Урок " Я піклуюсь про свою безпеку"

Про матеріал
Конспект уроку для другого класу з метою формування безпечної поведінки та медіаграмотності учнів
Перегляд файлу

 

Урок № 63.  Я піклуюся про свою безпеку.

 

Підручник с. 48, зошит с. 35.

Очікувані результати:

мовно-літературна галузь

-  висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];

-      визначає, кому і для чого призначений медіатекст [2 МОВ 4-1.4-6];

-      визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7]

-   представляє інформацію графічно (схеми, таблиці, діаграми) [2 МОВ 2-2.6- 2];

-   розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];

-  поповнює власний словниковий запас [2 МОВ 1-1.7-3];

математична галузь

-     уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого [2 МАО 1-1.1-1];

-   відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО 1-1.1-2]

соціальна і здоровʹязбережна галузь

-   розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях [2 СЗО 1-2.1-1];

-    пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі [2 СЗО 1-3.3-2]

дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2];


-  визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки [2 СЗО 1-1.3-1];

-    описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує

Ключові слова уроку: (вказуємо основні поняття)

 

1.     Ранкове коло

Давайте привітаємося! (слух)

Пдморгніть сусіду справа (орган зору), дайте руку сусіду зліва (орган дотику),

А давайте привітаємося як на Тибеті (покажемо язика). А знаєте як вітаються у Новій Зеландії? (труться носами)

Що ми використовували для привітання?     (органи чуття)

А який сьогодні день? 1 листопада. Який місяць осені розпочався? Яка погода сьогодні? Давайте відзначимо у наших щоденних новинах.

 

  1. Повідомлення теми уроку та визначення цілей уроку з учнями

Гра Магазин

-  Подивіться на мій стіл. Що ви тут бачите? (сік, яблуко, банан, пакет з чимось)

-  Щоб ви у мене купили? Чому?

-         Чи безпечно брати те що не знаєш?

-         Чи маємо ми турбуватися про свою безпеку та своїх близьких?

-         Як ви думаєте про що ми говоритимемо на уроці?

-         Тема уроку «Я піклуюся про свою безпеку»  (на дошці).

-         Давайте визначимо цілі на урок (дізнатися що безпечно, а що небезпечно)

-         Сьогодні на уроці ми дізнаємось як вберегти себе від небезпеки при виборі різних товарів

3. Вивчення нового матеріалу

-    Перегляньте відео (про рекламу печива Орео)   

 

-  Аналіз медіа. Медіаексперти. Гра «Запитання-Відповідь»

   -    Що це за медіаповідомлення?

-      -    Яка його мета?

-      -    Як воно привертає увагу?

-  Які у вас виникають асоціації коли ви чуєте слово «реклама»?

Асоціативний кущ на дошці

 

-      -    Якими органами чуття ви сприймали ці медіаповідомлення?

-      -    Про що ви думали і що відчували, коли переглядали ці відео?

-      -    Чи можна довіряти цьому медіа? Чому?

-  Працюємо разом

-  1. Чи є медіа візуально привабливим?

-  2. Чи містить цей образ власний товарний знак?

-  3. До кого звертається це повідомлення?

-  4. Де може розміщуватися це медіа? (Телебачення, плакат, журнал, листівки).

-  5. Чи є ці продукти насправді корисними?

-  6. Яку музику і яке кольорове забарвлення використовує виробник у цих відео?

-  7. Чи хочеться вам щось додати до медіа?

  • Де можна побачити/почути рекламу?

(Телебачення, радіо, відео, у транспорті, на ярмарках, виставках, у магазинах, газетах, журналах).

  • А які види реклами можна побачити, прогулюючись містом?

(Рекламні щити/ білборди, біля супермаркетів роздають буклети).

 

Цікаво знати про рекламу

А скільки різних реклам ви побачили? Викладіть кількість використовуючи математичний планшет.

У вас на партах реклами різних товарів. Роздивіться їх. На що звернули увагу?

Поясніть чому розрекламовані товари дорожчі?

 

-         Пропоную вам зробити власну рекламу свого улюбленого соку. Пофантазуйте.

-         Презентуйте свою роботу.

-         Читання вірша «Сергійко і реклама»

-         Що ви можете сказати про Сергійка? Чи піддався він рекламі?  Порахуйте скільки разів слово «Реклама» використала поетеса у вірші. Покажіть, використовуючи цеглинки лего.

4. Рефлексія. Вправа «Інтерв'ю»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


docx
Додав(-ла)
Прончук Анна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 лютого
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку