо вони ростуть на землі. 

   8. Продовж речення.

 

Готуючись до зими, деякі тварини накопичують_______________________

9. Запиши назву рослини,з якої виготовляють олію.____________________________

V. Завдання 10 відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

10.Склади розповідь про те, як діти допомагали дорослим збирати урожай. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
19 грудня 2018
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку