Тема: як бути здоровими
Мета: ознайомити учнів з чинниками, що впливають на їхнє здоров'я, формувати в учнів мотивації дбайливого ставлення до життя і здоров'я; розвивати уяву дітей про здоров'я, здоровий спосіб життя, виховувати бажання берегти життя та здоров'я.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Методи та прийоми:
Словесні: бесіда, розповідь, пояснення.
Наочні: демонстрація, ілюстрація
Практичні: Робота з підручником, з презентацією, з колажем та зошитом.
Інтеграція уроку: українська мова, дизайн та технології.
Інтерактивні методи: Лего; Гра «Корисне не корисне».
Здоров'язберігаючі технології: фізкультхвилика.
Обладнання: мультимедійний комплекс, ноутбук, колонки, презентація, роздатковий матеріал.
Література: Бібік Н. «ЯДС» підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти, (у двух частинах) Ч2/ Надія Бібік, Галина Бондарчук – Харків : Вид-во «Ранок», 2020, -136 с.:ід.
Конспект відкритого уроку
з «Я досліджую світ»
проведеного в 3-Б класі
Бериславського ОЗПЗСО
дата 03.02.2021.
студентом 141 групи
Бериславського фахового педагогічного коледжу
імені В.Ф. Беньковського
спеціальності 013 початкова освіта
Горуна Данила
Перевірив та допустив:
Оцінка:
ВІДКРИТИЙ УРОК
Тема: як бути здоровими
Мета: ознайомити учнів з чинниками, що впливають на їхнє здоров’я, формувати в учнів мотивації дбайливого ставлення до життя і здоров’я; розвивати уяву дітей про здоров’я, здоровий спосіб життя, виховувати бажання берегти життя та здоров’я.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Методи та прийоми:
Словесні: бесіда, розповідь, пояснення.
Наочні: демонстрація, ілюстрація
Практичні: Робота з підручником, з презентацією, з колажем та зошитом.
Інтеграція уроку: українська мова, дизайн та технології.
Інтерактивні методи: Лего; Гра «Корисне не корисне».
Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилика.
Обладнання: мультимедійний комплекс, ноутбук, колонки, презентація, роздатковий матеріал.
Література: Бібік Н. «ЯДС» підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти, (у двух частинах) Ч2/ Надія Бібік, Галина Бондарчук – Харків : Вид-во «Ранок», 2020, -136 с.:ід.
Залікове заняття
І. Організація класу.
1)Ранкове коло
Девіз нашого з вами сьогодні уроку
Запам'ятайте, любі діти!
Здоров'я бережіть доки малі.
І мудрими ідіть по цій землі.
Хай кожен з вас запам'ятає:
Без здоров'я щастя не буває!
2)Програма «Як почуває себе ненька Україна»
-Діти ми з вами переносимося на віртуальну студію щоб дізнатися:
Який сьогодні день?
Який тиждень неділі?
Який місяць?
А що стосовно опадів?
А чи відома з вас комусь температура повітря?
3)Повідомлення дітей на сьогоднішній день.
Сьогодні святкують день жінки- лікаря, день моркв'яного торта, у Мексиці – день Конституції.
Що сьогодні не можна робити
В цей день не можна пришивати ґудзики – не позбудетеся від старих проблем. Також не можна лаятися і сваритися.
Прикмети на 3 лютого
Здавна існують погодні прикмети на цей день:
- ясна погода – чекайте затяжних морозів;
- якщо на Максима запланована зустріч не відбулася, значить, до добра. Вважається, що Бог від чогось поганого відвів.
Розподіл учнів на команди.
- Ми з вами зараз об'єднаємося в 4 команди за допомогою різних кольорів.
(несу скриньку з кольорами до кожної дитини, щоб вона дізналася свій колір).
Перша команда сідає на перший рядок. Ваша команда має назву «Вітаміни». Ті у кого синій колір сідають на перший рядок.
Ті у кого червоний колір сідає на другий ряд. Ваша команда має
назву «Гігієна».
Третя команда в нас «Спорт». На третій рядок сідають ті діти, в яких помаранчевий колір.
І остання наша команда має назву «Природа». Сідають ті діти у яких залишився зелений колір.
Зараз ви вже об'єдналися в команди і наступним нашим завданням буде дізнатися тему нашого з вами заняття.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Для того щоб нам з вами дізнатися тему нашого уроку, нам потрібно з вами розв'язати кросворд.
ОПП: демонстрація картинок- відгадок
Картинки для дитини з інклюзією.
Зараз я буду зачитувати запитання, а вам потрібно дати на них відповіді та розв'язати наш кросворд.
Де квадратики червоного кольру - це і буде темою нашого з вами уроку.
Так, молодці ми розв'язали кросворд. В нас отрималося слово «Здоров'я».
ІІІ. Повідомлення теми уроку
-Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося, що потрібно робити, щоб бути здоровими.
IV. Вивчення нового матеріалу
Давайте з вами трішки поміркуємо. Чи завжди у вас однакове здоров’я?
Запам’ятайте
Що найміцнішим для кожної людини є її здоров’я. Купити здоров’я неможливо, тому потрібно його берегти та зміцнювати.
Слово вчителя
Діти, а чи робили вам щеплення. А як ви гадаєте, чому вам його робили?
Давайте зараз з вами дізнаймося, що входить в здоровий спосіб життя.
Що на вашу думку є здоровим способом життя?(сон, позитивні емоції, особиста гігієна, правильне харчування).
Слово вчителля
Кожен з вас ще до моменту народження отримує від батьків певні спадкові ознаки - статуру, колір очей, волосся тощо.
Крім зовнішніх ознак та рис характеру, дитина може успадковувати від своїх батьків здоров’я. Наприклад: порушення зору, цукровий діабед.
Поміркуй!
Як ви гадаєте, що таке здорове харчування?
Це харчування, яке не шкодить вашому здоров’ю.
Продукти харчування діляться на:
Корисні для здоров’я та шкідливі для здоров’я.(Картка для дитини з ООП)
( продукти харчування на екрані).
Запам’ятайте
Щоб вирости сильними, здоровими і розумними, слід пам’ятати прості правила
Робота з зошитом.
Розгорніть зошит на стрінці 47
Вправа 1
Вам потрібно за зразком написати що ви маєте споживати, щоб бути здоровими.
Робота з колажем
У вас у кожного на партах лежать ножиці та лист А4 на якому зображені предмети. Ваше зараз завдання, вам потрібно вирізати лише той малюнок, який підійде до назви вашої команди. (допомога асистента)
Але спочатку давайте з вами повторимо правила безпеки з ножицями.
1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.
2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.
3) Не тримай ножиці вістрями догори.
4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.
5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.
6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.
-Починаємо виконувати роботу.
Тепер ваше завдання по черзі. Починаючі з першої підгрупи. Вам потрібно вийти до дошки і на плакат приклеїти той предмет, який пов’язаний з назвою вашої команди.
Фізкультхвилинка.
Рефлексія. Цеглинки лего.
Якщо вам сподобався урок, то підійміть зелену цеглинку до гори
Якщо вам було цікаво, але чогось не вистачало підніміть жовту цеглинку.
А якщо зовсім нічого не сподобалося то підіймі червону цеглинку до гори.
Підсумок уроку
Сьогодні на уроці ви були старанними, уважними та працьовитими. Дякую вам за урок. До побачення!