Урок "Європейське середньовічне місто"

Про матеріал
Урок з всесвітньої історії у формі перевернутого навчання, яка дозволяє використовувати навчальний час для групових занять та взаємодії учнів у практичній діяльності.
Перегляд файлу

Сценарію уроку в системі перевернутого навчання

Тема:   Європейське середньовічне місто

Мета: Домогтися засвоєння навчального матеріалу в межах                   навчальної (робочої навчальної) програми.

            Створити умови для розвитку і формування базових та предметних компетентностей.

Діяльність учителя

Вдома:

Питання для опрацювання вдома:

Виникнення середньовічного міста

1.

2.

3.

Населення міста

1.

2.

3.

Боротьба міст за самоврядування

1.

2.

3.

 

Ремесло та цехи

1.

2.

3.

 Робочий лист (записи в зошиті)

Запитання – завдання для кожної групи:

1. Уявіть себе журналістами історичної газети «Кліо». Напишіть, у дану газету, статтю «Виникнення середньовічного міста». Акцентуйте увагу на наступних питаннях:

  1. Коли і чому виникли міста у Європі?
  2. Чому міста виникали біля стін замків і фортець?
  3. Як виникали назви міст?
  4. Який зовнішній вигляд мало місто?

2. Складіть схему «Населення середньовічного міста». Чому городянина називають людиною нового типу?

3. З’ясуйте, як діяли у середньовічній Європі правила: «Нічиєї землі не буває», «Рік і один день». Користуючись поняттями: «міська комуна», «комунальний рух», «магістрат», «Магдебурське право», «ратуша», складіть розповідь «Боротьба міст за самоврядування».

4.Створіть кластер на тему «Ремесло та цехи».  Для виконання завдання можна використати наступні поради:

  1. Посередині чистого аркуша напишіть ключове слово або речення.
  2. Навколо напишіть слова, які відображають ідеї, факти, образи, що стосуються даної теми.
  3. З появою нових записів з’єднуйте слова прямими лініями з ключовими поняттями.
  4. Результатом роботи буде структура, яка графічно відображає основні складники теми і ваші міркування.

підбирає інструменти для навчання, самоконтролю, контролю

На уроці:

  • індивідуальні та групові консультації;
  • індивідуальна та групова допомога.

Діяльність учнів

Вдома:

Знайомляться з темою та обирають те, що їх цікавить

Робота з джерелами  інформації,  запропонованими учителем

На уроці:

  • шукають відповідь на питання;
  • фіксують інформацію у форматі, запропонованому учителем, або ж пропонують свій;
  • створюють колективний, або ж індивідуальний продукт;( стаття у газету, схему, кластер, розповідь)
  • презентують створенні продукти;
  • рефлексують

 

 

 

 

docx
Додано
15 червня 2022
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку