11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Урок "Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак»."

Про матеріал
Підручник: Українська мова та читання : Підручник для 2 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 2 // О. Я. Савченко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 144 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак».

Мета. Ознайомити із життям і творчістю Івана Франка; формувати вміння виразно читати текст, відтворювати зміст прочитаного, уміння висловлювати свою думку; розвивати увагу, пам’ять, уяву; виховувати чесність, порядність, почуття справедливості.

Обладнання. Мультимедійна презентація, відеоролик.

Хід уроку

І. Організація початку уроку. Ранкова зустріч.

(Діти утворюють коло.)

— Доброго ранку, любі мої діти! Рада вас всіх бачити. А ви з яким настроєм сьогодні прийшли до школи? Покажіть.

— А зараз я пропоную ласкаво привітати одне одного, хором називаючи ім’я. Почнемо ліворуч від мене, за годинниковою стрілкою.

«Доброго ранку, Микола!»

«Доброго ранку, ...»

«Доброго ранку, наш клас!»

«Доброго ранку всім нам!»

ІІ.  Актуалізація опорних знань.

  1.               Артикуляційні вправи.
    1.       Дихальні вправи. Вправа «Дудочка».
  •                   На дудочку губи схожі,

Ми на ній пограти можем:

Ду-ду-ду

Ду-ду-ду

  1.               Робота над скоромовкою.
  •                   Шило шубку Шурі шило,

Шовком, шерстю, шви обшило.

Вийшла шубка прехороша

Нашій Шурі на порошу.

  •                   Прочитайте скоромовку спочатку повільно, чітко вимовляючи слова. Чи все було зрозуміло?
  •                   Що таке пороша? (Пухкий сніг, перший або який тільки випав)
  1.               Вправа на розвиток уваги до слова «Зашифровані слова».
  •                   Щоб прочитати зашифровані слова, вам необхідно прослухати загадку та відповідь знайти.

Прийшла кума із довгим віником
На бесіду із нашим півником,
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід.
(Лисиця)

У ставку живе на дні,
Має диво-клешні дві,
Залізає в очерет,
Ходить задом наперед.
(Рак)

ІІІ. Повідомлення теми та мети.

-Сьогодні на уроці ми познайомимося з життям і творчістю видатного письменника Івана Франка та прочитаємо одну з його казок.

ІV. Основна частина.

  1.               Бесіда про письменника.
  •                   Народився Іван Якович 27 серпня 1856 року в селі Нагуєвичі, що на Львівщині.
  •                   Вже у вісім років зовсім юний Іван Франко почав вільно читати та вже писав німецькою та польською мовами. Перші уроки рідної української мови давав йому дядько – Павло Кульчицький.
  •                   Вчився майбутній письменник у місцевій школі Дрогобича. Там Іванові довелося жити у далекої родички, яка мала столярну майстерню. Саме тому Франко частенько ночував то в різноманітних скринях, то в новеньких трунах. Варто зазначити, що вчителі були у захваті від здібностей хлопчика. Всі пророкували йому блискуче майбутнє.
  •                   За своє життя Іван Франко написав понад п’ять тисяч творів. Перша поетична збірка Івана Франка називалася «Балади і оповідання», яка побачила світ у Львові, у 1876 році. Одне з найбільших місць серед поем Франка займають переробки сюжетів світової літератури  такі як «Лис Микита», «Пригоди Дон Кіхота», «Цар і аскет», «Абу-Касимові туфлі», «Коваль Бассім» тощо.

              2. Робота над заголовком.
  •                   Прочитайте назву оповідання.
  •                   Про що може йтися у цій казці? (Про певні події пов’язані з Лисицею і Раком)
  1.               Сприймання змісту тексту учнями.
    1.       Читання тексту вчителем.
  •                   Прослухайте казку, яку я прочитаю, та скажіть що трапилось між Лисицею і Раком.
    1.       Читання тексту учнями «пошепки».
  •                   Тепер прочитайте текст пошепки та скажіть хто переміг у змаганні.
    1.       Читання тексту за ролями.
  •                   А тепер прочитаємо текст за ролями.
    1.       Обговорення змісту казки.
  •                   Хто були дійовими особами?
  •                   Що між ними відбулося?
  •                   Як Рак переміг Лисичку?
    1.       Вправа «Обговоріть разом».
  •                   Як ви вважаєте, чи справедливо переміг Рак?
  •                   Чи заслуговувала Лисичка на провчання від Рака?

V. Підсумок уроку.

1. Рефлексія «Закінчити речення».

- Закінчіть речення.

- Мені було легко…

- Мені було важко…

- Я навчився(лась)…

2. Домашнє завдання.

С. 92 – 94.

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку