Урок № 63. Я піклуюся про свою безпеку.
Підручник с. 48, зошит с. 35.
Очікувані результати:
мовно-літературна галузь
- висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];
- визначає, кому і для чого призначений медіатекст [2 МОВ 4-1.4-6];
- визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7]
- представляє інформацію графічно (схеми, таблиці, діаграми) [2 МОВ 2-2.6- 2];
- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];
- поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];
математична галузь
- уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1-1];
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2]
соціальна і здоровʹязбережна галузь
- розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [2 СЗО 1-2.1-1];
- пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі [2 СЗО 1-3.3-2]
дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2];
- визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки [2 СЗО 1-1.3-1];
- описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує
Ключові слова уроку: (вказуємо основні поняття)
Гра Магазин
- Подивіться на мій стіл. Що ви тут бачите? (сік, яблуко, банан, пакет з чимось)
- Щоб ви у мене купили? Чому?
- Чи безпечно брати те що не знаєш?
- Чи маємо ми турбуватися про свою безпеку та своїх близьких?
- Як ви думаєте про що ми говоритимемо на уроці?
- Тема уроку «Я піклуюся про свою безпеку» (на дошці).
- Давайте визначимо цілі на урок (дізнатися що безпечно, а що небезпечно)
- Сьогодні на уроці ми дізнаємось як вберегти себе від небезпеки при виборі різних товарів
3. Вивчення нового матеріалу
- Перегляньте відео (про рекламу печива Орео)
- Аналіз медіа. Медіаексперти. Гра «Запитання-Відповідь»
- Що це за медіаповідомлення?
- - Яка його мета?
- - Як воно привертає увагу?
- Які у вас виникають асоціації коли ви чуєте слово «реклама»?
Асоціативний кущ на дошці
- - Якими органами чуття ви сприймали ці медіаповідомлення?
- - Про що ви думали і що відчували, коли переглядали ці відео?
- - Чи можна довіряти цьому медіа? Чому?
- Працюємо разом
- 1. Чи є медіа візуально привабливим?
- 2. Чи містить цей образ власний товарний знак?
- 3. До кого звертається це повідомлення?
- 4. Де може розміщуватися це медіа? (Телебачення, плакат, журнал, листівки).
- 5. Чи є ці продукти насправді корисними?
- 6. Яку музику і яке кольорове забарвлення використовує виробник у цих відео?
- 7. Чи хочеться вам щось додати до медіа?
(Телебачення, радіо, відео, у транспорті, на ярмарках, виставках, у магазинах, газетах, журналах).
(Рекламні щити/ білборди, біля супермаркетів роздають буклети).
Цікаво знати про рекламу
А скільки різних реклам ви побачили? Викладіть кількість використовуючи математичний планшет.
У вас на партах реклами різних товарів. Роздивіться їх. На що звернули увагу?
Поясніть чому розрекламовані товари дорожчі?
- Пропоную вам зробити власну рекламу свого улюбленого соку. Пофантазуйте.
- Презентуйте свою роботу.
- Читання вірша «Сергійко і реклама»
- Що ви можете сказати про Сергійка? Чи піддався він рекламі? Порахуйте скільки разів слово «Реклама» використала поетеса у вірші. Покажіть, використовуючи цеглинки лего.
4. Рефлексія. Вправа «Інтерв'ю»