Урок, Вживання прикметників в описах.

Про матеріал
формування ключових компетентностей: *предметних компетентностей:формувати навички вживання прикметників в усному та писемному мовленні,добирати прикметники,виділяти їх з тексту. *уміння вчитися:формувати вміння давати оцінку почутому;розвивати вміння правильно організовувати робоче місце;доводити роботу до кінця; *соціальної:удосконалювати здатність продуктивно працювати в парах,групах;докладати власні зусилля для досягнення спільного результату; *інформаційної:розвивати вміння користуватись додатковою літературою; *громадянською:виховувати любов до природи,рідного краю.
Перегляд файлу

 

Тема:  Вживання прикметників в описах.

Мета:формування ключових компетентностей:

*предметних компетентностей:формувати навички вживання прикметників в усному та писемному мовленні,добирати прикметники,виділяти їх з тексту.

*уміння вчитися:формувати вміння давати оцінку почутому;розвивати вміння правильно організовувати робоче місце;доводити роботу до кінця;

*соціальної:удосконалювати здатність продуктивно працювати в парах,групах;докладати власні зусилля для досягнення спільного результату;

*інформаційної:розвивати вміння користуватись додатковою літературою;

*громадянською:виховувати любов до природи,рідного краю.

Тип уроку:урок засвоєння навичок і вмінь.

Основні терміни й поняття:прикметники у прямому і переносному значенні,текст опис.

Міжпредметні зв'язки:природознавство,літературне  читання.

 

                                                                   Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності.

1.Психологічна розминка.

Тепло своїх долоньок я друзям віддаю.

Урок новий цікавий я з радістю почну.

 

2.Перевірка домашнього завдання.

   Читання загадок.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

   Незабаром прилетить весна. А чи добре це чи ні,ми з вами спробуємо довести.

1.Каліграфічна хвилинка

П п пе рв цв ве ечк

первоцвіти весна сонечко брунька

 

2.Повторення про прикметник:

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.

1.Цікавинка про прикметник.

За кількістю слів вживаних у нашому мовленні, прикметник займає 3 місце після іменника та дієслова. Їх використання надає художню виразність нашій мові.

У багатьох мовах світу прикметників не має взагалі. Їхні функції виконує іменник. А в Китаї та В'єтнамі прикметники не можна відрізнити від дієслова.

-Отже,ми будемо використовувати сьогодні прикметники у своїй мові для опису рослин.

 

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

 

C:\Documents and Settings\Оля\Рабочий стол\новіі фото\смивсапив.png1.Прочитайте текст. Відновіть його.

 

 

________  тепла весна. Весняне сонечко            _______ лагідно, ласкаво. На деревах _______       бруньки. Скоро _________ листочки. Ми так _______

 

 

 

2.Робота за вправою 312.

-Розгляньте малюнок. Підготуйтесь дати інтерв'ю.

Гра”Мікрофон”

-Яка пора року наступила?

-Які стали дні?

-Який день зображений на малюнку?

-Чому ви вважаєте,що це сонячний день?

-Яке небо?

-Яка погода?

-Як виглядають дерева?

-Як виглядає трава?

-Куди пішли діти?

-Які квіти розквітають?

-Які ознаки весни ви ще знаєте?

-Чим подобається вам весна?

(Оцінювання роботи)

3.Фізкультхвилинка.

4.Складання тексту-опису “Весна”.Робота в групах.

 

-Давайте виберемо найбільше вдалі речення з кожної групи і запишемо складений текст.

(Оцінювання)

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Читання тексту вправи 313.

2.Порівняння із складеним текстом.

 

VІ. Підсумок уроку.

“Мої враження від уроку”.

Створення галявинки успіху.

-Який колір переважає. (Робимо висновки,як потрібно працювати,які труднощі виникали у роботі на уроці?)

 

Домашнє завдання Вправа 314 .Виписати прикметники ,якими описуються квіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку