ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
«Інформатика»
6 клас
ТЕМА: Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів. Практична робота 3.
МЕТА: вдосконалити знання учнів з теми «Редактор презентацій»; закріпити уміння і навички роботи в додатку Google-презентації;
Розвивати логічне мислення, творчість, комп’ютерну грамотність.
Виховувати бережне ставлення до комп’ютерної техніки.
ОБЛАДНАННЯ ТА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
Операційна система WINDOWS, додаток Google-презентаціїї, презентація до уроку, інтерактивні вправи wordwall, інтерактивний веб-квест genial.ly
ТИП УРОКУ: комбінований урок.
ХІД УРОКУ
Епіграф до уроку:
Не вважай невдачею те, що можна виправити.
Катон (давньоримский політик, письменник)
1. Організаційний етап.
Привітання. Фіксація відсутніх учнів. Перевірка готовності учнів до уроку. Перевірка наявності обладнання до уроку. Перевірка настрою. Вчитель просить написати у чат «+» і «-» в кого відповідний настрій. (2 хв)
2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
Сьогодні у нас урок з теми «Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів».
На цьому уроці ми вдосконалимо знання, закріпимо уміння і навички роботи в додатку Google-презентації. Сьогодні у нас трішки не звичайний урок, а урок - «Майстер-шеф», де ми навчимось вставляти на слайд графічні примітиви і взнаємо рецепт приготування гамбургера. Що ж розпочинаємо!
Для того, щоб отримати рецепт приготування гамбургера, нам потрібно пройти чотири випробування. За кожну правильну відповідь будете отримувати бонуси, які потім перетворяться в оцінки. (1 хв)
3. Актуалізація опорних знань. Перевірка рівня володіння знаннями.
Першим випробуванням буде отримання булки і за кожну правильну відповідь - 1 бал.
Інтерактивний веб-квест “Пекельна кухня”
https://view.genial.ly/63832d1a5c15a00012a7a9f8/interactive-content-olena-yermakova
Вітаю! Перший етап ми пройшли і отримуємо булку.
(10 хв)
4. Пояснення вчителя за допомогою навчальної презентації до уроку
Другим випробуванням буде отримання зелені і овочів до гамбургера.
Вітаю з вдалим проходженням другого випробування! Ви отримуєте овочі і зелень. (12 хв)
За проходження третього випробування ви отримаєте соуси і сир до гамбургера.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=MpH1VRCKMik
(2хв)
Правила поведінки для учнів в комп’ютерному класі
Інтерактивна Вправа «Вірю не вірю» https://wordwall.net/resource/38405096
1.Клавіатура повинна лежати на колінах.
2.У комп’ютерний клас заборонено приносити особисті носії інформації, флешки, диски, тощо.
3.У комп’ютерний клас заборонено приносити продукти харчування.
4.Починати роботу можна без вказівки вчителя.
5. Заборонено запускати ігрові програми.
6. У разі виявлення неполадок з апаратурою, можна самостійно їх усунути.
7. Відстань від очей до екрана повинна бути не меншою ніж 50 см.
8. Дозволено працювати за комп’ютером вологими руками.
Вітаю! Випробування пройдено вдало. Ви отримали соуси і сир до гамбургера. (3 хв)
4. Перевірка рівня сформованості умінь і навичок.
Ми дійшли з вами до четвертого заключного випробування, під час якого ви отримаєте котлету для гамбургера, приготуєте гамбургер завдяки виконанню практичної роботи. Практична робота оцінюється в 6 балів.
Практична робота
https://docs.google.com/presentation/d/1NdX6V2LazW4piaKf_IVeWlLEsQj9CKhzmufYos4PUu4/edit?usp=sharing
Спільний доступ до Google-презентації з правом редагування. Учні вставляють графічні примітиви і форматують їх.
2 слайд. Надати слайду заголовок «Булка». Вставити графічний примітив коло і залити оранжевим кольором.
3 слайд. Надати слайду заголовок «Салат». Вставити графічний примітив хмару і залити зеленим кольором.
4 слайд. Надати слайду заголовок «Сир». Вставити графічний примітив квадрат і залити світло-жовтим кольором.
5 слайд. Надати слайду заголовок «Котлета». Вставити графічний примітив коло і залити коричневим кольором.
6 слайд. Надати слайду заголовок «Булка». Вставити графічний примітив коло і залити оранжевим кольором.
7 слайд. Відформатуйте ваші примітиви, щоб вони були приблизно одного розміру і по черзі вставте на слайд.
Вітаю! І четверте випробування ви пройшли успішно. Отримуйте котлету і рецепт приготування гамбургера ваш. (13 хв)
5. Підсумки уроку. От і завершився наш урок «Майстер-шеф». Ви гарно попрацювали: навчилися вставляти на слайд і форматувати графічні примітиви, здобули під час випробувань рецепт приготування гамбургера і за це отримуєте гарні оцінки. Оцінювання. (2 хв)
6. Домашнє завдання: Опрацювати презентацію.