Урок ЯДС до підручника Іщенко на тему " Династія"

Про матеріал
Урок ЯДС для 3 класу. Тема:"Династія". У розробці подано різні форми роботи із застосуанням перевернутого навчання, використанням відеоматеріалів.
Перегляд файлу

Тема уроку: Династія

Мета: розширити уявлення учнів про свою сім’ю; вчити розповідати про звичаї,  традиції, реліквії своєї сім’ї; удосконалювати вміння свідомого читання тексту; розширювати словниковий запас.

Очікувані результати:

- доводить на конкретних прикладах важливість приймати кожну людину як неповторну та рівну іншим, незалежно від її раси, кольору шкіри, переконань, статі, походження, майнового стану, місця проживання, фізичних і розумових особливостей та інших ознак [4 ГІО 2-6.3-1];

 - виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою [4 ГІО 2-7.1-4]; - досліджує родинні та шкільні звичаї [4 ГІО 2-7.1-5]; - описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне [4 ГІО 2-7.1-2];

 

-розпитує про попередні покоління у своєму роді;

-презентує здобуту інформацію, визначаючи, що змінилося, а що залишилося схожим на його(її) дитинство;

-ділиться своїми мріями та планами;

-формує мету та цілі, планує дії, які приведуть до їх досягнення.

 

І. Організаційний момент(1 хв)

                                            Доброго ранку-ми вас вітаємо.

Щастя, добра всім вам бажаємо.

Щоб хороший настрій мати,

Треба всім його бажати.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів (3 хв.)

-Послухайте вірш Ольги Науменко « Розмова про головне»

Запитала раз Катруся

У сивенької бабусі:

«Що у світі наймиліше,

А відтак найголовніше?»

Усміхнулася старенька

Та й промовила: «Рідненька,

Як бабуся і як мати

Можу впевнено сказати,

Що для всіх батьків у світі

Наймиліші їхні діти,

Для малечі, навпаки,-

Їхні люблячі батьки».

Пильно слухала Катруся

І горнулась до бабусі.

Пам’ятай і ти, дитино,

Головне в житті – родина!

Вправа «Мікрофон»

-Що відповіла бабуся на запитання Катрусі?

-Поясніть, чому головне в житті родина.

-Давайте подумаємо, чи відрізняється родина від сім’ї? Якщо так, то чому?

-Пригадайте, які бувають сім’ї?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності (1 хв.)

-Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над темою нашого тижня « Моя сім’я». А саме сьогодні ми дізнаємося що таке династія, чи є династії у ваших родинах, історію династії Симиренків, що таке реліквія( зможемо побачити одну так обов’язково),що таке традиція, які традиції існують у ваших сім’ях.

 

ІV. Робота над темою уроку (15 хв)

-Діти, вдома ви самостійно опрацювали матеріал на сторінці 93 нашого підручника. Тому сьогодні навчати один одного будете ви, а я вам допомагатиму.

 1) Пропоную попрацювати у групах і  за допомогою отриманої вдома інформації  створити хмару слів на тему :( у кожного тема своя, засікаю час 2 хв.)

І група (помаранчева)

Сім’я, родина – група людей, що складається з чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, які живуть разом.

ІІ група (блакитна)

Традиція – передача досвіду, звичаїв, культурних надбань із покоління в покоління

ІІІ група (зелена)

Реліквія – річ, яку особливо шанують і зберігають як пам'ять про минуле.

ІV група (жовта)

Династія – вибір кількома поколіннями одного роду того самого виду діяльності

 

2) Учні презентують свої хмари слів та встановлюють відповідність визначенням на дошці

-Презентація своїх родових династій

 -Робота над сімейними реліквіями , розгляд прабабусиної сорочки

- « Крісло автора»-розповідь про сімейні традиції.

 

 

3) Фронтальна робота

-Ви добре справилися із завданням, а це означає, що вправно попрацювали вдома. Супер, ви круті.

-А як ви вважаєте, чи круто мати таку династію, як у нашого героя Андрійка?

-Саме зараз, на жаль, у нас війна і чимало героїв стали на захист нашої Батьківщини, син пліч -о -пліч з батьком. Віримо у міць наших захисників, підтримуємо їх , бо ми велика українська родина. Вони бережуть нас, а ми цінуємо їх працю і при потребі прямуємо в укриття. Тож давайте відпочинемо і одразу повторимо правила поведінки під час повітряної тривоги.

Фізкультхвилинка  (4 хв)

https://www.youtube.com/watch?v=qoqYMv_V_3o

4) Перегляд відеоролика про династію Симиренків (4хв)

Династії бувають різні. Пропоную вашій увазі історію однієї з них, родини Симиренків.

https://www.youtube.com/watch?v=tXP0e04VazE

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

-Перевіримо, чи уважно ви переглянули відео. Пограємо у гру « Так-ні». Я зачитую запитання, а ви даєте коротку відповідь - так або ні.

гра «Так -ні» (1 хв)

-Симиренки нащадки козаків?(так)

-Федір був вільною людиною?(ні)

-Федір викупив свою сім’ю з кріпацтва?(так)

-Він був одним з перших українських цукрозаводчиків?(так)

-Платон і Василь, сини Федора, допомогли надрукувати « Кобзар»(так)

-Левко не захоплювався садами?(ні)

 

Робота в зошиті парами (5 хв)

VІ.  Підсумок уроку. Рефлексія.

- Династія Симиренків не одна така в Україні. Є чимало інших відомих постатей, які прославили нашу державу. Відомості про них є у вільному доступі в інтернеті, тому ви завжди зможете їх переглянути.

-Які ж риси характеру повинні бути у людини аби досягнути успіху?

-Як ви вважаєте, чи сьогоднішня ваша активність може бути початком формування потрібних якостей, чи можливо ви були недостатньо наполегливими під час уроку?

- Оцініть свою роботу за допомогою нашого світлофорчика та цеглинок лего.

-Я дякую вам за роботу. Ідемо на перерву та готуємося до наступного уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 травня 2023
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку