Урок ЯДС 2 клас ( підручник Т.Г.Гільберг)

Про матеріал
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас (за програмою О.Савченко, підручник Т.Г.Гільберг) ТЕМА. Як зимують птахи..
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

2 клас

  (за програмою О.Савченко, підручник Т.Г.Гільберг)

 

ТЕМА. Як зимують птахи..

Мета:

формування предметних компетентностей:  встановити причинно-наслідкові зв’язки між змінами в неживій природі; житті рослин та тварин; допомогти учням сформувати уявлення проте, як зимують птахи; учити розпізнавати зимуючих птахів своєї місцевості;  розвивати спостережливість, увагу;  виховувати любов і дбайливе ставлення до тварин, бажання допомагати птахам узимку. 

формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.

Обладнання: мультимедійне обладнання, відеоролик,ілюстративний матеріал.

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

Освітні галузі: природнича, мовно-літературна

Хід уроку

ВСТУПНА  ЧАСТИНА

І. Організаційний момент

1. Вправа «Здрастуй!»

Здрастуй, сонце золоте!

Здрастуй, небо голубе!

Здрастуй, деревце мале!

Здрастуй, чистий білий сніг!

Привітали ми усіх!

  • Привітайтесь один з одним
  • подаючи праву руку, потім ліву;
  • вказівними пальчиками, потім мізинчиками;
  • переплітаючи лікті;
  • щічками;
  • придумайте свій ритуал вітання.

2. Щоденні новини (пора року, дата, день тижня, погода, особливості дня)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Вправа «Банани»

- Вилучити назву пори року (зима) і відгадати ключове слово

ЗПТИАХМИА(птахи)

  • Що ви знаєте про птахів, які залишилися у нас зимувати?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми і мети уроку.

1. Робота над загадкою:

Тук-тук-тук

Чути стук,

Та це звук не від рук.

Птаха дзьобом стовбур б’є,

Лікарем для лісу є.(дятел).

- Розгляньте фотографії та пригадайте ,які птахи серед тих ,що ви бачите на фотографіях, належать до осілих.

- Яких птахів ви могли бачити дорогою до школи?

  Робота за підручником (с.18).

-Прочитайте де взимку живуть осілі птахи.

-Як ці птахи знаходять собі їжу?

-Хоча надворі зима,багато птахів залишилося зимувати у наших парках,садах.

 

OСНОВНА  ЧАСТИНА

  1. Вправа «Метод Прес».

-Уявіть, діти,що журавель не хоче відлітати у вирій. Переконаймо його,що йому необхідно полетіти у вирій.

Ключові слова:

    Я вважаю,…(журавлику тобі обов’язково потрібно полетіти у вирій).

   Тому що…(взимку ти загинеш).

   Наприклад,…(Ти не зможеш у грудні відшукати собі їжу…).

   Отже ,(вирушай у дорогу)!

2. Робота з підручником с.18-19

Метод «Кероване читання»

Учні об’єднуються в групи. Кожній групі дається конкретне завдання

Прочитати про життя птахів узимку. Потім можна іншим групам або придумати загадку, про яких птахів  вони читали, або пограти в гру «Показуха»

3. Фізкультхвилинка («Австралійський дощ»)

4. Перегляд презентації «Як зимують птахи» (http://www.myshared.ru/slide/1310610).

Технологія  «Навчаючи –вчуся».

Після ознайомлення з матеріалом, що міститься на картках ,учні знайомлять зі своєю інформацією однокласників і одержують інформацію від них.

Обговорення почутого в класі.

-Як зимують птахи?

Висновок:

Робота з ребусами.

-Розшифруй назви птахів(с.19).

Вправа «Міркуємо!»

-Яких птахів можна побачити у нас взимку?

-Розкажіть чим можна підгодовувати птахів узимку (с.20).

2. Робота з підручником с20)..

Вправа «Інформаційний об’єкт»

-Установіть відповідності(с.20). Поясніть свій вибір.(А-2;Б-1;В-3.)

3. Робота над прикметами.

-Перевірте прикмети.

Снігурі прилетіли в грудні – зима буде суворою.

Горобці ховаються в затишок – на мороз і заметіль.

Голуби туркочуть -  тепло віщують.

Якщо ворона сидить вранці на верхівці дерева і каркає – буде хурделиця.

Галки збираються зграями і кричать – на мороз.

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.«Ромашка Блума»

Квітка з шести пелюсток.

1 пелюстка (проста) – Яких птахів можна зустріти в наших лісах?

2 пелюстка ( уточнювальна)  - Чим вони живляться?

3 пелюстка (пояснювальна) – Чому потрібно підгодовувати птахів взимку?

4 пелюстка (творча) – Яких птахів ти хтів би намалювати ?

5 пелюстка (оцінювальна) – Які птахи  прилітають до нас з півночі?Чому?

6 пелюстка (практична) – Як ми можемо допомогти птахам.

 

docx
Додано
24 січня 2023
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку