Урок ЯДС 2 клас "Як події стають визначними?"

Про матеріал
Урок з предмету "Я досліджую світ". Матеріал уроку можна використати для виховного заходу про козаків.
Перегляд файлу

Тема: Як події стають визначними?

Формувати групу компетентностей:

-Загальнокультурну компетентність для вдосконалення знань про навколишній світ та його особливості;

-Компетентність спілкування державною мовою для правильного

використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення

навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;

-Здоровʼязбережувальну компетентність шляхом свідомого ставлення до

власного здоров’я та здоров’я інших;

- Компетентність в природничих науках для формування в учнів практичних

навичок дослідження;

- Компетентність уміння вчитися впродовж життя шляхом спостереження

природних явищ і процесів та їхніх наслідків;

-Інформаційну компетентність для здійснення пошуку інформації в різних

джерелах.

 

Очікувані результати навчання:

  • Висловлює власні  думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси);
  • Наводить приклади подій, визначни для своєї родини; громади; держави;
  • Розповідає про найважливіші державні свята України;
  • Розповідає про видатних українців, описує їхню важливість для України;
  • Ставить запитання , які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу;
  • Обмінюється елеменарними письмовими повідомленнями (листівка);
  • Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір)

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Дерево нашого настрою»

На дошці прикріплюється велике дерево намальоване на ватмані. Біля нього лежать різнокольорові листочки з настроєм. Діти по черзі виходять до дерева і обирають свій настрій та вивішують на дерево.

depositphotos_17006537-stock-illustration-tree-without-leaves

w512h5121377939807185085happysmileystreamline1507973301_5391 

52190List_klenovyy_8_06011628

5733d464c8c62154a275a9d6a02-08-m

 

 Ранкове  коло «Яке  свято  ми  святкуватимемо  незабаром.»

Коротка  історія  свята. Мої  побажання  захисникам  України.

«Слава  Україні» - так  тепер  вітаються  в  Збройних  Силах  України. Яке  свято  ми  будемо  скоро  відзначати.  Діти  у   колі  відгадують  назву  свята.

  • Назвіть  свої  вітання  та  побажання  захисникам .
    Коротка  історія  свята:  День  Захисника  України  відзначаємо 14  жовтня  у  День  Святої  Покрови  Богородиці  водночас  із  Днем  українського  козацтва. Історію  Свята  Покрови,  на  основі  якого  було  проголошено День  українського  козацтва, а  згодом  і  День  захисника  України  можна  переповісти, скориставшись  поезією  Олесія Лупій.

Світ  у  сяйві  не  впізнати
Саду  і  городу
То  Покрова – світле  свято
Нашого  народу.
     То  Покрова  землю  вкрила
      Щедрими  плодами
      Розпростерла ніжні  крила
      Стала  понад  нами.
То  Покрова  - захисниця

Запорожців  славних.
То  Покрова  - помічниця
воїнів  відважних.
          Грає  осінь  кольорова
          Пахнуть  груші, сливи
          Усміхається  Покрова
          До  дітей  щасливих.

  Це  свято  з  2014  року  стало  державним. Його  відзначають  усі  громадяни  України.

 

2. Спільне  пригадування  казок,  де  йдеться  про  героїв – захисників  «Чому  ці  герої  нам  подобаються» - бесіда.

3. Які   казки  діти  знають  про  героїв,  що  захищали  рідну  землю, людей (використати  фрагменти  мультфільмів, казок)

(Микита  Кожум’яка,  Котигорошко, Оленка).
  Чим  ці  герої  подобаються  дітям
-справедливістю

-сміливістю

-допомагали  людям

-були  рішучими

-цілеспрямованими.

4. Гра  «Шифрувальник»

 (Козацькому  роду-нема  переводу)

омукоцьазок   удор  амен   удовереп

 

 

 

 

ІІ. Цілепокладання

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку
  2. Визначення очікуваних результатів

Діти записують свої очікування від уроку на яблучках

 

ІІІ. Цілереалізація

  1. Актуалізація і корекція опорних знань

Дата одна – свята різні

  1.  Робота з підручником. Опрацювання патріотичного коміксу

Завдання та запитання для обговорення

  • Які свята відзначають 14 жовтня?
  • Чому різні люди по-різному відповіли на запитання про свято?
  • Як твоя родина святкує 14 жовтня?
  • Чи справді можна відзначати в один день лише одне свято? Чому?
  • Як дізнатися у які дні які свята відзначають?
  • Дізнайся, у які ще дні відзначають кілька свят одночасно?
  • Чи може дата свят у різні роки бути різною?
  • Про державні чи про родинні свята йшлося в коміксі? Чим родинні свята відрізняються від державних?
  • Як треба готуватися до свят? Як це відбувається в твоїй родині? Розкажи до яких свят ви готуєтеся особливо ретельно.

Свя́то  день або дні, коли урочисто відзначають видатні події, знаменні дати; кілька неробочих днів поспіль з нагоди торжеств; звичай ґрунтується на ранніх язичницьких обрядах і ритуалах, у яких зображувалися, розігрувалися, інсценувалися, подавалися в театральній формі ті або інші сцени, пов'язані із ключовими, життєво важливими подіями суспільства.

nBl1vgDC_d0

Наш український народ здавна славився своєю працьовитістю. В будні українці багато працюють і вдома, і на роботі. Але протягом року є багато вихідних днів – вони називаються свята.

C:\Users\User\Desktop\про козаків\FB_IMG_1633243867472.jpg

C:\Users\User\Desktop\про козаків\FB_IMG_1633504494244.jpg

 

  1. Розв’язування задачі
  • Задача 2

Картинки по запросу козацькі куреніІнформація. Навколо церкви стояли великі, довгі  будівлі – курені (з хмизу і глини, побілені), де мешкали козаки.

 

У трьох куренях проживало 90 козаків. У першому курені - 30, у другому – 35 козаків. Скільки козаків проживало у третьому курені?

 

Аналіз задачі

  • Про що ця задача?
  • Про скільки куренів іде мова в задачі?
  • Про що запитують у задачі? Що відомо в задачі?
  • Скільки козаків жило у першому курені?
  • Скільки козаків жило у другому курені?
  • А чи можемо ми порахувати скільки козаків жило у першому і другому курені разом? А як ми порахуємо?
  • Отже, в першому і в другому куренях  проживало 65 козаків. А чи можемо ми тепер відповісти на запитання задачі? Яку дію нам для цього потрібно виконати?
  • Так скільки козаків проживало в третьому курені?

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\про козаків\FB_IMG_1570390216988.jpg

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\про козаків\FB_IMG_1570390214681.jpg

 

 

 

Розв’язування  задачі

Картинки по запросу козацька ловлять рибуІнформація. У вільний час козаки рибалили, полювали, розводили бджіл.

До вечері козаки наловили 10 кг линів і стільки ж карасів. А сомів – на 2 кг менше, ніж линів і карасів разом. Скільки кілограмів сомів приготували козаки на вечерю?

 

Аналіз задачі

  • Чим займалися козаки у вільний час?
  • Якої риби наловили козаки?
  • Про що запитується в задачі?
  • А чи можна вже дати відповідь на запитання задачі? А чому?
  • А що ми можемо порахувати?
  • Так скільки линів і карасів наловили козаки?
  • А що в задачі сказано про сомів?
  • Тепер ми можемо відповісти на запитання задачі?

 

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=jTGDegPI_Vs

 

Робота з LEGO. Робота в парах

2. Бесіда  в  малих  групах  «Чи  траплялося  тобі  стати  на  захист  слабшого?» (дитяча  мужність, проблема  захисту  тварин)

-Бути  захисником  важко. Але  захисники  у  всі   часи  були  дуже  потрібні. Кожен  може  бути  захисником чи захисницею. Адже  завжди  знайдуться  ті, хто  потребують  допомоги. На  захисті  нашого  спокійного  життя  стоять  воїни  Збройних  сил  України. Ми  можемо  спокійно ходити  до  школи, відпочивати, гратися, насолоджуватися  спілкуванням  з  друзями.

 

Колективна робота. Творча хвилинка

  • Кого тобі хотілося привітати цього дня? Як саме?

Оформлення листівки до Дня захисників і захисниць України

C:\Users\User\Downloads\фото покрова с праздниками и выходными_ 13 тыс….jpg

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  • Чи сподобався вам урок?
  • Чи все вдалося під час уроку?
  • З чим виникли проблеми? Що ви не зрозуміли?

Робота з яблучками вражень

Ось і добігає кінця наш урок. Чи здійснилися ваші очікування? Давайте перевіримо – збираючи врожай нашого уроку.

Вчитель зачитує очікуванні результати на яблучках, якщо очікування здійснилося яблучко кладуть до кошика.

 

Список використаної літератури

  1. https://uk.wikipedia.org/wiki/Свято
  2. https://naurok.com.ua/integrovaniy-urok-z-kursu-ya-doslidzhuyu-svit-tema-tizhnya-igri-scho-ya-svyatkuyu-voseni-65764.html

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
1374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку