Урок ЯДС. Тема: "Як налагодити гарні стосунки"

Про матеріал
Урок ЯДС до теми місяця "Спільнота". Урок за типовою освітньою програмою Шиян Р.Б.
Перегляд файлу

ТЕМА. Як налагодити гарні стосунки?

Мета. Сформувати поняття про суспільство як єдність людських спільнот, учити встановлювати основні взаємозв’язки в соціальному житті, розширити знання дітей про стосунки в суспільстві; пояснити необхідність дотримання етичних норм у стосунках з оточуючими; донести до дітей важливість налагодження добрих стосунків з людьми, розвивати вміння дітей спілкуватися й підтримувати товариські стосунки, збагачувати словниковий запас учнів,  розвивати критичне мислення, уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення, математичні навички, природничі навички, пам'ять, увагу, каліграфічні навички письма; активізувати пізнавальну діяльність дітей, спонукати інтерес до пізнання природи; виховувати любов до світу тварин, тактовне ставлення одне до одного, взаєморозуміння, вдячність, щирість у спілкуванні з іншими.

 

                                                         Хід уроку

І. Ранкова зустріч 

1.1.Зарядись позитивом. «Долонька позитиву»

1.2. ВІТАННЯ

Віршик з рухами

Добридень, добридень,

Добридень скажу.

Як ранок настане,

До школи іду.

Тут носик, тут вушка,

А тут голова.

Тут ручки, тут ніжки,

А тут є п’ята!!!

1.3. Релаксація. «Від хвоста і аж до вушка,

В зебри смужка, смужка, смужка…»     

Гра-розминка «

            Щоденні новини.

    Давайте пригадаємо…

  • Який сьогодні день тижня? (Четвер)
  • Число? (7)
  • Місяць? (Грудень)

* Що ви можете сказати про число 7? Як англ.мовою буде 7?( одноцифрове, позначається цифрою 4, непарне число, складається з 3 і 1, 2 і 2,.. числа сусіди 3 і 5, натуральне…)

* Що можете сказати про місяць грудень? ( 1-й зимовий місяць, останній у цьому році, у грудні 31 день…)

* Рік? (2022 рік) Наступний? (2023 рік)

* Молодці! Вам цікаво дізнатись, скільки днів залишилося до нового року? Давайте дізнаємось!

  Робота з календарем.

В місяці  грудні, останньому місяці цього року,  31 день. 7 днів минули. Скільки днів залишилося до початку  нового року?

  • Так, залишилося до нового року 24 дні. Скажіть, діти, це багато чи мало? (Відповіді дітей)

Наближаються  новорічні свята… Друзі, подарунки, на які ви з нетерпінням, напевно, чекаєте. Так? А подарунки отримують тільки добрі та чемні діти.

ІІ. Мотивація і актуалізація опорних знань.

І сьогодні ми з вами продовжимо свою подорож Країною Ввічливості і  Дружби. І першим, хто нас зустрічає, – це героїня нашого твору тітонька Бджуля. Вона вітається з нами. Пропонує вам завдання на квіточці.

Оберіть пелюстки поради на яких зіпсують приязні стосунки.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

На іншій стороні пелюсток слова. Складіть з них тему нашого дня.

 Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

3.1.  Отже, говорити ми будемо про гарні стосунки, а саме, як їх налагодити .

Групова робота

3.2.  Рудка захотіла подружитися  зі сміливим мурашкою Кусею. Вона попросила тітоньку Бджулю допомогти їй. З’єднайте і прочитайте поради досвідченої бджоли й доповніть їх власними.

 

Слайд

 

  • Вам потрібно зібрати з пазлів - слів вислів  і прочитати його.
  • Перевіримо це! (На дошці вчитель збирає  з пазлів-слів , і діти перевіряють складений  вислів.)

  (Дружба родиться в біді, а гартується в труді.)

  • Як ви розумієте цей  вислів? (Відповіді учнів)

Тлумачний словничок  каже:

Біда – це нещаслива пригода, подія, що завдає кому-небудь страждання, труднощі, неприємності.

Гартуватися - Ставати фізично і морально міцним, витривалим.

Синоніми да слова біда.(труднощі, злидні, скрута) Антонім – щастя.

 

Ви вже казали, що допоможуть налагодити стосунки спільні ігри.

Фізкультхвилинка – гра «Я  танцюю з тобою»

Руханка

Робота в парах.

Дуже допомагає подружитися і налагодити гарні стосунки спільна справа.

Допоможіть Рудці пройти лабіринт, розфарбувавши стільники, яким вона має рухатися. Результат підкаже, куди рухатися далі.

Слухання казки з передбаченням

Діти, а ось там, на обрії,  видніється чудове місто. Саме в ньому живе незвичайна сім'я . Пропоную послухати  цікаву казочку.

     Жила-була на світі сімейна спільнота . Вона була непроста. Налічувала понад сто чоловік, і всі були дуже різні. Спільнота займала ціле місто. Так і жили всією ріднею. Ви запитаєте: «Хіба мало великих сімей на світі?» Але річ у тому, що ця сім'я була особлива. Мир і злагода завжди панували в ній. В місті не було ні сварок, ні бійок. Дійшов поговір про цю родину до самого владики країни. І вирішив він дізнатися, як вони досягли такого ладу. Прийшов владика до голови родини і сказав: «Розкажи, як ти досягаєш такої злагоди та миру в своїй сім'ї?». Той взяв аркуш і став писати. Писав довго, потім передав папірець владиці…

Бесіда

Як ви думаєте, які слова написав на аркуші голова родини? (Відповіді учнів) Робота в групі. Розгадування слів-анаграм.

    Пропоную дізнатися, які слова написав голова сім'ї, розгадавши слова-анаграми бовлю, нняпроще, пітерння (любов, прощення, терпіння)

 

    Давайте перевіремо!

Написані були слова: «любов», «прощення», «терпіння». І в кінці аркуша : «сто разів любов», «сто разів прощення» і «сто разів терпіння».

Прочитав владика, почухав за вухо і запитав:

  •  Це і все?
  • Так, - відповів старий, - це і є основа будь-якої сім'ї.

 

 - Діти, який висновок можемо зробити, прослухавши цю казочку? (Щоб існувала сім'я,  треба вміти поважати один одного, прощати, терпіти, любити. )

 

-Діти, наш клас – це сім’я. Хотілося, щоб в нашій сім'ї завжди  панували  справжня дружба, мир та злагода.

׀V. Підсумок уроку

Даруйте, діти, один одному своє тепло, добро, любов.  Пам’ятайте: щоб друзям життя зігрівати, треба ясним сонечком стати. 

Поетична хвилинка

Щоб у злагоді нам жити,

Треба вчитися  …(дружити).

А не кидатись словами,

Щоб не стати …(ворогами).

І запам’ятай собі :

З другом легше у …(журбі).

Друг нас виручити може,

У біді він …(допоможе).

Друг нас може захистити,

Може з класом …(помирити).

Друг не стане кепкувати

І на людях нас …(повчати).

А як сварять всі навкруг –

Йде на захист справжній …(друг).

І ніколи не забудь!

Й ти для друга – вірним будь!

Й ще одне запам’ятай:

Друзів ти …(не забувай)!

Знай, моя дитино мила,

Дружба – це велика …(сила)!

 

Рефлексія уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку