Урок я досліджую світ + ранкова зустріч

Про матеріал

На гостинах у казки

Хід заняття

Ранкова зустріч

(Діти чекають біля двері)

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня

Даруємо серця вам і добрі слова!

Сьогодні в цей чудовий день осені_____________ будемо активні, розумні, талановиті.

- Не забуваєм називати один одного тільки по іменах і говорити якомого більше добрих слів.

Перегляд файлу

На гостинах  у казки

Хід заняття

Ранкова зустріч

(Діти чекають біля двері)

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви і бажаю  вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня

Даруємо серця вам і добрі слова!

Сьогодні в цей чудовий день осені_____________ будемо активні, розумні, талановиті.

- Не забуваєм називати один одного тільки по іменах і говорити якомого більше добрих слів.

Любі хлопчики й дівчатка,

В нас сьогодні- свято казки.

Разом будем відзначати.

Казку-друга шанувати.

                   Зустріч з казкою – це свято.

                   Не було б її у нас,

                   Ми б не знали так багато

                   Про новий і давній час.

В кожнім домі, в кожній хаті,

І у місті , і в селі –

Хто навчився вже читати,

Має казку на столі.

  • Наша казка не звичайна! Казка наша чарівна . І вона нам пропонує оживити казку цю!
  • А зараз  я пропоную відкрити казкову скриньку.

Відкриваємо скарбничку.

Скринька зовсім невеличка.

Але в ній скарби безмежні.

Будьте обережні!

- Діти в нашій казковій скриньці загадки про чарівні речі нам потрібно відгадати їх.

Шапка ця хоч і стара.

Краще всякого добра,

Бо коли її вдіваєш,

То невидимим буваєш.

Я б для себе побажав

Для усяких добрих справ

Не просту стукалочку,

А чарівну …….

Це не лайнер, не ракета,

Старовинна дивна річ.

Сів, летиш довкіл планети

Чудесам, казкам навстріч.

Що за чоботи такі

Незвичайні і швидкі?

Як на ноги узуваєш –

Будеш там, де побажаєш.

Щоб батько – цар одужав,

Треба постаратись дуже

І здобути дивний плід,

Щоб цар жив сотню літ.

-Діти ви вже трошечки стомились тому давайте відпочиньмо: (фізкультхвилинка)

  • Діти ми відгадали всі загадки казкової скриньки ?

І вона нам подарувала цей чарівний стіл і чарівні речі. А що ж ми можемо зробити з  чарівними речами?

  • Ми можемо провести досліди?
  • А що таке досліди?(це відтворення явищ в певних умовах з метою дослідження)
  • А для чого проводити досліди ми дізнаємося на уроці «Я досліджую світ».

Діти ми вже знаємо що на більшість запитань можна знайти відповіді в книжках. Але цікавіше на деякі запитання знаходити відповідь за допомогою дослідів.

Але щоб почати дослід нам з вами потрібно поділитися на групи і у чому нам допоможе чарівна скринька.( поділ дітей на дві команди)

І наш перший дослід на сьогоднішнім уроці «Мандарин, що плаває».

Нам знадобиться: склянка з водою, мандарин.

Дослід 1

  1. Налийте у склянку воду.
  2. Помістіть мандарин у воду.
  3. Що ви спостерігаєте?

Висновки: Лимон не опустився на дно, а плаває у воді.

 

Дослід 2

1.Налийте у склянку воду.

2.Очистіть мандарин від шкірки.

3.Зробити припущення, що станеться з очищеним мандарином у воді.

4. Від ломіть дольку мандаринки .

5. Помістіть очищену дольку мандарину у воду.

6. Що ви спостерігаєте? Чи виправдалися ваші припущення?

 

Висновок: Мандарин опустився на дно тому, що мякуш мандарина наповнюється водою.

 

Зовнішня оболонка мандарина захищає його від дощу, коли він росте. Шкірка – бар’єр, який оберігає лимон.

 

Дослід 3

За допомогою лупи розгляньте шкірку лимона і шкіру своєї руки. Чим вони схожі? Чим відрізняються?

Ми трохи притомилися то гайда відпочивати.(зарядка з кубиками лего)

Другий дослід з магнітами, щоб установити, які предмети вони притягують, а які – ні. Але спочатку пригадаємо правила поводження з гострими та колючими предметами!

Нам знадобиться :два магніти – більшого і меншого розмірів, скіпки, цвяхи, склянка води.

Дослід 1.

 

  1. Візьміть два магніти: один – маленький, інший великий.
  2. Потримайте магніт біля металевих скріпок.
  3. Що ви спостерігаєте?

Висновок: Великий магніт притягує скріпок більше, ніж маленький.

 

Дослід 2.

 

1.Візьміть склянку з водою.

2. Покладіть до неї металеві цвяхи.

3.Проведіть магнітом по стінці склянки.

4. Що ви спостерігаєте?

 

Висновок: Магніт притягує металеві предмети навіть скрізь воду. Магнітна сила також діє крізь папір, дерево, тканини та інші матеріали.

 

Діти дивіться які фото нам надіслали на електрону пошту. Діти тут є запитання на які нам потрібно відповісти. Відповімо?

 

  • І перше питання таке: « На якому фото зображено дітей, які вивчають природу за допомогою спостережень?»
  • Друге питання : «Хто з дітей проводить досліди?»
  • Трете питання: «Як ви про це дізналися?»

 

Діти дивіться нашому чарівному столі залишилися ще речі.

Давайте з вами виготовимо квітку «Латаття» з паперу. І проведемо дослідження чи буде паперова квітка плавати на воді. Зробимо висновки.

Нам знадобиться: папір, ножиці, вода, мілка посудина.

Виконуємо послідовно:

  1. Вирізаємо квітку.
  2. Закручуємо листочки квітки.
  3. Пускаємо квітку у воду.

Робимо висновки: паперова квітка плавала у воді.

 

Рефлексія.

  1. Що ми сьогодні дізналися нового?
  2. Які досліди проводили?
  3. Сподобалося вам ?
  4. Чи все вдалося? Відзначте в куточку досягнень як вам вдалося.
  5. З яким настроєм закінчуємо урок? (Діти відзначають в куточку настрою)
  6. Я хочу вам побажати: «Нехай цей день буде для вас щасливим та цікавим»

 

docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
3762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку