На гостинах у казки
Хід заняття
Ранкова зустріч
(Діти чекають біля двері)
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Доброго ранку, доброго дня,
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня
Даруємо серця вам і добрі слова!
Сьогодні в цей чудовий день осені_____________ будемо активні, розумні, талановиті.
- Не забуваєм називати один одного тільки по іменах і говорити якомого більше добрих слів.
На гостинах у казки
Хід заняття
Ранкова зустріч
(Діти чекають біля двері)
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Доброго ранку, доброго дня,
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку, доброго дня
Даруємо серця вам і добрі слова!
Сьогодні в цей чудовий день осені_____________ будемо активні, розумні, талановиті.
- Не забуваєм називати один одного тільки по іменах і говорити якомого більше добрих слів.
Любі хлопчики й дівчатка,
В нас сьогодні- свято казки.
Разом будем відзначати.
Казку-друга шанувати.
Зустріч з казкою – це свято.
Не було б її у нас,
Ми б не знали так багато
Про новий і давній час.
В кожнім домі, в кожній хаті,
І у місті , і в селі –
Хто навчився вже читати,
Має казку на столі.
Відкриваємо скарбничку.
Скринька зовсім невеличка.
Але в ній скарби безмежні.
Будьте обережні!
- Діти в нашій казковій скриньці загадки про чарівні речі нам потрібно відгадати їх.
Шапка ця хоч і стара.
Краще всякого добра,
Бо коли її вдіваєш,
То невидимим буваєш.
Я б для себе побажав
Для усяких добрих справ
Не просту стукалочку,
А чарівну …….
Це не лайнер, не ракета,
Старовинна дивна річ.
Сів, летиш довкіл планети
Чудесам, казкам навстріч.
Що за чоботи такі
Незвичайні і швидкі?
Як на ноги узуваєш –
Будеш там, де побажаєш.
Щоб батько – цар одужав,
Треба постаратись дуже
І здобути дивний плід,
Щоб цар жив сотню літ.
-Діти ви вже трошечки стомились тому давайте відпочиньмо: (фізкультхвилинка)
І вона нам подарувала цей чарівний стіл і чарівні речі. А що ж ми можемо зробити з чарівними речами?
Діти ми вже знаємо що на більшість запитань можна знайти відповіді в книжках. Але цікавіше на деякі запитання знаходити відповідь за допомогою дослідів.
Але щоб почати дослід нам з вами потрібно поділитися на групи і у чому нам допоможе чарівна скринька.( поділ дітей на дві команди)
І наш перший дослід на сьогоднішнім уроці «Мандарин, що плаває».
Нам знадобиться: склянка з водою, мандарин.
Дослід 1
Висновки: Лимон не опустився на дно, а плаває у воді.
Дослід 2
1.Налийте у склянку воду.
2.Очистіть мандарин від шкірки.
3.Зробити припущення, що станеться з очищеним мандарином у воді.
4. Від ломіть дольку мандаринки .
5. Помістіть очищену дольку мандарину у воду.
6. Що ви спостерігаєте? Чи виправдалися ваші припущення?
Висновок: Мандарин опустився на дно тому, що м’якуш мандарина наповнюється водою.
Зовнішня оболонка мандарина захищає його від дощу, коли він росте. Шкірка – бар’єр, який оберігає лимон.
Дослід 3
За допомогою лупи розгляньте шкірку лимона і шкіру своєї руки. Чим вони схожі? Чим відрізняються?
Ми трохи притомилися то гайда відпочивати.(зарядка з кубиками лего)
Другий дослід з магнітами, щоб установити, які предмети вони притягують, а які – ні. Але спочатку пригадаємо правила поводження з гострими та колючими предметами!
Нам знадобиться :два магніти – більшого і меншого розмірів, скіпки, цвяхи, склянка води.
Дослід 1.
Висновок: Великий магніт притягує скріпок більше, ніж маленький.
Дослід 2.
1.Візьміть склянку з водою.
2. Покладіть до неї металеві цвяхи.
3.Проведіть магнітом по стінці склянки.
4. Що ви спостерігаєте?
Висновок: Магніт притягує металеві предмети навіть скрізь воду. Магнітна сила також діє крізь папір, дерево, тканини та інші матеріали.
Діти дивіться які фото нам надіслали на електрону пошту. Діти тут є запитання на які нам потрібно відповісти. Відповімо?
Діти дивіться нашому чарівному столі залишилися ще речі.
Давайте з вами виготовимо квітку «Латаття» з паперу. І проведемо дослідження чи буде паперова квітка плавати на воді. Зробимо висновки.
Нам знадобиться: папір, ножиці, вода, мілка посудина.
Виконуємо послідовно:
Робимо висновки: паперова квітка плавала у воді.
Рефлексія.