Сценарію уроку в системі перевернутого навчання
Тема: Європейське середньовічне місто |
Мета: Домогтися засвоєння навчального матеріалу в межах навчальної (робочої навчальної) програми. Створити умови для розвитку і формування базових та предметних компетентностей. |
||||
Діяльність учителя |
|||||
Вдома: Питання для опрацювання вдома:
Робочий лист (записи в зошиті) Запитання – завдання для кожної групи: 1. Уявіть себе журналістами історичної газети «Кліо». Напишіть, у дану газету, статтю «Виникнення середньовічного міста». Акцентуйте увагу на наступних питаннях:
2. Складіть схему «Населення середньовічного міста». Чому городянина називають людиною нового типу? 3. З’ясуйте, як діяли у середньовічній Європі правила: «Нічиєї землі не буває», «Рік і один день». Користуючись поняттями: «міська комуна», «комунальний рух», «магістрат», «Магдебурське право», «ратуша», складіть розповідь «Боротьба міст за самоврядування». 4.Створіть кластер на тему «Ремесло та цехи». Для виконання завдання можна використати наступні поради:
підбирає інструменти для навчання, самоконтролю, контролю |
На уроці:
|
||||
Діяльність учнів |
|||||
Вдома: Знайомляться з темою та обирають те, що їх цікавить Робота з джерелами інформації, запропонованими учителем |
На уроці:
|