Урок ЯДС 1 клас. "Мій ніс"

Про матеріал
Розробка уроку ЯДС 1 клас "Мій ніс". Діти на уроці знайомляться з таким органом чуття як ніс. Досліджують, де знаходиться ніс на тілі людини. Які функції виконує ніс. Складають правила догляду за носовою порожниною.
Перегляд файлу

Тема. Мої органи чуття. Мій ніс (с.30)

Мета. Формувати уявлення про органи чуттяніс,  роль органа у житті людини; розвивати мовлення учнів, уміння звязно висловлювати свою думку; виховувати бажання доглядати за органами чуття.

 

Очікувані результати:

мовно-літературна галузь

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];

  • розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова [2 МОВ 1-1.6-4];
  • розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого [2 МОВ 1- 1.8-1];

- використовує доречно поширені графічні зображення смайлів [2 МОВ 3-3.2-2]

природнича галузь

  • співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки [2 ПРО 1-4.1-1];
  • розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) [2 ПРО 1- 4.3-1];
  • визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження [2 ПРО 1-1.1-2];

соціальна і здоровʹязбережна галузь

  • пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки вдома [2 СЗО 1- 2.2-1];
  • пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі [2 СЗО 1-2.2- 2];
  • дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях [2 СЗО 1-2.4-2];

громадянська та історична галузь

  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших [2 ГІО 2-7.2-4]

 

Обладнання. ТЗН, наочний та роздатковий матеріали, предмети для розпізнавання запахів.

 

Наскрізні змістові лінії: здоров’я і безпека, громадянська відповідальність.

 

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

Загадка.

Сопе, хропе, часом чхає

Сюди-туди зазирає.

На морозі замерзає

Бо одежі він не має. (Ніс).

 

ІІ.1.Цілевизначення і планування.

ІІ.2. Повторення вивченого на минулому уроці.

ІІ.3. Залучення дітей до формування цілей уроку.

ІІ.4. Колективне планування роботи на уроці.

 

ІІІ. Опрацювання матеріалу на уроці.

Обговорення.

—Різноманітні запахи людина відчуває за допомогою носа. 

—Які запахи можна почути восени в повітрі? (Пахощі квітів, запах диму, запах грибів, опалого листя).

—Яких правил слід дотримуватись, щоб ніс не захворів? (Користуватись чистою хустинкою, не порпатися в носі різними предметами).

—Які запахи приємні?

—Ніс – це орган нюху. Людина, яка втратила нюх. Не може сприймати запахів.

 

Робота з підручником.

 

Рухова хвилинка.

 

Гра «Розпізнай запахи»

 

Робота з роздатковим матеріалом.

 

ІV. Рефлексивно-оцінювальний або підсумковий.

 

docx
Додано
13 листопада 2022
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку