Урок. "Всі дії з десятковими дробами. Алгоритми і програми."

Про матеріал

Бінарний урок математика та інформатика. Такі уроки показують учням практичне застосування отриманих знань з кожного предмету. Часті зміни виду діяльності постійно підтримують увагу учнів. Застосування компьютера на уроці математики осучаснює матеріал

Перегляд файлу

Урок №

Тема: Всі дії з десятковими дробами. Алгоритми і програми.

Тип уроку: бінарний (інформатика, математика).

Мета:

  •                   узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Всі дії з десятковими дробами»; удосконалити вміння розв’язувати задачі на всі дії з десятковими дробами, застосовувати знання під час виконання завдань з інформатики, повторити поняття алгоритм, формальне виконання алгоритму, програма, середовище виконання алгоритму.
  •                   розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  •                   виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку;
  • лист оцінювання.

1.Фронтальне опитування:

1) Прочитайте дроби.

3,023; 1,4032; 42,13.

2) Що називається алгоритмом?

3) Порівняйте дроби:

2,7    2,672

17,001   16,999

4) Хто такі виконавці алгоритму?

5) Між якими двома сусідніми натуральними числами знаходиться дріб 9,018.

6) Що таке хибне висловлювання? Наведіть приклад.

7) Виразити в метрах 32 дм, 3см, 47см.

8) Які типи алгоритмів ми знаємо?


 


2. Проходження математичного тренажеру. Дробові числа.

(працюють за комп’ютером)

1) При множенні числа 0,537 на 3,75 у добутку слід відокремити справа комою скільки цифр? (5)

2) 3,4*0,2=                                    (0,68)

3) Щоб розв’язати рівняння а:3,6=0,6 треба       (0,6*3,6)

4) 0,0037* 1000 =           (3,7)

5) 39,857:100=                        (0,39857)

6)2,4:3=                              (0,8)

7) Яка з рівностей правильна: 

а) 0,378:1=1;   б)3,795*0=3,798; в) 0:4,894=0; 4) 1*31,31=1.  (в)

8)5,16:0,1=                                  (51,6)

9) 5,7*0,1=                                     (0,57)

10) Знайди корінь рівняння 7x=2.1                          (0.3)

Додаткове завдання № 231 ст.62

3.Задача: збірник ст. 63 №244

Площа прямокутника дорівнює 7,82 см2 , а одна з його сторін – 4,6 см. Знайдіть периметр прямокутника.

S - 7,82 см2

а - 4,6 см

Р-? см

1)7,82:4,6=1,7(см) – друга сторона;

2) 2*(1,7+4,6)=12,6 (см) – периметр прямокутника.

В-дь: 12,6 см.

Додаткове завдання: знайти площу квадрата з таким же периметром.

1)12,6:4=3,15 см

2) 3,15*3,15=9,9225 см2

В-дь: 9,9225 см2

4. Лінійний алгоритм.

Сьогодні ми з Вами повторили алгоритми з розгалуженням, а зараз згадаємо лінійні алгоритми в програмному середовищі Скретч. Кожен з Вас під клавіатурою свого комп’ютера знайде літери, які потрібно написати з допомогою вже відомого нам виконавця Кота. (Кожен учень створює одну літеру слова ГІМНАЗІЯ 17)

 

5. Підсумок

ГІМНАЗІЯ 17

Міський етап: олімпіада – 59 призерів;

   МАН – 24 призери;

Обласний етап: олімпіада – 24 призери;

   МАН – 7 призерів;

Всеукраїнські олімпіада прийме участь 6 учнів.

Всеукраїнський МАН 2 учасники.

Ви знаходитеся у підніжжя Олімпу. Ваші перемоги ще попереду.

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку