Урок Я досліджую світ

Про матеріал
Я досліджую світ. Тема: "Спільнота". Краще разом чи поодинці? Очікувані результати: співвідносити об'єкти та явища живої та неживої природи з їхнімі зображеннями і навпаки.
Перегляд файлу

 

ЯДС

2 клас

Тиждень 13.

Тема місяця «Спільнота»

 

Тема. Краще разом чи поодинці?

Очікувані результати:

Співвідносити об’єкти та явища живої та неживої природи з їхнімі зображеннями (описами) і навпаки: розрізняти за деякими ознаками комах; поповнювати власний словниковий запас; вчити відтворювати деформоване прислів’я; підтримувати аргументами власні думки чи спростовувати їх.

 

1. Ранкова зустріч. Привітання

 

1. Добрий ранок! Добрий день!

2. Зустріч нашу розпочнем.

Вправа «Вітаю вас, друзі!»

Хто прийшов із гарним настроєм – рукою помахай.

Хто чує мене – головою ківніть.

Хто бачить мене – оком моргніть.

Хто ввічливий – сусідові усміхніться.

Хто Україну любить – уклоніться.

3.Другу руку простягни.

4.Посмішку йому пошли.

 

2. Розширення поняття «Комахи»

Вправа «Загадкове віяло»

Яка зараз пора року? Яка частина осені? Як надворі? (Холодно) Яка пора року настане коли закінчиться осінь?

  • А мені чомусь душно. А, щоб себе охолодити, маю загадкове віяло.

Кожен витягне собі частинку віяла, спробує назвати зображення. (прикріпити на дошку, дати загальну назву – комахи).

Що спільного у цієї групи: будова тіла – голова, груди, черевце. 6 лапок – 3 пари лапок, окремі комахи мають крила. Комахи – найчисленніший вид на Землі. Це істоти симетричні.

 

3. Обмін інформацією . Наша велика тема АТОНЬЛІПС. А що це таке? Спробуймо обґрунтувати свою думку. А ми з вами спільнота? (одна територія, спільні завдання, ми – спільнота БАЛ).

 

4. Робота з підручником.

Тема уроку:  Краще разом чи поодинці?

Сьогодні ми повинні дослідити, які справи в спільноті краще робити разом, а які поодинці? Знову зустрінемося з героями «Медової казки». Заглянемо у бджолиний вулик, щоб дізнатися щось нове про них, вчитимемося гарно висловлювати свої думки. Хто персонажі «Медової казки».

 

Мультфільм htts://svitdovkola.org/2/gr/p109

Цікаві факти про бджіл.

5. Групова робота.

Відтвори прислів’я.

Робота в підручнику с.97.

Одна бджола меду не наносить.

Поясніть, як ви його розумієте.

 

6. Фізкультхвилинка.

Мої учні дружно встали

І життя комах згадали.

По мостку жучок повзе.(похитали головою)

А мурашка щось несе. (крокуємо руки за спиною)

Ось метелики літають (змахи руками)

Прудко коники стрибають (стрибки)

Розім’ялись ми чудово

І за парти сіли знову.

 

7. Робота з класним деревом.

Візьми листочок, прочитай.

Яке прислів’я зайве? Що об’єднує решту прислів’їв? ТЕМА

 

8.Робота з цеглинками ЛЕГО.

Червона – разом.

Зелена – поодинці. (Зачитати із зошита).

Чому багато справ варто робити разом? ШВИДКО ЛЕГКО ВЕСЕЛО

Разом нас багато, нас не подолати!

Чому деякі справи варто робити поодинці?

Розвиваємо самостійність, вчишся краще читати.

Спів. Показуєш свій талант.

9. Підсумок уроку.

Повертаємось до теми уроку.

То як же краще? Разом чи поодинці. (Все залежить від ситуації)

Заповнити таблицю в зошиті с.50 Намалюйте смайлик, який передасть ваш настрій в кінці уроку у зошиті. Мені подобається разом, тому що… А я люблю поодинці, бо …

Разом гарно крокувать по просторах…..

І, звичайно, що співать краще хором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку