Тема уроку: «Websites for young people» (Сайти для молоді)
Мета уроку: розглянути різні методи вдосконалення навичок читання, використовуючи мобільні додатки та онлайн-платформи з веб-сайтами для молоді; показати старшим школярам, що мобільні додатки можуть містити не лише ігровий, але й освітній характер, навчити обирати найкращі ресурси для розвитку та самоосвіти; навчити використовувати мережу Інтернет як ще один інструмент розвитку критичного мислення та вдосконалення іншомовної компетенції.
Хід уроку
І. Введення (5 хвилин).
Вчитель пояснює, що сьогодні на уроці буде приділятися більше уваги розвитку навичок читання за допомогою мобільних додатків та онлайн-платформ для молоді, нагадує про інформаційну гігієну.
Teacher: Good morning! I am very glad to see everyone. How is your mood? Is everyone ready to have a good time and learn interesting information? (Вчитель: Доброго ранку! Дуже рада вас всіх бачити! Як ваш настрій? Чи всі готові гарно провести час та дізнатися цікаву інформацію?)
ІІ. Перегляд веб-сайтів (15 хвилин).
Посилання для перегляду: https://www.readworks.org/article/Mental-and-Emotional-Health/9e6e995b-4477-44a1-abec-0c4ecf882f7d#!articleTab:content/
Вчитель пропонує учням переглянути веб-сайти для молоді, які містять цікавий та інформативний контент. Учні мають обрати веб-сайт та прочитати або переглянути статтю або матеріал на сайті.
ІІІ. Обговорення вмінь читання (10 хвилин).
Вчитель запитує учнів про їхні враження від прочитаного. Можна обговорити, яка інформація була цікавою та корисною, як учні зрозуміли текст, чи виникали питання під час читання тощо.
IV. Робота з мобільними додатками (15 хвилин).
Вчитель розповідає про доступні мобільні додатки, що сприяють розвитку навичок читання, покращуючи розуміння тексту та лексичну компетенцію. Учні мають вибрати додаток, який їх зацікавив, та виконати вправи, пов'язані з розумінням тексту.
V. Дискусія та обговорення (10 хвилин).
Вчитель підбиває підсумки роботи з мобільними додатками. Учні обговорюють, які завдання були корисними та в чому полягають їхні переваги.
VI. Онлайн -платформа для навчання (15 хвилин).
Вчитель вводить учнів в онлайн-платформу, де розміщені інтерактивні вправи та завдання для розвитку навичок читання. Учні можуть працювати з вправами та виконувати завдання, які допоможуть їм покращити розуміння тексту та лексичний запас.
VII. Практичне завдання (10 хвилин).
Вчитель ділить клас на групи. Кожна група отримує текст, який потрібно прочитати. Завдання групи – підготувати коротку презентацію та відповісти на питання до тексту.
VIII. Презентації та обговорення (5 хвилин на кожну групу):
Кожна група представляє свою презентацію, ділиться ключовими моментами з тексту та відповідає на питання однокласників.
IX. Підсумок (5 хвилин).
Вчитель підводить підсумки уроку, наголошуючи на важливості використання різних методів для розвитку навичок читання в сучасному цифровому світі.