Урок Я досліджую світ. Природознавство. Постава. Як правильно сидіти за партою.

Про матеріал

Я досліджую світ.Природознавство

Тема: Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи»

Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема: Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи»

Мета: навчити учнів розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, визначати правильність своєї постави; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити,навчальне приладдя, приступати до занять лише після того, як наведено порядок на робочому місці (столі, парті), після закінчення занять уміти правильно зібрати речі в портфель; виховувати бажання виконувати вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.

Обладнання: підручник з природознавства,друкований зошит з природознавства, таблиця «Сиди правильно»,таблиця «Правила формування постави»,сюжетні малюнки,відео «Вправи для формування постави»,відео «Вправи для запобігання плоскостопості»,слайдові презентація.

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: урок-тренінг

Клас: 1

 

 

Хід уроку

1.Організація класу до уроку

1.1.Перевірка готовності учнів до уроку

- Перевірте для початку,

Чи на партах все впорядку.

Зайві речі всі сховаєм.

До уроку приступаєм.

1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту

- Щоб наш урок пройшов успішно,я пропоную засвітити у нашому класі сонечко.Яке?З ваших посмішок,мої хороші!Бажаю вам гарного настрою на увесь день!

 

2.Повторення раніше вивченого матеріалу

2.1.Фронтальне опитування

- Дітки,пригадаймо,про що ми говорили на минулому уроці.

- Що таке режим дня?

- Що в себе включає режим дня?

- Навіщо нам дотримуватись режиму дня?

 

2.2.Гра «Ланцюжок»

- Зараз кожен з вас буде казати по одній з складових свого режиму дня.Хтось почне,а інші продовжать.Таким чином ми складемо режим дня нашого класу.

3.Вивчення нового матеріалу

3.1.Повідомлення теми і мотивація навчальної діяльності(введення казкового героя)

- Дітки,я вчора коли йшла додому зі школи зустріла свого друга.І тоді мені спало на думку запросити його до вас на урок,адже хто як не він розповість вам багато цікавого по нашій темі.Це Лікар Айболить.

- І ьогодні на уроці ви вчитиметься складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, вивчите вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.

 

3.2.Розповідь вчителя

- Часто у розмовах можна почути: «гарна жінка», «гарний

хлопчик», «гарна дівчинка». чому так говорять? чим нас приваблює зовнішній вигляд гарних людей?

не лише чистий одяг та охайна зачіска роблять людину гарною.

якщо людина під час розмови кривить рота, сутулиться, човгає ногами при ходьбі, розмахує руками, постійно тримає руки у кишенях, то чи можна назвати її гарною? Дійсно, гарною можна назвати лише людину з правильною поставою, гарними жестами і рухами.Давайте повчимося правильно сидіти за партою, постежимо за своєю ходою та жестами.

 

3.2.1.Робота над приказками та порівняннями

- Ще здавна люди почали складати приказки про тих хто гарно або ж негарно тримав поставу

  • Згорблений, як дід.
  • Стрункий, як тополя.
  • Хто день починає із зарядки — у того все в порядку.
  • Сильне дерево довго росте.
  • Поясніть,як ви розумієте ці вислови.

-А ви знаєте,що таке постава? Постава- це наше положення тіла під час того як ми стоїмо,ходимо та сидимо.

- Для того щоб бути бадьорим і здоровим, потрібно вміти правильно стояти, ходити, сидіти.

 

3.2.1.Вивчення порад від Лікаря Айболита

  Стояти потрібно прямо, розпрямивши плечі, підібравши живіт,

трохи висунувши груди вперед.

• Ходити треба так, ніби певна уявна сила тягне тебе вгору.

• Хода має бути впевненою, швидкою і легкою, тіло випрямлене,

голова злегка відхилена назад.

• Хода може бути плавною, повільною, величавою, а може бути

бадьорою, спортивною.

• Стеж за собою — хода буде красивою!

• Щоб бути струнким, потрібно щодня виконувати гімнастичні

вправи.

3.2.2.Практична робота. Вправа «Деревце»

- Наш лікар Айболить пропонує вам виконати вправу,що називається «Деревце» для того,щоб ваші списочки завжди залишалися стрункими та гарними.

- Поставте ноги разом, стопи притиснуті до підлоги, руки опущені, спина пряма. Зробіть спокійно вдих і видих, плавно підніміть

руки вгору. Тримайте їх долонями одна до одної, пальці разом. Потягніться всім тілом. Витягуючись угору, уявіть міцне, сильне деревце. Високий, стрункий стовбур тягнеться до сонця. Організм,

як деревце, наливається силою, бадьорістю, здоров’ям.

Опустіть руки та розслабтеся. Посміхніться одне одному.

 

3.2.3.Обговорення сюжетних малюнків

- Поглянть,будь ласка,на екран.Тут зображені діти.Вони сидять.Але що ви помітили тут не вірно?(-Діти сидять не правильно,підігнувши ногу під себе,читають лежачи)

 

3.3.Перегляд відео «Вправи для стрункої постави»

- А зараз я пропоную вам перенестися уявну до спортивної зали і відвідати заняття професійного тренера,який продемонструє нам вправи для стрункої постави.

 

3.3.1.Перегляд відео «Як правильно сидіти за комп’ютером»

3.4.Бесіда з учнями «Як правильно організувати власне робоче місце»

- Дітки,ви вже в мене справжні першокласники і вмієте організовувати своє робоче місце.Вдома це ваш стіл,за яким ви робите уроки,у школі це ваша парта,де ви справжній господар або господиня повинні правильно все розташувати.

-Скажіть які повинні бути речі на парті і як вони мають лежати?

 

4.Закріплення нового матеріалу,вироблення умінь та навичок

4.1.Розгадування загадок

-А щоб ми краще запам’ятали,що нам потрібно класти до нашого портфелика відгадаймо загадки

 

• Не кущ, а з листочками,

не сорочка, а зшита,

не людина, а розповідає. (Книга)

 

• Є у мене деревина,

В ній дуплиста серцевина.

Вліз у дірку хвацький писар,

Вічно пише і мовчить.

Сам, як дерево завдовжки,

Тільки ніс з дупла стирчить. (Олівець)

 

• Де можна в портфелі

Сховати приладдя:

і гумку, і ручку,

і навіть фломастер? (У пеналі)

 

• По паперу походжаю,

Хоч одну лиш ніжку маю.

П’ю багато, та не їм.

Про все на світі розповім. (Ручка)

 

• Виводить букви і слова

Ота цікава штучка,

В руці виблискує здаля,

нова гарненька... (ручка).

 

• Чорний іван,

Дерев’яний каптан.

Де носом поведе,

Там помітку кладе. (Олівець)

 

• Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля.

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею —

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно,... (фарба)

 

4.2.Створення пам’ятки «Що повинно бути у портфелі»

- Ми вже з вами з’ясували,які речі нам потрібні у школі ,тож давайте всі разом створимо пам’ятку «Що повинно бути у портфелі»

 • Учень повинен мати при собі чистий носовичок.

• У портфелі мають бути акуратно складені речі, потрібні для занять на цей день.

• Книжки слід обгорнути. на обгортці має бути напис: прізвище

учня, клас.

• Щоб зошити мали охайний вигляд, потрібно класти їх у папку.

• Олівці, ручки слід складати у пенал.

• Необхідно стежити за тим, щоб звечора все було готове до наступного навчального дня і в портфелі не було нічого зайвого.

 

4.3.Гра «Склади портфель»

- Погляньте,будь ласка на екран,тут ви бачите речі.Оберіть із запропонованих речей ті,які ви покладете у портфель.(Книга,пенал,зошит,щоденник,фарби,іграшки,ложка,рушник)

-Молодці,ось ми і зібрали портфель справжнього школяра!

 

5.Підсумок уроку

5.1.Підсумкова бесіда

- То скажіть,що таке постава?

- Для чого нам формувати струнку поставу?

- Як правильно формувати поставу?

- Що ми повинні мати у портфелі щодня?

 

5.2.Визначення активних учнів на уроці

- Сьогодні на уроці мені сподобалось як працювали такі учні…

-Наш урок добіг кінця.Ви можете відпочити на перерві.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основи здоров’я

Тема: Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи»

Мета: навчити учнів розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, визначати правильність своєї постави; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити,навчальне приладдя, приступати до занять лише після того, як наведено порядок на робочому місці (столі, парті), після закінчення занять уміти правильно зібрати речі в портфель; виховувати бажання виконувати вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості.

Обладнання: підручник з природознавства,друкований зошит з природознавства, таблиця «Сиди правильно»,таблиця «Правила формування постави»,сюжетні малюнки,відео «Вправи для формування постави»,відео «Вправи для запобігання плоскостопості»,слайдові презентація.

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: урок-тренінг

Клас: 1-Б

 

План уроку

1.Організація класу до уроку

1.1.Перевірка готовності учнів до уроку

1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту

2.Повторення раніше вивченого матеріалу

2.1.Фронтальне опитування

2.2.Гра «Ланцюжок»

3.Вивчення нового матеріалу

3.1.Повідомлення теми і мотивація навчальної діяльності(введення казкового героя)

3.2.Розповідь вчителя

3.2.1.Робота над приказками та порівняннями

3.2.2.Практична робота. Вправа «Деревце»

3.2.3.Обговорення сюжетних малюнків

3.3.Перегляд відео «Вправи для стрункої постави»

3.3.1.Перегляд відео «Як правильно сидіти за комп’ютером»

3.4.Бесіда з учнями «Як правильно організувати власне робоче місце»

4.Закріплення нового матеріалу,вироблення умінь та навичок

4.1.Розгадування загадок

4.2.Створення пам’ятки «Що повинно бути у портфелі»

4.3.Гра «Склади портфель»

5.Підсумок уроку

5.1.Підсумкова бесіда

5.2.Визначення активних учнів на уроці

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
2891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку